Кириенко призна: Допуснахме грешка с цената на "Белене"

Шефът на Росатом заяви, че е дошъл да води преговори
Обновена: 1 дек 2010 14:35 | 30 ное 2010 13:44,
188
Кириенко призна: Допуснахме грешка с цената на "Белене"
Снимка: БГНЕС

Директорът на „Росатом“ Сергей Кириенко взе пак призна, че подписването на договора за АЕЦ „Белене“ при цена от 4 млрд. евро е било грешка.

„Подписахме, че цената му ще е 4 млрд. евро, а решихме да се договорим за инфлационните индекси по-късно. Това сега става проблем за проекта“, заяви Кириенко на започналия днес енергиен форум в София.

„Не знам какво е говорил българският премиер, затова не желая нищо да коментирам. Пристигнах, за да проведа преговори“, заяви още Кириенко по повод призива на Бойко Борисов да се извини заради обявената подвеждаща цена на проекта АЕЦ „Белене“.

Според Кириенко съществуват два проблема пред реализацията на АЕЦ "Белене", за която бе подписан договор през 2006 г.

"Първият, когато бе организиран този търг, се предполагаше, че България ще финансира 51%. При тези условия бе обявен търгът и ние участвахме на него", каза Кириенко. Но според него днес ситуацията се е променила.

Още по темата

"България не иска да инвестира пари от бюджета в този проект. Разбирам тази позиция на българския премиер. Тя е прагматична. Тя може да не ни харесва, но е ясна", заяви Кириенко.

Едновременно с това той подчерта, че "това е кардинална промяна на условията на проекта". Вторият въпрос бил за цената.

"Когато през 2006 г. се сключваше договорът, бе определено колко струва подобна станция през 2006 г. Това са цени за 2006 г. Но всички разбираха и подписаха съответното допълнение, от което ставаше ясно че през 2015-2016 г., годината когато централата бъде построена, цените ще се променят", обясни той.

„Кажете кой от вас ще се съгласи през 2016 г. да работи за заплатата от 2006 г. мисля, че сред присъстващите такива няма да се намерят. Очевидно, че такива няма сред българските строителни компании, които не желаят за работата си през 2012 или 2016 г. да получават пари за 2006 г.

Такива няма и сред френските и германските компании, които работят в проекта. Затова нашите партньори от "Арева" и "Сименс" не желаят да работят по фиксирана цена", заяви Кириенко и добави, че тези компании изхождат от факта, че, ако има инфлация, стойността на материалите и оборудването ще се премени, съответно ще се промени и крайната цена на проекта.

Междувременно министърът на икономиката и енергетиката Трайчо Трайков съобщи, че две фирми проявяват желание за инвестиции в проекта АЕЦ "Белене".

Това са финландската енергийна компания "Фортум корпорейшън" и френската инженерингова компания "Алтран техноложи".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


188
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
147
19
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
БРАВО БОЙКО за пръв път в нашата история сложих ме руснаците на колене
146
2
 
6
 
! Отговори
Перун преди 13 години
Много ме е яд, на такива като тебле, дето все плюят на червено, синньо, шарено. Аз да съм един министър на организацията на някои производства, ще ти намеря практическо приложение на излишъка и да е на печалба. Мога да ти направя и много полезни малки производства, които да са поддоставчици на големите предприятия. Енергията не е излишна, още повече в тоя електифициращ се век? За какво плюеш? Че щяла да е с два милиарда повече ли? А, колко прибраха някои, докато моткаха договора, през тия 21 г
145
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Да бе, още малко и ще ти повярвам:) като са паднали цените, ти защо не си продадеш апартамента в София за 5 хиляди лева например, ами искаш 50 хиляди евро и повече без никакви мутри или комунисти да участват в продажбата?! И руснаците сега през 2010 г. трябва да плащат много повече от 2006 г. за материали, заплати и суровини. В противен случай ако се строи от българи даже може да не се построи или цената да скочи на 20 милиарда евро.
144
2
 
6
 
! Отговори
Плюшкин преди 13 години
Електроенергията никога не е в излишък? Ако има в излишък и нямаме пазар, може да я претрансформираме в дадено производство, а не да плюеш? Ако направим например повече тролейбуси в транспорта, това ще покрие и загубите при такива инсталации. Но, ако нямаш ток, тогава просиш, а това оскъпява живота. Като има човек, лесно се мисли какво да правиш?
143
4
 
