Само на една крачка от Космоса

Големият телескоп, Марс... Деца се запознаха със света на астрономията
23 апр 2017 14:02, Красимир Ангелов

2593 гледания   |  Още видео

Деца се запознаха с магичния свят на астрономията. Като подарък те получиха едно незабравимо пътешествие в Националната обсерватория в Рожен и успяха да видят големия телескоп там, съобщава телевизия Bulgaria On Air.

Малчуганите се потопиха в разказа на астрономите за планетите, галактиките и далечните звезди. Най-голям интерес предизвика планетата Марс, където наскоро учените откриха вода, а нищо чудно скоро да открият и живот.

Децата се изкачиха в кулата на големия телескоп на Роженската обсерватория, а домакинът им дори отвори купола за тях, за да могат да видят как работи телескопът.

Вижте повече в следващото видео на телевизия Bulgaria On Air

Боже! Не можем да си държим гащите горе а сме били на крачка от Космоса! Абе у тоя диспандер не дават ли апчета!

от телескопа на рожен се вижда чинията на бузлуджа, с нея бсп ще качи децата на Марс! орешаро за тва го "стегна", да гледаме и да мечтаеме, и да "разтураме седенката"!

Само твърдотелни нанотехнологии , държат фронта на българската наука, от другите физици нищо не става..

Не е вярно, че научният принос на телескопа в Рожен е нулев. Напротив, има публикувани статии въз основа на наблюдения от него. Престанете с тази черна кампания. Вместо да се говори, че България и без това е от най-тъмните места в Европа и идеална и за един по-голям телескоп, вие само плюете.

Stereo преди 9 месеца
Телескопът на Рожен отдавна е туристическа дестинация, там научния принос е колкото в базата ни в Антарктида - нулев.

учените от NASA, там дето има пари - там са мечтите! в Америка никога комунистите не са били на власт и затова е толкова богата и близо до космоса! да знаят децата!

До Червен космонавт
Една крачка след комунизъма е бездънна пропаст-ад.

Герб дори затвориха обсерваторията. Добре че беше Орешарски да я отворят наново. Щото на иззрода дянков не му трябвала.

Астромите пари не вадят.. По добре други области на физиката