Все още обсъждат кои влакове да бъдат спрени

Очакват се и съкращения на персонал
32
Все още обсъждат кои влакове да бъдат спрени
Снимка: архив, БулФото

Все още се обсъжда кои влакове да бъдат спрени, заяви изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров пред БНР.

По думите му списъците, излезли в медиите, са предварителна прогноза и са възможни промени в тях.

Той уточни, че решението кои влакове да бъдат спрени се взима според рентабилността.

Търсим вариант да спрем най-нерентабилните влакове, които в същото време ще имат и най-малък социален ефект. Това са критериите, каза той.

Ние сме известили общините за нашите намерения да спрем определени влакове, но не можем примерно да задържим влакове, които са много нерентабилни, защото има желание от определена община да бъдат задържани. Нямаме с какво да ги издържаме тези влакове и в същото време да спрем някои влакове, които са пълни с пътници, допълни той.

Владимиров обеща, че ръководството ще се опита да направи всичко по силите си този процес на оптимизиране на персонала да стане по възможно най-безболезнения начин.

Той обясни, че ще се търси вариант това да бъдат преди всичко хора, които са назначени на временни договори, или пенсионери, или хора, които по някаква причина сами решават да напуснат железницата. Но е много трудно да се впишем само в тези ограничени рамки, призна Владимиров.

Попитан дали цените на билетите ще се повишават, директорът ва БДЖ каза, че на този етап такова нещо не е обсъждано.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
25
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ще спрат всичко и ще продадат и бдж...
24
1
 
4
 
! Отговори
ЖЕЛЕЗНИЧАР преди 9 години
Стига ревахте,виждали сте вие студени вагони или тъмни купета...само рев и *** негативни мнения за железницата....пътувайте си с колите ама там 5-пъти по-скъпо нали...с толкова пари толкова качествена услуга...Железопътния транспорт е скъп и на запад си плащат 5-пъти по-скъпи билети и ползват адекватна услуга.А тук за 200 км. билета струва колкото една кутия цигари.
23
0
 
3
 
! Отговори
Кърджалиец преди 9 години
До кога гр.Хасково и гр.Кърджали ще бъдат осакатени без влакове. Много трудно се ходи до тезиградове, имайки предвид по-топлите сезони, когато тръгва към отпуск до Гърция през Маказа. Потози кратък път от гр.Русе до Маказа няма удобен народен превоз. Румънците и украинците също ползват този маршрут за стигане до Гърция през Маказа.Моля, имайте предвид и това!
22
1
 
0
 
! Отговори
Шоп преди 9 години
Приватизасион! Одма!
21
1
 
2
 
! Отговори
доброжелател преди 9 години
А бе ние у БДЖ сме жеуезни бе,едни съкращания ли ше ни уплашат???:)))За здравето на БДЖ яжте чакъл и ***!!!:)))
20
0
 
3
 
! Отговори
Арменския поп преди 9 години
До Анонимен 22,Няма кой да разследва крадците и зулумите в БДЖ, щото вече няма ТРАНСПОРТНА ПОЛИЦИЯ - ликвидираха я през 2014 г.! Затова питай бившия министър на МВР Цветлин Йовчев!
19
6
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Проватизация е единствения изход.Писна ми да плащам за кина и пина да пътуват до каспичан.Ама простите социалисти *** няма да го разберат, нищо, че и от тяхния джоб щипва това "предприятие".А белокосото психо ще наддаде такъв вой, че *** пак ще се помислят за силни.
18
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Скоро попаднах на един бивш шеф на сигурността в БДЖ, а той крал като за световно там. Защо никой не разследва от къде изтичат парите.
17
5
 
4
 
! Отговори
дебелогъз депутат преди 9 години
ай спирайте влаковете софия-бургас и софия варна.
16
0
 
18
 
! Отговори
Дай Готово! преди 9 години
По-добре ще е да обсъждат кои канцеларски чиновници, дето по цял ден търкат бюрата в Железницата, да бъдат съкратени ...
15
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
НАЙ ДОБРЕ ДА СПРЪТ ВСИЧКИТЕ ВЛАКОВЕ И ДА ДОЙДАТ ТАНКОВЕТЕ!!! АКО НЕ СА ГИ НАРЕЗАЛИ ЗА СКРАП.
14
7
 
9
 
! Отговори
BG преди 9 години
Иначе съм сигурен че железничарите, както и виждам ще започнат да се надпреварват да плюят кой бил виновен за това - ГЕРБ, Борисов, Световната Банка, ЕС ....Ами, *** - никой не вие е виновен, виновни сте си вие - условията за пътуване с влак - ужасни, отношението на персонала към пътниците - отвратително, после нямали пътници ?!?Комунистическите *** си мислят че държавата е длъжна да плаща возенето на празни вагони с по 10 човека в тях от които 8 работят в БДЖ !
13
3
 
9
 
! Отговори
BG преди 9 години
Ха, ха - БДЖ нямали пътници - наскоро имах нещастието да пътувам с влак - при минус 15 градуса навън, във влака нямаше парно !!!! В 21 век, в държава член на ЕС, пътниците пътуват при минусови температури !!! На въпроса ми към началник влака - щото така, отговоро беше "не е вярно, пуснали сме парното ":))) Само дето аз бях със шапка, ръкавици и свит на две от студ, но имах утеха че "парното било пуснато" :))) Хайде някой от *** от БДЖ ми обясни как при подобно положение ще има пътници ?!?
12
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
БДЖ се връща 90 години назад, когато е нямало влакове, а конски вагони теглени от коне и мулета.
11
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Целта е определен човек да си купи БДЖ за без пари. Този филм го гледаме 25 г.
10
4
 
5
 
! Отговори
БДЖ фалит преди 9 години
Спада на цената на петрола води БДЖ към фалит, освен ако не падне цената на тока или не се компенсира загубата с повече данъци.
9
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ЖП инфраструктурата е успоредна на пътната инфраструктура и затова е ефективно да се изгражда само по най-натоварените участъци, където обаче влаковете трябва да се движат с минимум 160 километра в час за да са конкурентноспособни! По малките населени места трябва да има добри автобусни връзки до най-близките натоварени гари.
8
4
 
19
 
! Отговори
БОСТАН преди 9 години
Естествено е българоубийците от ГРОБ да работят в полза на автопревозвачите. Не е тайна за никого, че те са основно на приближени до ДПС.
7
3
 
15
 
! Отговори
рентабилен влак преди 9 години
Дефиниция за рентаабилен влак на БДЖ- Един локомотив с един вагон и пътници натъпкани като чувал с картофи както в Индия и който на всяка спирка се тъпче с още пътници докато не се счупи и стигне в гара София с 3 часа закъснение и там се изсипва като мравуняк.
6
8
 
12
 
! Отговори
железничар преди 9 години
Всеки , който е засегнат надава вой до небесата , но каква е истината за БДЖ . Това е все още едно социалистическо предприятие където кражбите и далаверите са ежедневие . Никой не го интересува как и от къде идват заплатите им . Машинистите крадат гориво , кондукторите събират пари от пътниците и не издават билети, другия персонал краде и пие през работно време . Е това как се вписва в пазарната икономика .