Срещу войната на пътя: Безопасни "зебри", санкции за джигитите...

Институтът по пътна безопасност с мерки срещу катастрофите
10 яну 2018 19:29,
40

Институтът по пътна безопасност предлага на държавата мерки за справяне с високата смъртност при пътнотранспортни произшествия.

"Освен че предлагаме анализ на проблемите, ние даваме и конкретни решения. Едното от тях е методология, с която да се подобри безопасността на пешеходните пътеки, също така промяна в санкциите за нарушенията на шофьорите, обособяване на термин като "системен нарушител" и др.", изброи експертът Диана Русинова пред Bulgaria ON AIR.

"Ние предлагаме решение на всички проблеми, свързани с транспортната безопасност. Вече сме над 140 души. Колкото повече хора са ангажирани с този казус, колкото повече се чува нашият глас, толкова вариантите, които предлагаме, ще се взимат под въпрос", допълни тя.

Диана Русинова коментира и реорганизацията в столицата след поемането на европредседателството, което доведе до притесненията, че ще се образуват задръствания в засегнатите участъци, през които ще преминават евроделегатите.

Според експерта реорганизацията е необходима от гледна точка безопасността на гостите.

"Проблемът обаче е, че извън обезопасения периметър, от Столичната община и МВР никой не се е погрижил да се осигури нормалното функциониране на града", подчерта Русинова.

По думите ѝ вече е трябвало да влезе в употреба системата за контрол на трафика, която да покаже възможностите, чрез които да се избегнат задръствания в столицата.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


40
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
2
 
9
 
! Отговори
сексист преди 6 години
На тоя измислен институт, експертите им май са само/главно женски! Тея кокошки нямат ли семейства/мъже за гледане, та тръгнали да дават съвети за нещо дето им е толкова далече, че още не могат да се научат да карат като хората! Мерките им са насочени САМО срещу джигитите, щото то за да си джигит трябва да си по-добър от средния шофьор - а женурята дори и до средно ниво не могат да го докарат !Аз пък искам мерки срещу неадекватните на пътя - ЖЕНИ, пенсионери, неделни шофьори и др неадекватници!!
16
2
 
4
 
! Отговори
койно преди 6 години
кой пък гледа за пешехотци по пътеките. да им направят подлези.бил съм в африка и там са доста по бели отколкото ви се струва.хвала черните братя
15
7
 
1
 
! Отговори
bmw fen преди 6 години
BMW гази на ред мършииии!!!!!!!!!!!!!!! даже и на тортоара. КАлудке ще те шибкам
14
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Докато не се промени софтуера на задкормилните устройства на колите не зебри ами жирафи и хипопотами да сложат нещата няма да се оправят
13
3
 
6
 
! Отговори
Калудка преди 6 години
Аз пък много обичам да клатя хората по пешеходните пътеки. Де аз ги клатя, де те мене. Също така не смятам, че пешеходците са с предимство. С предимство са на тротоара, но на пътя само на батя BMWто може да задава правилата. 80% от шофьорите са *** и не карат стари коли. Напоследък българинът позабогатя. Виждам хората по-щастливи в Мола.
12
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Обожавам, когато поредната група хора се кръстят "институт". Всеки може да влезе на сайта им и да види кои са и от кога са.
11
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Абе кой ги рани тия институти бе? Пак ли от нашите данъци се взима и се дават на нищо правещи? Тази "красавица" от село *** ли ще оправи движението? Дето вчера е слезла от балкано й е пасла овцете? А мерси *** како. От такива като тебе дойдохме до под кривата круша. Ного баби кекаво дете. Тази чувала ли си я *** како? Докато пешеходците се оглеждаха по пешеходните пътеки никой не умираше. От както им създадоха погрешната представа че са с предимство без да се оглеждат мрът като мухи.
10
6
 
13
 
! Отговори
Шоферче преди 6 години
Много обичам на пешеходна пътека, точно кат премине пешеходеца да изфорсирам яко и да го стресна! А като се бави му пибибкам по-бързо да мине ! ТУКА СМЕ ТАКА. Това са мои културни особености и трябва да ми ги уважавате!! Нали така вика канцлерината?
9
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Хора *** по зебри, а какво да кажем за малките улички. Съвсем случайно живея на еднопосочна улица, където трафика е по-интензивен именно в "забранената" посока. Какво да говорим изобщо? Като пешеходец знам следното - мигачи в кварталните улички не се пускат. Предимство на кръстовище в малките улички на пешеходец не се дава, макар по правилник той да е с предимство. Отделно тротоарите са паркинги, мен лично кола ме е "подпирала", защото и преча да качИ да паркира докато си чакам таксито.
8
0
 
7
 
! Отговори
гейчо преди 6 години
защо аз трябва да съм виновен да едно ПТП аман от от КАТвече ни направихте мазохисти а вашата лапачка не спиравие трябва са излезете от системата на МВР
7
2
 
9
 
! Отговори
Весо Жабата преди 6 години
Много има изписано по темата от години наред! Резултати -Йок! За близо 30 години демокрация я докарахме в мирно време да мре повече народ, отколкото във война! Не е само на пътя войната , а навсякъде! Българина от демокрация и свобода не разбира, защото:"Те, правилата, са само за другите!" .... Манталитет! Няма какво да се направи! Кръвта вода не става! Форсмажорни обстоятелства, дето се вика!
6
0
 
11
 
! Отговори
Прасчо преди 6 години
Експертът Диана Русинова трябва да започне с органите на реда т.е. органа, който се предполага, че ще упражнява занапред "решенията, които предлага въпросния Институт", защото колкото и да е тъжно, най-големия проблем се корени именно там в Пътна полиция, КАТ, ДАИ, следват АПИ, община и т.н. Чувството за безнаказаност се наслоява през годините сред водачите на МПС и пешеходците, именно заради бездействието на такива държавни и общински структури, които "сучат" бюджетни средства.
5
0
 
10
 
! Отговори
ha ha ha преди 6 години
Институтът по пътна безопасност...140 души!ДАИ, КАТ, Министерство на транспорта, отделно към всяка община и кметство... и кой знае още колко такива институции има, дето не ги знаем.Ами няма да стигат парите за винетките.Разпиляна работа по всичките тези служби и службички., които явно нямат никаква връзка помежду си, а дейността им се дублира и е неефективна.А катастрофите стават все повече и организацията на движението все по-хаотична и примитивна.
4
2
 
7
 
! Отговори
Елемаг преди 6 години
Не е само достатъчно на ДНЕВНИ и КЪСИ светлини.Трябва и на дълги!!!Прости ора,роби!!!
3
1
 
14
 
! Отговори
сексист преди 6 години
Експертът Диана Русинова не знам какъв експерт по пътна безопасност е, предвид че е с пола! Мисля че жените първо трябва да се научат да карат, а след това да дават акъл по тея въпроси! Тая може да е експерт по олабване на жилата на половинката си, гледане на деца, миене на чинии, готвене, гладене, пране и др домакински занимания! Айде всяка жаба да си знае гьола, А! Сексист съм, да!
2
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Прокажен народ!
1
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Подбни панаири, в другите европейски градове, има само за по ден и то ако идва британската кралица, Барок Обама (съмнявам се, че в Европа ще осигурят същата охрана на Тръмп, само казвам) и папата. Но това е ЗА ДЕН, не за 6 месеца.

Спонсорирани публикации