Заради фалшив профил: Лекарски кабинет остана без ток за часове

От дружеството обясниха как се е стигнало до ситуацията
17 дек 2023 15:19, Анисия Иванова
13

Лекарски кабинет остана повече от 6 часа без ток, заради създаден фалшив профил на собствениците в системата на електроразпределителното дружество.

"Първоначално реших, че е прекъснал токът заради ремонтите дейности, но в 12 ч. вече реших да се обадя в "Електрохолд", за да разбера какво се случва. За моя изненада, ме информираха, че ми е прекъснат токът заради неплатени фактури. Всъщност фактурите за последните 2 месеца са изпращани на друг имейл, който не е мой и се оказва, че ми е създаден фалшив профил. Наложи се да вдигна скандал, включително заплаших, че докато не ми пуснат тока, няма да напусна офиса", разказа педиатърът д-р Мирослав Спасов.

Така 6 часа по-късно електроподаването е възстановено, но проблемите не спират дотук.

"От 9:00 до 3:15 ч. нашата работа спря, не можех да издавам рецепти за антибиотици, за антидиабетни средства, хронично болните останаха без медикаменти, не можех да преглеждам деца заради студа. Ваксини щяха да се развалят", обясни медикът.

Той вече е подал жалба по случая. В писмена позиция от "Електрохолд" отговориха на нашето запитване.

"През октомври е променен имейлът за контакт на посочения клиентски номер. Клиентът, д-р Мирослав Спасов, е получил съобщение на първоначално посочения от него имейл за промяната, но не е предприел действия, за да информира, че тази промяна не е извършена от него. Предстоящите прекъсвания на електрозахранването, поради просрочени задължения, се публикуват на страницата на "Електрохолд". В последно публикувания списък фигурира посоченият клиентски номер. Компанията се извинява за причиненото неудобство и съветва клиентите внимателно да следят кореспонденцията, която получават от дружеството", се казва в тяхна позиция.

Д-р Спасов е готов да потърси помощ и от омбудсмана и институциите, ако от доставчика не открият кой е създал фалшивия профил.

Вижте повече в репортажа на Bulgaria ON AIR

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
1
 
! Отговори
1262 преди 4 месеца
Когато един платец е редовен и изведнъж пропусне 2 мес. е редно енергото да звънне един телефон да види какво става. Все пак става дума за лекарски кабинет, не за селска колиба.
11
1
 
6
 
! Отговори
Макс преди 4 месеца
Стига бе, два месеца не е плащал, но не му е направило впечатление и сега енергото му е виновно.
10
1
 
3
 
! Отговори
09 преди 4 месеца
Не плащаш ток спират ти тока, нали ?Плащаш си тока не ти спират тока пък 15 000 email a да ти пратятИ тоя вдига патардия
9
1
 
10
 
! Отговори
Е, кой да е? преди 4 месеца
Някой "доволен" пациент или педиатър конкурент.
8
2
 
0
 
! Отговори
Баба чичолина преди 4 месеца
00
7
1
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
И, ако не плащаш два месеца ток, не се впечатляваш? Викаш си, айде и третия, ако може така, без да платя. Царе сме да си търсим виновни, когато самите ние сме си виновни.
6
4
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
откога уведомяване по мейл е официално признато, то по закон не е признато без да си подписал декларация , че искаш така да те уведомяват .Правят каквоти си решат
5
0
 
11
 
! Отговори
Клиент преди 4 месеца
Изпратена е нотификация, а не ръчно да се потвърди смяната му !
4
6
 
16
 
! Отговори
А преди 4 месеца
Лекарят /той не я доктор, доктор е титла/ издава ли касови бележки за прегледите си като е толкоз възмутен. Някой въобще виждал ли е лекар да издава касови бележки при преглед. Тези са най-сивата економика, не други. И защо никога досега на никой лекар не е правена данъчна проверка.
3
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Не е работа на доснавчика да разследва, кой му е създал фалшивия профил. Омбудсманът нищо не може да направи. Следва да се обърне към полицията, но и там ресурса е ограничен до ГДБОБ отнасно компютърни престъпления и никой няма да го хв,рли за тази глупост. А всъщност май се оказва че доктора наистина не си е платил така два месеца,бил е уведомен че има промяна в профила му както правят всички фирми. Той не е казал, че промяната не я направена от него, с което я е потвърдилКакво реве....
2
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
До Клиент - В отговора пише, че е изпратено такова съобщение, явно докторът или не го е видял, или не е обърнал внимание. Но пък, като не е плащал два месеца ток, би трябвало да му направи впечатление и да му светне, че нещо не е наред.
1
4
 
13
 
! Отговори
Клиент преди 4 месеца
Когато се смени имейл в дадена платформа, е редно на стария имейл да се изпрати линк за потвърждение, ... в БГ както винаги при институциите и доставчиците на услуги важат "други" правила !