10 хиляди лели пот по лотове 2, 3 и 4 на "Тракия"

Кабинетът видя 650 км жп трасета, високоскоростни до края на 2020 г.
Обновена: 29 юли 2013 14:31 | 29 юли 2013 12:12,
68
10 хиляди лели пот по лотове 2, 3 и 4 на "Тракия"
Вече втора седмица си имаме магистрала. Снимка: Булфото

"Едно истинско историческо събитие". Така строителната министърка Даниела Терзиева описа откриването на магистрала "Тракия".

"Последните три отсечки са съобразени с най-високите стандарти за опазване на животинските видове, а настилката и използваните материали също не поставят съмнение за качеството на магистралата", отбеляза тя.

Още по темата

По нейните сметки в процеса на изграждане на последните три лота – 2,3 и 4, са участвали над 10 хил. души, 500 строителни машини и 660 тира. За изграждането им пък са били отделени 400 млн. лева по ОП "Транспорт".

"Натрупаният опит ще ни помогне да се справим с бъдещите предизвикателства на автомагистрали "Струма" и "Хемус", категорична бе Терзиева по време на откриването на конференция "Научени уроци от изграждането на АМ "Тракия".

На свой ред зам.-министърът на транспорта Петър Киров обяви, че през следващия програмен период -  2014-2020 г.  приоритет при изграждането на автомагистрали с европейски средства ще бъде Лот 3 от магистрала "Струма" (при Кресненското дефиле) и довършването на "Хемус".

А по повод автомагистрала "Черно море", която трябва да завърши изграждането на т.нар магистрален пръстен, стана ясно, че ще се търсят други форми на финансиране. Киров обаче отказа да уточни какви точно.

Общо 650 километра завършени високосоростни железопътни трасета трябва да има до края на 2020 година. Направленията, по които ще се изграждат отсечките със скорости от 160 км/ч, ще са турската, гръцката и сръбската граница, каза още Киров.

По думите му изграждането на железопътните трасета заедно с интермодалните терминали (точки, на които се "срещат" няколко вида транспорт) ще доведе до намаляване натоварването на и без друго затруднената пътна инфраструктура.

"Железопътният транспорт е екологичен и нужен. Той трябва да поеме значителен обем товари, които в момента се превозват през останалите видове транспорт", категоричен бе Петър Киров.

Още икономически новини четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


68
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Заради новото министерство, строежът по АМ Струма не може да бъде започнат. Няма кой да издаде разрешителните за строеж. Един строителен сезон ще бъде загубен, проектите няма да бъдат изпълнени в срок и ЕС няма да ги плати. Все пак, договорите са сключени и правителството ще ги плати с нашите пари. От което ще пострадат всички. Прости,нагли,алчни,отвратителни комунисти,ВЪН!
28
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Подкрепям 31
27
1
 
6
 
! Отговори
joro преди 10 години
Никой дума не обелва за Марица.
26
10
 
37
 
! Отговори
истината преди 10 години
Добре че беше Бойко Борисов да тръгнат строежите със засилени темпове иначе щяхте да видите магистрала след още 20 години.
25
3
 
9
 
! Отговори
Бай Слави преди 10 години
До АРЕСТ, СЪД И ЗАТВОРТи си бил много ***
24
7
 
25
 
! Отговори
pena123 преди 10 години
"Натрупаният опит ще ни помогне да се справим с бъдещите предизвикателства на автомагистрали "Струма" и "Хемус", категорична бе Терзиева" - Червената лелка Терзиева, май вече забрави, че не тя е построила магистралата....
23
12
 
4
 
! Отговори
насран от фукня преди 10 години
10 хиляди лели пот по лотове 2, 3 и 4 на "Тракия. Да ама нямате ножичка . Загубеняци резане на всеки километър , това си е направо събитие.Ползата от магистралите е недвусмислена, но това не може да бъде само и единствено задължение на министър пък бил то и бодигард.
22
1
 
