Все още обсъждат кои влакове да бъдат спрени

Очакват се и съкращения на персонал
32
Все още обсъждат кои влакове да бъдат спрени
Снимка: архив, БулФото

Все още се обсъжда кои влакове да бъдат спрени, заяви изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров пред БНР.

По думите му списъците, излезли в медиите, са предварителна прогноза и са възможни промени в тях.

Той уточни, че решението кои влакове да бъдат спрени се взима според рентабилността.

Търсим вариант да спрем най-нерентабилните влакове, които в същото време ще имат и най-малък социален ефект. Това са критериите, каза той.

Ние сме известили общините за нашите намерения да спрем определени влакове, но не можем примерно да задържим влакове, които са много нерентабилни, защото има желание от определена община да бъдат задържани. Нямаме с какво да ги издържаме тези влакове и в същото време да спрем някои влакове, които са пълни с пътници, допълни той.

Владимиров обеща, че ръководството ще се опита да направи всичко по силите си този процес на оптимизиране на персонала да стане по възможно най-безболезнения начин.

Той обясни, че ще се търси вариант това да бъдат преди всичко хора, които са назначени на временни договори, или пенсионери, или хора, които по някаква причина сами решават да напуснат железницата. Но е много трудно да се впишем само в тези ограничени рамки, призна Владимиров.

Попитан дали цените на билетите ще се повишават, директорът ва БДЖ каза, че на този етап такова нещо не е обсъждано.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
3
 
28
 
! Отговори
правило преди 9 години
Колкото и да го умувате няма нищо да подобрите! Щом само спирате, разваляте, прекратявате и съкращавате, не очаквайте резултати като да създавате, поправяте, възобновявате и пускате!!!Тиквеници.
4
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ако държавата продължава да субсидира останалите незакрити влакове, редно е тогава държавата да субисидира и автобусите за градовете останали без влакове като пренасочи икономисаните пари към останалите без влакове граждани. Или просто да махне субсидията за всички и да вдигне цените на БДЖ до пазарни според търсенето. А сега едни влакове се оказват рентабилни, но на изкуствено ниски цени от държавата заради изборите и така се пълнят до горе.
3
2
 
18
 
! Отговори
Владимиров преди 9 години
Ликвидатор или приватизатор след ликвидацията?
2
1
 
25
 
! Отговори
Ф.С.В преди 9 години
ХМ - Време е да приватизирате и БДЖ и Български Пощи - знаем каква е целта- едните са германски бизнесмени(за БДЖ) а другите са банките посягащи на голям % от пенсиите (БГ Пощи)
1
2
 
18
 
! Отговори
ГЕРБ-2 преди 9 години
Ами не е точно така, защото почти всички линии са претъпкани и сега и ако спрат още влакове, ще стане кошмар. Веднъж пътувах на един влак с 1 локомотив и 1 вагон и пътниците висяха на отворени врати. Обикновено не се спират влакове само в Софийска област заради изборите и купуването на гласове. Така беше и при ГЕРБ-1 през 2011 г. когато от 150 спрени влака нямаше нито един спрян за Банкя, Своге, Ихтиман или Перник например. Освен това тези влакове които останат пак се субсидират от всички данъци

Спонсорирани публикации