1
 
! Отговори
WikiLeaks-prodalgeni преди 13 години
Философии и мотиви, стоящи зад ръководството цели, стратегии и усилия. Идентичности, мотиви, влияние, както и отношенията между основните съветници, поддръжници, и опоненти. Вземане на решения процедури, включително разликите при различни обстоятелства. Отношения между националните държавни органи, включително президент, премиер, министри, националната сигурност и съвет отбрана, разузнаване и службите за сигурност, законодателната власт, главния прокурор, и съдебната власт.корупцията сред висшите служители, включително извънбюджетните финансовите потоци, с подкрепата на висши ръководители. Източници на финансиране на политически кандидати, както и плановете на правителството и усилията да се осигури прозрачност финансиране. Обществената подкрепа за или се противопоставя на администрацията, както и стратегии за управление и тактика за повишаване, поддържане и орган упражнение. Оценка, уязвимост, личностни, финансови, здравни, и биометрична информация за настоящи и бъдещи лидери и съветници.3) Политическите Еволюция и демократична реформа (DEPS-4H). Правителството и обществен ангажимент към и планове и усилията за опазване и укрепване, представителното управление, върховенството на закона, свободата на пресата, свободата на вероизповеданието, частната собственост и личните свободи. Политики и усилията за политически, юридически, икономически, социални и образователни реформи. Планове и програми за управление на възприятия, включително и чрез медиите манипулация. Популярни нагласи за България, е развитието на политическите, философските и регионална идентичност. Идентификация, роли, цели и състава на значителни обществени групи, като например неправителствени организации (НПО). Новости в политически партии и блокове. Подробности за вътрешното функциониране на основните политически партии. Сила и жизненост на политическите партии. Информация за опозицията и екстремистки групи, включително на местни и чужди подкрепа.Б. енергийна сигурност и външна политика1) за енергийна сигурност (ЕСИК-3H). Политики, планове и усилия за разнообразяване на енергийните източници и развитие, рехабилитация и разширяване на енергийната инфраструктура, включително за инвестиции в качеството, ефективността, съхранение, ядрена енергия, Flex-Fuel, или други източници на алтернативна енергия. Подробности за финансови стратегии, и готовността за чуждестранни инвестиции. Желание, планове и усилия за разработване и прилагане на единна Европа, стратегията за енергийна сигурност. Обявена и тайни енергийни споразумения с Русия, Иран, други каспийски страни басейни и др. Подробности за националните създатели на политики на енергия, ключови фигури в търговски сектор, както и отношенията с други национални лидери. Прегледи за и отговори на плановете на Русия и на усилията по отношение на българската зависимост от руската енергия. Фактори, включително корупция и чуждо влияние, засягащи държавни вземане на решения по ключови въпроси на енергия. Вноса на енергия, включително и достатъчност, въздействието върху икономиката, и влиянието върху двустранните отношения. Организираната престъпност участие в енергийния сектор.2) Русия (FPOL-4H). Политики, планове и усилия по отношение на отношенията с Русия, особено по стратегическите въпроси, като например енергетиката, сигурността, транспорта и търговията. Подробности за личните отношения между български и руски лидери служители или бизнесмени. Старши ръководство, представители на американското разузнаване, и на ниво министри уязвимости на руското влияние. Усилията да си сътрудничи с или да се противопоставят на Русия в подкрепа на, или противопоставяне на американската политика. Лидерство и обществени възгледи за отношенията с Русия. Правителството и обществените нагласи за Русия, стратегическите цели в региона, и България, и уязвимостта на руски принуда и влияние. Прегледи за руските опити да се използват историческите и настоящите връзки, за да влияят върху вътрешния развитие и предварително интересите на Русия в България и в целия регион.3) Европейският съюз (FPOL-4H). Философии и мотиви, стоящи зад ръководството цели, стратегии, както и усилията по отношение на Европейския съюз (ЕС). Лидерство и общественото мнение за нивото на влияние сред европейските държави, включително отношенията между държавите и институциите на ЕС, както и появата на виден държавен или основен съюз в Европа. Доказателство за българска лошо управление на средства на ЕС, както и усилията на правителството за гарантиране на прозрачно управление на финансовите помощи. Подробности за формални и неформални обединения между България и останалите страни от ЕС, включително планове и усилия да си сътрудничи по въпроси от взаимен интерес. Планове и усилия да си сътрудничи с регионалните съседи, членки на ЕС, и недържавните субекти да влияят на политиките на ЕС. Отговор на усилията на Русия да влияе на политиките на ЕС през България. Планове и усилия, включително инвестиционни стратегии, по отношение на европейската