Колонизирането на Космоса е възможно

Но един живот не стига за приключването на пътуването
Обновена: 23 авг 2011 07:06 | 23 авг 2011 07:04,
Колонизирането на Космоса е възможно
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Планирането за преселване на друга планета вече е в ход. ДАРПА – правителствената агенция към министерството на отбраната на Съединените щати, която се занимава с развитието на новите технологии в американската армия, се е наела със задачата да организира подготовката за полет отвъд Слънчевата система, пише "Daily Mail".

Сред важните решения, които предстои да бъдат взети, са какви законови разпоредби да бъдат прилагани в открития Космос, дали хората да бъдат изпращани на пътешествието в състояние на дълбок сън или като замразени ембриони.

През идния месец на специална среща във Флорида трябва да бъдат положени основите на конкретен план за изследването и колонизацията на далечни светове. На тридневния форум в Орландо директорът на ДАРПА Реджина Дюган ще предложи награда от 500 хил. долара на тази организация, която излезе с разумно решение за пращането на хора в друга планетарна система.

Предполага се, че най-близката до Земята потенциална сходна система може да има около звездата Алфа Кентавър, която се намира на 4.35 светлинни години. Най-бързият летателен обект, създаден от човечеството е автоматичен космически апарат Voyager 1, който развива скорост от близо 61 200 км/ч. Което значи, че пътуването на този обект до Алфа Кентавър ще отнеме около 70 хиляди години.

Очевидно е, че проблемите пред учените наистина са доста. Ясно е само, че тези, които стартират пътуването няма да го завършат. Делото им ще трябва да бъде продължено от следващите поколения. И така, докато един ден първото землянско селище не се установи извън нашата планета.

Разбира се, като едно от задължителните условия за постигане на крайната цел експертите посочват свалянето на забраната на НАСА за секс в Космоса.

Интересното е, че какъвто и кораб да тръгне, науката напредва и този след него ще го изпревари, така че няма смисъл да пращате никакъв поне за близките няколко стотин години.

Ти да не си гей секса е забранен в открития космос

да се преселят в бг същото е

Предлагам никой от коментиращите под мен да не кандидатства по проекта.Даже предлагам да не полагат услия за никакъв проект ( включително разходка до магазина - дори и там трябва да знаеш за какво си тръгнал и да можеш поне да смяташ на пръсти). Като се замисля колко много *** има.. мисля да съм първия доброволец, понеже тука вече НЕ СЕ ИЗДЪРЖА.

Alko преди 12 години
Само на Луната не съм пил

Posle mi govorete che sa ni poseshtavali izvynzemni :)

Който ни е заселил на тази планета, може да ни засели и на други, стига да иска, ама май не заслужаваме. Иначе сами не можем да се измъкнем оттук - никой няма да ни пусне!

SLAVEYA NIKOLOV преди 12 години
Бойко Борисов трябва да открие първо магистрала до там и тогава да летим

SAUER преди 12 години
Да изпратим Доган и още някои политици да си живеятт на луната тогава.

Никога ням да стане.