Всяка администрация длъжна да обслужва и по телефон от 2022-а

Регламентира се и общ стандарт за комуникация на английски език
20
Всяка администрация длъжна да обслужва и по телефон от 2022-а
Снимка: БГНЕС

Използване на телефон като канал за комуникация с потребителите се регламентира от началото на 2022 година във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация.

Създават се ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.

Регламентира се общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера за комуникация - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане, съобщиха от правителствената пресслужба.

Това става възможно с приетите днес с Постановление на Министерския съвет изменения и допълнения на Наредбата за административно обслужване.

Промените са разработени след извършено мащабно наблюдение, финансирано с европейски средства, на съществуващите практики за използването на телефоните при административното обслужване и констатираните правни и практически дефицити.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


20
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
0
 
1
 
! Отговори
ЗзЗ преди 2 години
"Всяка администрация длъжна да обслужва и по телефон от 2022-а" - колко импулса в минута ще струва "обслужването" ?
15
0
 
1
 
! Отговори
Авра преди 2 години
Абе добре се гаврат с народа съвсем открито
14
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Изключително полезно е да ти дадат всякаква информация по платен телефон 2.50 лв/минута, след като си изслушат 5 песнички по 1 минута преди това ))) Хем - регламентирано! )))
13
0
 
2
 
! Отговори
Асан преди 2 години
Ше сложат по 1 импулсен телефон... да смъкнат кожи на балъците :)))
12
0
 
2
 
! Отговори
dakotabg преди 2 години
Е те т'аа работа,при нас нема,да стане!!
11
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Първо направете заплатите нормални, после назначете хора под 65+ които няма да казват не знам. НАП и НОИ са най-жалката институция в обслужването на клиенти.
10
0
 
11
 
! Отговори
Данъкоплачещ преди 2 години
Длъжна, ама само ако ти вдигне слушалката...
9
1
 
12
 
! Отговори
Вдъхновен преди 2 години
Пхахахахахахах! Помните ли кампанията "обслужване на едно гише"? Вие това първо направете, па после по телефона!
8
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Както се обслужват правителствените ковид сайтове сега: телефоните никой не вдига, а на формите за информация и имейли, никой не отговаря. В България не е проблемът липсата на методи за достъп до администрацията, а липсата на администратори, които да си вършат работата.
7
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
А те и сега ми отказват по телефона,даже не вдигат като не искат.Всички тия кияци и тунеядци трябва да се заместят от компютър.Как да говориш с един кмет примерно госпожата кмет на ''Красно село'',като уж заради ковид няма приемно време и дори през интернет няма как да общуваш с нея?!Телефона не е опция а отживелица.Ще ги изключват и ще са уж извън обхват.
6
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
България откри телефона през 2022г. Африка е в шок.
5
0
 
11
 
! Отговори
акуд преди 2 години
Пълни глупост. Трябва ни електронно правителство а не телефонно
4
3
 
3
 
! Отговори
Асан преди 2 години
Искаме и на турски език селям алеку :)))
3
1
 
7
 
! Отговори
буля на гише.... преди 2 години
много се смях, на всяка дума... особено на "общ стандарт за комуникация на английски език" сетих се за една дума с F...
2
0
 
12
 
! Отговори
Глад преди 2 години
Използвайки телефон например към ЕРазпределително дружество ЕВН. Централата им е в гр.Пловдив а телефона им е 007 ......и т.н , който те прехвърля през едни записи а почти винаги връзка не може да се осъществи. Давам за пример един от тези монополисти в България а има и много други , като тях, които ползват административните си телефони за печелене на пари и максимално затрудняване на клиентите им , които искат отговор на некоректните услуги , които предлагат.
1
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ahahahahaha То пътища няма в България като хората , Бабички по телефона ще обслужват ли ???Защото младите хора не останаха