политика за сигурност и отбрана (ЕПСО). Планове и усилията за разширяване на ЕС. Планове и усилия във връзка с конкретни политики на ЕС и решения.4) Черно море, Балканите, и други регионални съседи (FPOL-4H). Планове и усилията за връзки с Черно море и други регионални съседи. Планове и усилията за съвместно отговори на предизвикателствата по отношение на борбата с тероризма, counterproliferation, за борба с наркотиците и незаконната миграция. Планове и усилия по отношение на споразумения за сътрудничество, особено в Черно море за, хармония, Засилено Черно море за сигурност на предложението, и за Черноморско икономическо сътрудничество зона. Българското участие в САЩ, спонсорирани от програми, предназначени за насърчаване на регионалното сътрудничество за сигурност, здрави гражданско-военните отношения, както и ефективното управление на военните ресурси. Планове и усилия по отношение на руското влияние в региона, особено в политиката, енергетиката, както и други вътрешни въпроси. Планове и усилия да си сътрудничи с регионалните съседи по енергийната сигурност. Подробности за споровете със съседите. Връзки с и военни мисии в, на Балканите. Планове и усилията за насърчаване на демокрацията в Източна Европа и на Балканите. Планове и усилия по отношение на Македония и Косово. Политики, планове и усилия по отношение на противоракетната отбрана.5) САЩ (FPOL-4H). Политики, стратегии, както и усилията за отношенията със САЩ. Очаквания за дипломатически, сигурността и икономическите отношения със САЩ. Лидерство и обществените нагласи за регионална политика на САЩ, присъствие и дейност. Планове и усилия в подкрепа или да се противопоставят на САЩ позиции на международни форуми.6) международни организации и други външни отношения (FPOL-4H). Планове и усилия за провеждане на национални цели в международните организации, като Организацията на обединените нации и Организацията за сигурност и сътрудничество в Европа. Планове и усилия по отношение на ръководството възможности в международни организации. Подробности за отношенията с Китай и народите, които са враждебни на американските интереси.В. Финансова стабилност, икономическо развитие и предизвикателства пред обществото1) Финансова стабилност и икономическо развитие (ECFS-5). Планове и усилия, за да отговори на световната финансова криза. Обществени отговор на финансовата предизвикателства. Планове и усилията за икономическо сътрудничество със САЩ, ЕС, Групата на осемте, както и международни финансови институции, включително Световната банка, Международния валутен фонд (МВФ), Европейската банка за възстановяване и развитие, както и Парижкия клуб. Отдела, екстремистки и ресни група планове и усилия да използва финансовата криза за постигане на целите. Планове и усилия за провеждане на икономически реформи, включително сред паричната и фискалната политика. Планове и усилията за развитие на националната инфраструктура и частния сектор и институциите на пазара, включително и финансова система. Планове и усилия за приемане на международните норми за инвестиции, защита на интелектуалната собственост, както и подкрепа на предприемачите, особено в малките и средни предприятия. Планове и усилията за привличане на чуждестранни инвестиции. Планове и усилия за защита на чуждестранните инвеститори от корупцията в правителството и липсата на ефективност. Национални и регионални икономически условия, включително и реалното производство, вътрешни и чуждестранни инвестиции, външната търговия, изтичането на капитали, приходите и сивата икономика. Ролята и поведението на валутния борд по отношение на фискалната и паричната политика. Планове и усилията да се ограничи изтичането на капитали и бартер. Икономическата политика на идентичности decisionmaker, философии, роли, взаимоотношения, както и вземане на решения процеси. Ролята на частните предприемачи в икономическото планиране. Публикувано и непубликувани националния бюджет, в това число надзор и свързаните с банки и финансови институции. Подробности за основните финансови институции. Планове и усилия за да се съобразят със споразуменията на МВФ.2) изпирането на пари (Мони-4). Правителството планира и усилията за изпълнение срещу изпирането на пари законодателство, изпълнение и съдебно преследване. Пране на пари, включително и методи, техники, сделки, места, и свързаните с тях лица, организации и институции. Използването на черупката корпорации и нефинансови посредници, като адвокати, счетоводители и казина, както и свързаните с банкови сметки за изпиране на приходите от престъпления. Връзки между групите с изпирането на пари и терористи. Наркотрафик участие в пране на пари. Използването на изпирането на пари, влияние, набира мярка.3) Демографски малцинства и правата на човека (DEMG-5H). Информация за и правителствените политики и усилия по отношение, религиозните и етническите малцинства, особено роми и турци. Обществени нагласи към малцинствата. Данните за наличието на нарушения на човешките права. Подробности за демографията, включително раждаемостта, процент на раждаемост и смъртност, честотата на инфекциозните болести, както и миграцията. Планове и усилия, за да отговори на намаляването на раждаемостта, включително чрез насърчаване на имиграцията.