Black Friday? Мисия възможна, при това без забавяния

Статистиката показва, че хората поръчват буквално всичко
Спонсорирано съдържание | Обновена: 12 ное 2021 14:42 | 12 ное 2021 14:04, Камелия Цветанова
Black Friday? Мисия възможна, при това без забавяния

От типично американска традиция Черният петък се превърна в празник на електронната търговия и в България. С голямо нетърпение този ден от годината е очаква както от хората, пазаруващи онлайн, ловците на промоции, така и от многото онлайн магазини, за които Black Friday кампаниите също са много важни.

Статистиката показва, че хората поръчват буквално всичко

Въпреки че има оферти и за почивки, гориво и дори автомобили, над 90% от продуктите се доставят чрез куриери. В тях влиза огромно разнообразие от артикули – електроуреди, електроника, дрехи, играчки, стоки за дома, книги, софтуерни продукти и много други.

Черен петък е огромно предизвикателство за онлайн магазините, които трябва да издържат на трафика и да запазят безпроблемната си работа, за хората, работещи в тях, които трябва да обработят поръчките, и за куриерските фирми като Спиди, които за ден получават стотици хиляди пратки, които трябва да занесат до получателите им.

Black Friday? Мисия възможна

Има няколко много важни неща, които могат да направят приятно пазаруването и получаването на всичко, което сте си взели за Черния петък:

- Подготовката на компютъра има важно значение. Добре е да набележите продуктите, които очаквате да са на промоция, за да не трябва да ги търсите в самия ден.
- Сред препоръките за бързо пазаруване е, ако заплащате с карта, да си я запазите предварително в акаунта, а не да правите това, докато промоциите изтичат и сайтът работи бавно.
- Много важно е и това как ще получите стоката. Куриерите имат известно забавяне в доставката и поръчките по празниците и Black Friday заради огромното количество пратки, изпратено наведнъж. Бихте спестили много време и бихте получили пратката си чувствително по-бързо, ако отбележите получаване от офис или от автоматите на Спиди.
Така можете сами да изберете кога точно да вземете своята пратка и да не рискувате „да се разминете“ с куриера, така че да трябва да чакате следващото му идване до вашия адрес, което ще забави получаването на вашата покупка още повече.

Препоръчително в този период е доставката да става до офис или автомат, вместо до дома. Така е също толкова бързо, а понякога по-лесно и по-удобно от доставката до адрес.  

Как да получим доставката си

Има два основни начина, които ще ви спестят много нерви и ще ви застраховат от чакането на стоката, която сте си поръчали.

Спиди автомати, които вече могат да се видят на все повече места из страната, представляват автоматични пощенски станции за получаване и изпращане на пратки. Те се намират на удобни локации - в търговски вериги и молове.
Чрез тях  можете да получите и изпратите вашата пратка с въвеждане на уникален код и натискане на няколко бутона. Заплащането на всички услуги става бързо и сигурно - с дебитна или кредитна карта, така че дори да получавате нещо, което трябва да платите на място, това няма да е проблем.  Автоматите са отличен избор и за тези потребители, които  искат да избегнат контакта с хора, спазвайки социална дистанция.

Времето, в което може да се получи пратката, е до 72 часа след получаване на уведомителния SMS. Автоматите на Спиди се „зареждат“ възможно най-рано през деня, така че клиентът да има удобство да планира посещението си и да не се налага да чака на опашка.  Ако не успее да получи своята пратка в рамките на 72 часа след зареждането й, след изтичане на този срок, тя ще бъде пренасочена към най-близкия офис на Спиди.

Използването на автоматите е максимално удобно. Вие сами определяте кога да отидете. Те са с много по-дълго работно време дори от офисите. Сигурно е , че близо до дома или работното ви място има и офис на Спиди. В страната има над 550 офиса и автоматични пощенски станции

След като сте се сдобили с желаната стока на много изгодна цена, нормално желание на всеки е да я получи час по-скоро. Всеки с опит в пазаруването около Черен петък знае, че няма смисъл да поръчва пратка до дома или офиса, защото куриерът често идва в неподходящ момент. Доста по-добра идея е в този случай вие да контролирате нещата и сами да прецените кога да получите пратката, която през цялото време удобно можете да следите с услугата Speedy Смарт Контрол.

Тя е интегрирана с всички пратки, изпратени през куриерската компания. Благодарение на нея клиентът получава съобщение ден преди пратката му да бъде доставена.  Обикновено това става чрез SMS , но ако имате Viber – то комуникацията ще е още по-удобна за вас през един от най-популярните месинжъри в България.

Дори и пратката да е до ваш адрес, на който нямате възможност да присъствате в определеното време, лесно можете да пренасочите покупката си към офис или автоматична пощенска станция само с един клик. Налични са и още гъвкави опции, с които потребителят започва да управлява пратката си още преди да  получи. Това е допълнителна гаранция, че всичко поръчано на Black Friday, ще стигне до вас по най-добрия и удобен начин.

 


Още по темата: Спиди
Още от