8
 
! Отговори
pena123 преди 10 години
Коментара на Лазар Лазаров относно това, че не трябв да се строи за най-ниската цена се отнасяше за гафа окло избирането на черепа за изпълнител на Лот3. Там червеното прасе се възползва от парвилата на търга и се намести с нерелно ниска цена. След това и променяха закона май ... Нищо де, в краина сметка тая наглост му излезе през носа ...
21
3
 
4
 
! Отговори
123 преди 10 години
Кога и къде ще бъдат изградени пунктовете за плащане та ТОЛ таксите, и колко ще ни струва 1 км. по магистралата?
20
3
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Нали докато бяхте в опозиция ревяхте как се било строило с пепел.Сега взехте властта и виждаш ли материалите и качеството отговаряли на най-високите стандарти.Вие какво си мислите,че сме някакви късопаметни *** ли ???????И нали асфалт не се яде.Да ама асфалта осигурява работни места и препитание на над 10 хил.човека.
19
7
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
И ся кво и БСП ли почна да яде асфалт? Ще се окаже, че не е имало по добре управление от това на Бойко!
18
3
 
23
 
! Отговори
pena123 преди 10 години
Нали магистралите не се ядяха бе, другари. Само дето са дали хляб на 10 000 човека за последните 4 години. Познайте какво ще стане с тия хора като другарие осерът работата сега ....
17
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Тия 10000 дали са взимали заплати,дали са пазарували с тях или са им раздавали по една паница асфалт за обед?а ако НЕ СА ядели само асфалт защо тонове помия се изписа и изговори по тоя повод?а сега траверсите от ядлив материал ли ще са? ДА НЕ БИ ПЪК ДА Е ИМАЛО НЯКАКВА РЕЖИСУРА КАКВО ДА СЕ ГОВОРИ И ДА СЕ ИСТЕРЯСВА? сега тия на Бузлуджа с делтапланери ли се придвижват?мОре ***....комунярско/олигарска.а иначе знаем че ББ е мноооого богат,ама вие бузлуджиите да не сте пък бедни ХА!ДЕМАГОЗИ!
16
3
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
"Натрупаният опит ще ни помогне да се справим с бъдещите предизвикателства на автомагистрали "Струма" и "Хемус", категорична бе Терзиева Ей наглеци мръснни,нали асфалт не ядяхте бе??? мамичката ви!!! Сега Тракия било историческо събитие....уж асфалт не ядяхте а всичките наредени да режите лентички и да хвалите магистралите сега......*** ти цял живот няма да си министър,ама жална ти майка ако те набарям някъде по улиците.....ни ЦРУ,Ни НСБОП ни ДАНС ше те спаси
15
4
 
5
 
! Отговори
$?! преди 10 години
Интересно е да се види чии лели са прибрали паричките от големите поръчки, да видим кой е крал и кой цар..
14
0
 
33
 
! Отговори
typipros1 преди 10 години
Айде ся който не е ял асфалт ши яде ***
13
4
 
9
 
! Отговори
?$?! преди 10 години
Глупав > поглупав > graywatch (превъзходна форма)
12
1
 
3
 
! Отговори
hah до 12 преди 10 години
По голяма ТИКВА няма от теб,какво обиждаш нацията ! Това ,че така е направена магистралата - нацията какво общо има !???
11
14
 
9
 
! Отговори
до 7 преди 10 години
Хората които милеят за природата и ценят малкото си свободно време пътуват с влак за да могат да четат. Във всяка една развита държава простолюдието държи да пътува с кола и даже и да има алтернатива избира кола. Умните хора пътуват с влак и автобус. Само тези, които нямат избор... Ама то такива като тебе кога ли им е трябвало време да четат, че да ме разберат? Само в *** е "модерно" да си с трошка по пътя и "ункуул" с колело или обществен транспорт.
10
9
 
16
 
! Отговори
optimist преди 10 години
Носеха се някакви легенди, че Станишев бил ремонтирал 6000 км пътища :)). На всички ни е ясно, че нито това, нито което и да е правителство на БСП няма да свърши нищо полезно за хората, камо ли в областта на инфраструктурата. Иначе 650 км жп линии звучи чудесно.