Г. Национална сигурност 1) GRPO може да предостави текста на този въпрос и свързаните с тях изисквания.2) Организацията на Северноатлантическия договор (FMCC-4H). Планове, усилия, и способност да поддържа разходите за отбрана за в модернизацията на армията, Организацията на Северноатлантическия договор (НАТО), оперативната съвместимост, среща НАТО-необходимите нива разходи и сила цели, както и защита изпълнение способност инициатива. Стратегия и усилия, за да спечели обществена подкрепа за тези разходи. Планове и усилията за изпълнение на ангажиментите към НАТО, включително работна сила и оборудване за вън-на-област операции. Действия за настаняване НАТО процедури и методи. Правителството и общественото доверие в НАТО член 5, гаранции за сигурност. Нагласите към разполагането или дългосрочен план разполагането на НАТО и американските сили на българска земя, НАТО команди в България и извън страната разполагането на българските войски. Планове и усилията за разширяване на НАТО, включително стратегически концепции и бъдеща роля на съюза. Правителството, включително военни, разузнавателни, и службите за сигурност готовност, способност, както и усилията за защита на САЩ и НАТО класифицирана информация. Повишаване на и грижа за чужди проникване. Изпълнение и укрепване на персонала, проучване процедури. Политики, планове и усилия по отношение на отбраната на ЕС и сътрудничеството за сигурност, включително ЕПСО; възгледи и намерения по отношение на всякакви конфликти между ЕПСО и НАТО задължения.3) група структура, модернизация и готовност (FMCC-4H). Подробности за оценката на заплахата, включително споразумението и несъгласие между цивилни и военни лидери. Възприятия за това и отговор, кибер война заплаха. Планове и усилия в подкрепа или да се противопоставят на САЩ цели в Афганистан, Ирак и другаде. Желание и възможности да участват в НАТО, ЕС и други многостранни връзки, включително и извън района операции, международни мироопазващи сили в Югоизточна Европа, както и хуманитарни и мироопазващи операции. Политики и усилия по отношение на достъпа, прелитане и транзитно преминаване на американски военни части и оборудване. Разпределение, готовността, и мисията на военните сили. Планове и усилията за сила структура, военната реформа и модернизация, включително и бъдещата роля, силни страни, и композиции на военна служба. Подробности за военно сътрудничество с други нации. Подробности за отбранителната промишленост, включително планове и усилия да си сътрудничат с други държави и актьори. Оръжие програми разработването на системата, фирми и съоръжения. Видове, производство и нивата фабрика маркировка на големи оръжейни системи. Вземане на решения по отношение на придобиване на САЩ или друга нация оръжейни системи. Военни и паравоенни работната сила, структурата, бюджета и разходите от доставчиците на услуги и функции, мисия, доктрини, тактика, цел на битката, командване и контрол, оборудване, поддръжка, обучение, упражнения участие, подкрепа за международни мироопазващи операции, професионализъм, подофицер развитие, здравеопазване, заплати, жилищно настаняване, лоялност и морал. Гражданско-военните отношения. Нападателни и отбранителни политики на кибер война, планове, усилия и възможности. Индикатор за отказ на национално ниво и програма за въвеждане в заблуждение, включително доктрина, цели, цели, организации и дейности. Място, мисия, организация, асоцииран персонал, финансиране, развитие и използване на подземни съоръжения и други закалени структури, включително за защита на командване и контрол на мрежи, граждански и военни лидери, и критични ресурси. Детайли за, и трансфера на съвременни методи за инженеринг да се втвърдят ключови условия, включително чрез използване на специални бетони. Подробности за двойната употреба на подземни гражданска инфраструктура. Планове и усилия, за да помогне на други държави развиват подземни съоръжения и други закалени структури.4) разпространението и Counterproliferation (ACWP-3). Поети задължения, планове, усилия, и способността за управление на защитен военния режим износ, включително подробности за дейностите по мониторинг на крайния потребител и за налагане на санкции при нарушения. Организационна готовност и способност на граничната полиция и митническите служители за контрол на границите. Планове и усилия да се придържат към международните режими за контрол. Планове и усилия за прилагане на законодателството и прилагането на ефективни режими за лицензиране на износа. Желание и усилия да си сътрудничи със САЩ за предотвратяване на разпространението. Външна употреба на България като оръжие трансбордирането точка. Подробности за оръжия транспорт, включително свързаните с тях фирми, агенти, начини, методи, маршрути, възли, схеми, и комуникации. Подробности за организации, групи и лица, ангажирани в продажбите на оръжия или