50 фактора правят децата асоциални - компютри, липса на активност...

Д-р Робърт Мелило ще прави център за работа с такива деца у нас
4 окт 2019 13:00, Анисия Иванова
37

Статистиката е безмилостна и показва, че все повече деца се сблъскват с разстройства в развитието и с нарушения в способността за учене. Световноизвестен специалист в областта на неврологичните заболявания при малките е у нас, за да посочи решенията на проблема.

Д-р Робърт Мелило, който притежава 30-годишен клиничен опит на изследователска и преподавателска дейност, разкри любопитни факти в "България сутрин".

Той обясни, че има 50 фактора, които правят децата асоциални - компютри, липса на физическа активност, нездравословно хранене са сред тях. По думите му голяма част от проблемите у децата не са предизвикани от генна мутация.

Деца, който имат силен дисбаланс, обикновено са много интелигенти, бъдещи гении, но трябва да им се помогне, за да се развият хармонично.

Лявата част на мозъка е свързана с интелигентността, а дясната - с творечеството, креативността. Ако има родители със силно развита интелигентност, детето върви още по-напред от него в тази област, обясни лекарят.

"Започвам курс, в който ще обучаваме специалисти от България и целия свят. Искаме да приложим метода на Мелило и да установим център, за да може този метод да се използва в Европа. Имаме много модерни инструменти, които използваме за работата си", заяви д-р Мелило пред Bulgaria ON AIR.

Той е на мнение, че сред причините да виждаме ръст на нарушенията при децата са социалните медии, екраните, видеоигрите, нездравословното хранене.

"Децата спряха да тичат навън, да карат колело... Това оказва влияние и на възрастните. В третата си книга изброявам 50 фактора, които оказват влияние. Проблемите не са предизвикани от генна мутация. Гените са нещо, което детето носи, детето е изключително. Но средата може да ги доведе до ръба на пропастта и да развият аутизъм или биполярно разстройство. Идеята е да върнем тези деца в правия път, като променяме начина им на хранене и стимулираме другото полукълбо от мозъка им", обясни специалистът по многофункционална неврология.

Д-р Мелило не използва медикаменти в борбата си с дисбаланса при децата. По думите му е много важно да направим децата социални същества. Да ги учим на социални умения и да ги отървем от компютъра. Това обаче според него не е достатъчно.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


37
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Къде са поляните и широките пространства за да могат децата да бягат,скачат и въобще играят на воля? Средата особено в големите градове ограничава физическата активност на всички. В малките населени места ако има то също е непригодно защото буренясало и изоставено. Иначе си имаме цяло министерство на спорта, фитнес зали срещу заплащане и малко паркове във вечен ремонт
16
2
 
11
 
! Отговори
Гневенъ Гражданинъ преди 4 години
-Продължение- Аз не бих си пуснал децата нито на детска градина, нито на училище не само заради тотално обърканата образователна система, но и поради факта, че това са места за избиване на комплекси и болни амбиции, а не за социализация. Отделно от това, както си проличава и от официалните статистики, все по-голяма част от учениците в училищата са от малцинствата, т.е. не знаят български. Та кой кого ще социализира и интегрира питам аз?
15
0
 
7
 
! Отговори
от 13 преди 4 години
Продължение:При нас случая е такъв - майката на племенницата на мъжа ми (която е и моя племенница) нарочно изолира малката си дъщеря от бабите и дядовците (и от двете страни), както и от контакти с други деца. Мъжът ми и аз сме виждали това дете само на снимка. Тъжно е. Още по- жестоко е и това, че ако и ние имаме дете, майката няма да иска нейното дете да общува с нашето дете. А нейната дъщеря и нашето дете ще се водят първи братовчеди /ки. За жалост, с години няма общуване между роднините.
14
1
 
