Всеки десети турист у нас – измамник, почива на аванта

Това са чужденци, т.нар. "професионални туристи"
27 яну 2016 08:30,
43
Всеки десети турист у нас – измамник, почива на аванта
Снимка: Булфото, ахрив

Всеки десети турист у нас почива на аванта, благодарение на измама. 

Около 10% от гостите, избрали България за ваканцията си, са от категорията на т. нар. "професионални туристи", които в голямата си част са измамници, сочи неофициалната статистика на хотелиерите.

Повече от тях се домогват до безплатна ваканция плюс парично обезщетение, пише "Монитор". Тези почиващи с подробности са запознати с правата си и търсят пропуски в обслужването, за да си изпросят бонуси от домакините по време на почивката си.

Някои се задоволяват с "комплимент" от хотела под формата на шампанско и кошница с плодове, други имат мераци да получат безплатни спа процедури, трети искат преместване в по-луксозни стаи или апартаменти.

"Точният им брой не може да се посочи, защото те са от различни страни, идват у нас с различни туроператори и отсядат в различни хотели. Лошото е, че след като се разчуе за получените компенсации, други туристи също правят опити да получат бонуси", коментира експертът в туризма проф. д-р Стоян Маринов – декан на факултет "Управление" в Икономическия университет във Варна и член УС на Варненската туристическа камара.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


43
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
68
 
! Отговори
king_for_a_day преди 8 години
"Тези почиващи с подробности са запознати с правата си и търсят пропуски в обслужването..."Хахахах, защо ли си мисля, че пропуски в обслужването, меко казано, не липсват и хората са в пълното си право? Еййййй, докато не измарт 2-3 поколения "бизнесмени", няма да се оправим. Дано е останала България след тях.
12
0
 
54
 
! Отговори
akut преди 8 години
абе и ния на тарикати се правим а *** се ни го слагат. що ли е така?
11
7
 
58
 
! Отговори
Аз преди 8 години
Работил съм на рецепция в хотел на морето за кратко и мога да кажам че е точно така. Има туристи, които още от първия ден започват с оплаквания и търсят под вола теле. В началото се впрягах и им вярвях, но после разбрах, че го правят единствено, за да получат компенсация и то не толкова от хотела, колкото от туроператора. Това ми го обявни представитлката на фирмата за нашия хотел, а тя беше германка. Да се чуди човек защо ти е да си проваляш цялата ваканция за едни кирливи 200-300 евро...
10
24
 
36
 
! Отговори
към глупаците преди 8 години
цървулите пак налазиха форума и започнаха да плюят , а един тарикат реве , че нашите цени били най-високи в региона , дай пример или най-вероятно от панелката не си излизал
9
3
 
67
 
! Отговори
ha ha ha преди 8 години
каквато ни е държавата /управляващите/, какъвто ни е "бизнесът" и "бизнесмените", такива са ни и чуждестранните туристи.Нали не си представяте в най-бедната държава на ЕС да дойдат богати и качествени туристи?
8
1
 
93
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Туристите мошеници! Ами нашите хотелиери какв са? Едни се сдобили с бутилка шампанско или по-луксозна стая а други с цели хотели! Хич да не се оплакват!
7
0
 
51
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До МироКак да няма реклама, ами алкохолния туризъм не е ли малка реклама :(
6
2
 
84
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ако обслужването по нашите хотели беше на ниво нямаше да има за какво да се хванат. Може и да има между туристите такива които си търсят претекст но повечето им е оправдано искането. Сега какво да седна и да роня сълзи за нашите хотелиери които не са се научили на бизнес? Хората трябва да си търсят правата.
5
7
 
55
 
! Отговори
Миро преди 8 години
Черна Гора, Испания и Португалия са европейските лидери в летния туризъм.За България няма ни реклама, ни стон.
4
1
 
114
 
! Отговори
Аре бегай преди 8 години
А пък всеки втори хотелиер в България е 10 пъти по-голям измамник
3
0
 
103
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Този професор да се разходи малко из света и да види че така се печелят клиенти и пари, ако обслужването не е на 100 % според клиента то трябва да дадеш бонуси за да задържиш и привлечеш клиенти. То е ясно защо услугите в туризма ни са на това дередже - лакомия за бързо забогатяване, некадърност и наглост
2
1
 
106
 
! Отговори
Пешо преди 8 години
Ми гледайте си обслужването като хората и няма да има нужда да ги компенсирате...
1
3
 
101
 
! Отговори
Чикън преди 8 години
така ще е като сигурно 90% от хотелите се опитват да прецакат туристите. Цените ни са едни от най-високите в региона, докато обслужването ни е под всякаква критика.

Спонсорирани публикации