технологии, особено в държави, които са враждебно настроени към интересите на САЩ или на недържавни субекти. Планове и усилията да се заобиколи antiproliferation договори и споразумения.5) борбата с тероризма и тероризма (Terr-4H). Правителството за борба с тероризма на политики, планове, възможности и усилия. Правителството и обществена подкрепа на или се противопоставя на усилията на САЩ, включително и военни действия, във войната срещу международния тероризъм. Правителството готовност, капацитет и усилия за създаване и защита на законодателната рамка за борба с терористи, контролиране на границите; задържат терористи; възползват терористични свързани с банкови сметки; разузнавателни акции и защита на оръжие, свързана с тях инфраструктура, енергетика и други критични инфраструктури срещу терористични атаки и пробив. Терористични планове за атака на САЩ и други лица, съоръжения или интереси. Терористични планове и усилия, за да придобива или да трансбордират химически, биологични, радиологични или ядрени оръжия. Терористични идентичност, мотиви, цели, стратегии, места, съоръжения, командни структури, връзки към други групи или държави, сдружения с хуманитарни и медицински групи, използване на фалшифицирани и / или промяна на документите за пътуване, телекомуникационни методи и начини, транспорт, финансиране, финанси и икономическата дейност, пране на пари, сигурност, набиране и обучение. Данните за наличието на чуждестранно лице, публично или местна подкрепа за терористите. Подробности за участие в терористични наркотици и други престъпни търговия.6) Информация за подкрепа на американските военни оперативното планиране (INFR-5H). Информация за подкрепата на САЩ планиране за извънредни ситуации, включително и за мирното евакуация, както и хуманитарни и медицински операции за подпомагане. Текущо състояние, уязвимост на, както и планове да се изменят, критичната инфраструктура, особено транспорта, енергетиката и комуникациите. Цивилните и военните медицински и науките за живота способности и инфраструктури. Военни медицински изследвания и развойна дейност, включително нови ваксини, фармацевтиката, химически, биологични, радиологични и ядрени медицински защита. Информация, включително статистически данни, за инфекциозни заболявания, като например птичия грип, туберкулоза, човешкия имунодефицитен вирус / синдрома на придобитата имунна недостатъчност, хепатит А, и tickborne енцефалит. Места и нива на химически и радиационни замърсяване на храната, водата, въздуха и почвата. Места и видове индустриални съоръжения с химически вещества се съхранява на място. Описание и местата за евакуация потенциални обекти, полицията и станции пожар, болници, хотели и дипломатически съоръжения. Планове и възможностите на правителството и неправителствените организации за подкрепа, включително осигуряване на сигурност за, спасителни операции. Политики, планове и усилия по отношение на задържани, заловен и арестуван от САЩ, включително и военнопленници и изчезнали в действие.Д. телекомуникационната инфраструктура и информационни системи (INFR-5H). Текущи спецификации, слабостите и възможностите на, както и планирани подобрения, национална телекомуникационна инфраструктура и информационните системи, мрежи и технологии, използвани от цивилни и военни държавни органи, включително разузнаване и службите за сигурност. Подробности за управление и контрол на системите и съоръженията. Национален ръководството употребата, както и зависимости от, посветен телекомуникационна инфраструктура и информационните системи. Детайли за националните и регионалните политики за далекосъобщенията, програми, наредби, и обучение. Информация за текущи и планирани подобрения, публичния сектор, комуникационни системи и технологии, включително клетъчни телефонни мрежи, мобилни телефони, сателитна телевизия, терминали с малка апертура, трънкинг и мобилни радиостанции, пейджъри, предплатени карти за повикване, защитни стени, криптиране, международна свързаност, използване на електронен обмен на данни, както и кабелни и оптични мрежи. Информация за безжични инфраструктури, клетъчни комуникационни възможности и марки и модели мобилни телефони и операционни системи, да се включи второ поколение и трето поколение системи. Подробности за използването на сателитите за телекомуникационни цели, включително и планирани актуализации система. Подробности за Интернет и интранет употреба и инфраструктура, включително и държавен надзор. Подробности за чуждестранни и местни доставчици на телекомуникационни услуги и доставчици. Планове и усилия за придобиване на САЩ за износ контролирани телекомуникационно оборудване и технологии. Планове и опити за износ или прехвърляне от държавата на оборудването изкуство телекомуникации и технологии. Подробности за информация хранилища, свързани с радиочестотната идентификация поддръжка за системи, използвани за паспорти, държавни символи, и транспортни системи. Официален и лични телефонни номера, факс номера и имейл адреси на основните граждански и военни лидери.КЛИНТЪН
142
14
 