7
 
! Отговори
Гневенъ Гражданинъ преди 4 години
Този т.нар. лекар и подобните нему могат да си запазят измислените теории за себе си и наивните *** из интернет форумите. Игрите, компютрите и т.н. не те правят асоциален. Проблем ли е, че просто не искаш да бъдеш част от чалгарите и селските бекове в училище, в квартала или работата? Що се отнася до днешнтие деца, и колелета карат, и тротинетки и скейтбордове и си тичат, но и 90% от тях са без елементарно възпитание и обноски, и се държат нагло и арогантно. С такива ли да се социализираш?
13
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Едно е детето да има естествената стеснителност, друго е да не общува и има презрение към другите деца/ хора поради насаждане на човеконенавистни чувства от друг човек.
12
0
 
8
 
! Отговори
Българин преди 4 години
Чиста реклама
11
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Асоциални аутисти ги превръща членството ни в ЕС и НАТО, които иска да насади джендърски ценности чрез истамбулската конвенция и най-различни други НПО-та и стратегии за децата, в основите на чиито цели залягат неща като отнемане на децата от обителта на православното семейство и раздаването им по интернати (молове за деца), от които хомосексуални, а в перфектния случай и цветнокожи гей двойки в западна Европа да си ги закупуват, а после всички знаем на какво ще ги научат!
10
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Асоциацията на дете/ деца определено НЕ се лекува с хапчета и лекарства. Едно дете трябва да общува с другите деца, то не трябва да бъде самодостатъчно и саможиво и да смята другите деца и хора за излишни. Едно дете се социализира, когато ходи на детска градина, а след това и на училище, а след това и на работа. Работата (няма значение колко получаваш като заплата)дава много повече отколкото самата заплата. Защото когато работиш с други хора, се калиш, общуваш, преборваш се с недостатъците си
9
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Такаа... Бях на страницата на въпросния доктор. Прилича на рекламна страница за фалшиви хапчета на отслабване, пълна с рекламни видеа за тяхната чудодейност. Твърди, че е учен, преподавал в университет, само че научна биография... липсва. Както и навсякъде другаде в интернет. Известен е в САЩ с предлагане на 3-4 месечни курсове за лечение на аутизъм и произволни други диагнози с, изглежда, масаж на гърба на цена няколко хиляди долара. Има ли нужда от повече обяснения?
8
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
'Да развият аутизъм' АХАХАХАХАХАХ МОЛЯ
7
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
бъртвежи на викториански учени.децата стават асоциални защото чувстват средата около тях за скучна заплашителна или неразбираема
6
0
 
8
 
! Отговори
лале преди 4 години
"Деца, коЙто имат...." - при автора има липси на познания по граматика.
5
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Контактите чрез интернет да не би да не са социални?Друг е въпросът колко е важно движението на открито.Да не забравяме римската сентенция: "Децата трябва да приличат не на родителите си, а на своето време."
4
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Най-важният фактор е дали си заобиколен от хора, с които си струва да социялизираш. То и аз в училище се водих асоциялен (естествено видео игрите бяха виновни според всички възрастни), ама като завърших се оказа, че съм си супер социален и просто не съм искал да имам общо с *** и чалгарите от училище.
3
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Асоциален - човек, който не спазва социалните норми и вреди на другите, обикновено чрез престъпления. Асоциален и неконтактен са две различни работи. А като стана дума как някой ще развие аутизъм от компютри и нездравословно хранене (аутизмът обикновено проличава до навършването на три годинки и за причините му има спор), шарлатанията веднага си лъсва. Това е просто един миш-маш от теми, за които се говори по медиите.
2
5
 
19
 
! Отговори
х преди 4 години
Важно е децата да са възпитани добре, да са грамотни и да са човечни. А дали ще са социални не е толкова важно. Прекалено голяма важност се придава на социализирането, голяма част от хората не заслужават внимание, всички са сметкаджии и интересчии. Най-важни са хората от семейството ти.
1
2
 
6
 
! Отговори
7 преди 4 години
Докторе , нещо бъркаш понятията ! Как лявото интелект , а дясното творчество ? Как може да има креативност без интелект /ум / ! Дясното е свързано с емоционално -волевата сфера !