2
 
! Отговори
работещ преди 13 години
На кого, бе *** червено, ще продаваш електроенергия? На Сирия ли, на Афганистан ли? Заври си муцуната в дирника и стой далече от икономиката щото не ти понася хич.
141
4
 
3
 
! Отговори
коко преди 13 години
Разбира се че всичко ще поскъпне . Тези долари и евра дето се печатат нямат покритие . Ще плащат народите които са свързани с тях. Бойко прави цирк.
140
3
 
3
 
! Отговори
Распутин преди 13 години
Като ми правиш сметки инфлационни, миличък, недей да хитрееш! Сметките са в евро, ще смяташ инфлацията НЕ в България, а в родината на еврото - ти избери - Германия или Франция! Ха сега да те видя крадливий математико!
139
10
 
2
 
! Отговори
работещ преди 13 години
Наглец, цените на апартаментите в София скоциха, защото бандата ченгета, маскирана като брокери на недвижимости, не дава на никой да свали цена за продажба. А суровините, които най-много ще се използват при строителство на такъв обект ПОЕВТИНЯХА МНОГО ПОСЛЕДНИТЕ 2 ГОДИНИ. Така че, никакно основание нямат съветските ти господари да искат повече пари.
138
3
 
0
 
! Отговори
WiliLeaks преди 13 години
Държавна тайна 062392NOFORNЕО 12958 Decl: 16.06.2034МАРКИ PINR, KSPR, ECON, BUОТНОСНО: (S) ОТЧИТАНЕ И СЪБИРАНЕ НУЖДИ: БЪЛГАРИЯREF: ДЪРЖАВНА 18756Класифицирани по: Suzanne МакКормик, директор на INR / OPS. Причина: 1.4 (C).1. (S /НФ) Този кабел предоставя пълния текст на новата Национална HUMINT Събиране директива (NHCD) на България (параграф 3 клас), както и искане за продължаване на DOS отчитане на биографична информация, свързана с България (параграф 2).А. (S /НФ) на NHCD под supercedes на NHCD, съдържащи се в Ref C и отразява резултатите от последния преглед на Вашингтон за отчитане и събиране на нуждите фокусирани върху България. В NHCD установява списък с приоритети (параграф 3) и за отчитане и събиране нужди (параграф 4), предназначени за употреба, участващи USG агенции, тъй като те отделят средства и да актуализира плана за събиране на информация за България. Приоритетите, може да служи като полезен инструмент в помощ на посолството Управлявай отчитане и събиране, включително формулиране на мисията стратегически планове (MSP).Б. (S /НФ) Това NHCD е съвместима с Националната разузнавателна Приоритети рамка (NIPF), която е създадена в отговор на 26-NSPD на 24-ти февруари 2003 година. Ако е необходимо, GRPO може да предостави допълнителна фона на NIPF и за употребата на съкращения NIPF (показан в скоби след всеки под-въпрос по-долу) в NHCDs.В. (S /НФ) Важна информация отговаря на NHCD често е на разположение на недържавните членовете на страната, чийто екип агенции са участвали в преразглеждането на водещите на NHCD, а издаването му. ООП, DCMS, и държавните служители отчетност може да помогне, като се съгласуват с други членове на Team страна да насърчава съответните доклад чрез собствените си или на Държавния департамент на канали.2. (S /NF)-членка биографични отчитане), включително и на българите:А. (S /НФ) на разузнавателната общност разчита на държавни служители отчитане за голяма част от биографична информация, събрана по целия свят. Неформална биографични отчитане чрез електронна поща и други средства, е от жизненоважно значение за общността на събираните и могат да бъдат изпратени на INR / B (биографичен) офис за разпространение на IC. Членка, която докладва служители са насърчавани да докладват за забележително палестинците като информация.Б. (S /НФ) отчитане кредити, следва да включват като голяма част от следната информация е възможно, когато имат информация, свързана с лица, свързани с България: офис и организационни заглавия, имена, длъжност заглавия и друга информация за визитни картички, номера на телефони, мобилни телефони, пейджъри и факсове; сборници информация за контакти, като телефонни указатели (в компакт диск или по електронен формат, ако има такива) и електронна поща листинги, интернет и интранет дръжки, интернет адреси за електронна поща, уеб сайт идентификация-адреси ; кредитна карта номера на сметки, често номера на сметки за лоялни клиенти, график на работното време, както и други съответни биографични данни.3. (S /НФ) Български NHCD контур приоритетни въпроси:А. националното ръководство и управление в 1) на върховенството на закона, корупцията и престъпността (Crim-4) 2) Национална Лидерски умения (в оловно-3H) 3) Политическите Еволюция и демократична реформа (DEPS-4H) Б. енергийната сигурност и външните отношения 1 ) за енергийна сигурност (ЕСИК-3H) 2) Русия (FPOL-4H) 3) Европейският съюз (FPOL-4H) 4) Черно море, Балканите, и други регионални съседи (FPOL-4H) 5) САЩ (FPOL-4H ) 6) международни организации и други външни отношения (FPOL-4H) В. Финансова стабилност, икономическо развитие и социални предизвикателства 1) Финансова стабилност и икономическо развитие (ECFS-5) 2) изпирането на пари (Мони-4) 3) Демографски малцинства и правата на човека (DEMG-5H) Г. Национална сигурност 1) GRPO може да предостави текста на този въпрос. 2) Организацията на Договора Северна част на Атлантическия океан (FMCC-4H) 3) Структурата сили, модернизация и готовност (FMCC-4H) 4) разпространението и Counterproliferation (ACWP-3) 5) борбата с тероризма и тероризма (Terr-4H) 6) Информация за поддръжка американски военни оперативното планиране (INFR-5H) Д. телекомуникационна инфраструктура и информационни системи (INFR-5H)4. (S /НФ) отчитане и събиране трябва:А. националното ръководство и управление1) Върховенство на закона, корупцията и престъпността (Crim-4). Политики, планове и усилия за разработване, защита и укрепване на независима и ефективна съдебна система, включително адвокати, противници, препятствия, както и напредък. Правителство, които не са публични и обществени възгледи за, и индикациите за, влиянието на корупцията и престъпността на управление, вътрешното развитие, финансова стабилност, разузнаването и службите за сигурност, оръжия за сигурност, военна готовност, и чуждестранните инвестиции. Подробности за организирани престъпни групи, включително и лидерство, връзки с правителството и чуждестранни юридически лица, на наркотици и трафика на хора, измамите с кредитни карти и компютърни престъпления, включително детската порнография. Подробности за престъпленията в кибернетичното пространство. Правителството планира и усилията за борба с престъпленията в кибернетичното пространство. Подробности за трафик на наркотици, включително и тенденции, видове наркотици, производство, идентификация на трафика групи и лица, пране на пари и контрабандата методи и маршрути. Правителството за борба с наркотиците контрол и изпълнение планове, организации, способности и дейности. Правителството усилия да си сътрудничи с международните партньори за контрол на незаконната търговия с наркотици. Незаконно придобиване на държавни документи, като например паспорти и водача лицензи. Връзки между терористи, организирани престъпни групи, и кибер престъпници. Подробности за органи на реда и способности, включително процедури, възможности, предизвикателства, както и планове за преодоляване на пречките пред бързото и равни правосъдие. Планове и усилията на органи на реда да използват биометрични системи.2) Национална Лидерски умения (в оловно-3H). Цели, стратегии, усилията на властите и отговорностите на националните
137
4
 
8
 
! Отговори
Распутин преди 13 години
Чудо-невиждано!!! "Великите" руснаци, с които "не се преговаря"(П.Димитров) се гънат и обясняват като ученички... И то на кого? На "тъпия" пожарникар и "тиква"! Бойко, още два мандата не ти мърдат, само дано бог те пази, щото спираш кражби за милиарди и мафията, какво ще направи енергийната мафия? Внимавай и напред!
136
3
 
3
 
! Отговори
ТЪПЧО, ТЪПЧО ОТ147.. преди 13 години
"СВЕТОВНАТА ХИПЕРИНФЛАЦИЯ" , КАТО "СВЕТОВНАТА РЕВОЛЮЦИЯ" , ***..!ТИЯ РАБОТИ СЕ ЧАКАТ ОЩЕ ОТ ВРЕМЕТО НА ЛЕНИН......АМА, ВСЕ НЕ ИДВАТ И НЕ СТАВАТ,..... ЗА ГОЛЯМО СЪЖАЛЕНИЕ НА ЦЯЛАТА ,КОМУНИСТИЧЕСКА *** ,ПО СВЕТА!ОНЯ *** --МАРКС, КОМАЙ Е ПОПРЕКАЛИЛ С ПРОГНОЗИТЕ В КРЪЧМАТА....!НЕЩАТА ,..НЕ СЕ ВРЪЗВАТ ,НЕЩО....
135
4
 
2
 
! Отговори
някой преди 13 години
Няма по-*** икономисти и финансисти от тези в СДС и ГЕРБ!Коя икономика работи само за вътрешния пазар, че и БГ-енергетиката да не работи за износ?Френските АЕЦ само за Франция ли работят?А за сведение на некадърника М.Димитров -- още по комунистическо БГ обменяше електроенергия с Швейцария-през зимата-от БГ и през лятото-от Швейцария.Печалбата беше в БГ -полза,защото през зимата цената на тока е по-висока и беше достатъчна за закупуване на необходими съоръжения!
134
4
 
2
 
! Отговори
работещ преди 13 години
Ами, да си го заврат отзад оборудването, руснаците.
133
4
 
0
 
! Отговори
Wikilleaks преди 13 години
Държавна тайна 062392NOFORNЕО 12958 Decl: 16.06.2034МАРКИ PINR, KSPR, ECON, BUОТНОСНО: (S) ОТЧИТАНЕ И СЪБИРАНЕ НУЖДИ: БЪЛГАРИЯREF: ДЪРЖАВНА 18756Класифицирани по: Suzanne МакКормик, директор на INR / OPS. Причина: 1.4 (C).1. (S /НФ) Този кабел предоставя пълния текст на новата Национална HUMINT Събиране директива (NHCD) на България (параграф 3 клас), както и искане за продължаване на DOS отчитане на биографична информация, свързана с България (параграф 2).А. (S /НФ) на NHCD под superced
132
5
 
3
 
! Отговори
работещ преди 13 години
Абе, *** червено, съветските ти господари от чуждите банки в България, дето САЩ ги накарали да вдигнат лихвите, ли ще взимат заем за АЕЦ? Как да не ти е драго, *** червен като тебе да го хвърлиш от командния отсек на АЕЦ?
131
3
 
4
 
! Отговори
До 145 преди 13 години
Щом си *** и българофоб каквото и семе до посееш ,все чужденци дати го слагат в пещите
130
5
 
3
 
! Отговори
"индиректната&q преди 13 години
Който разбира от водене на преговори, той знае какво означава "индиректната" стратегия. Точно нея я използва в случая и Кириенко! Като по учебник! Докато българската страна изпалзва "стратегията" "ше видиме кво ше стане"!
129
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Не става въпрос за инфлация на потребителските цени, а за инфлация на цените на производител, където основни компоненти са инфлацията на суровините, петрола и лихвите по заемите. При хиперинфлация в цените на стоманата, петрола, лихвите и цимента, цената и на АЕЦ Белене ще скочи. По същата причина и цените на апартаментите в София скочиха 5 пъти за 2006-2010 г.
128
9
 
9
 
! Отговори
поредния автогол преди 13 години
Пожарникарят си удари поредния автогол с АЕЦ "Белене"!