Най-силната от 5 г. насам магнитна буря достигна Земята

Ще има нарушения в работата на компютрите
Обновена: 8 мар 2012 15:18 | 8 мар 2012 15:17, Елка Василева
Най-силната от 5 г. насам магнитна буря достигна Земята
Най-силната от 5 г. насам магнитна буря достигна Земята. Снимка: архив, Reuters

Най-силната магнитна буря за последните пет години достигна днес Земята, съобщиха ИТАР-ТАСС и Асошиейтед прес. През следващите дни нашата планета ще се намира в епицентъра й.

Очакваме много силни смущения в електромагнитното поле на Земята, предизвикано от две гигантски изригвания на плазма на Слънцето, предупреждават британски учени.

Наред с нарушения в работата на електронната апаратура, включително на компютрите и комуникационните мрежи, бурята ще увреди сателитните навигационни системи и ще затрудни самолетните полети, предаде Асошиейтед прес. Тя е в състояние да прекъсне електрозахранващите мрежи. Радио емисиите й могат да разстроят системите за глобално позициониране и да намалят точността им.

Магнитната буря ще се почувства и от стотици милиони метеочувствителни хора, твърдят учените, посочва БТА.

Днес.бг страшно много са се объркали, "бурята" е била вчера между 09:00 и 12:00 UT.Повече инфо: tesis.lebedev.ru/en/magnetic_storms.html?m=3&d=8&y=2012

Кога ще е максимума, та да отида до някой банкомат, може да се обърка да ми пусне и на мен 100 000 лева като на *** от Сливен:)

онбашията преди 12 години
стига скучнотии ве! няма ли някой заклал невръстната си дъщеричка или поне да я е изнасилил? до там ли паднахте да ни занимавате с магнитни бури-мури

Житан преди 12 години
За това ли жените са пощръклели днес ???

АНЯ преди 12 години
Слънцето ни изпраща силни позитивни енергии и Любов ! Насладете се на всичко това, отпуснете се и се опитайте да бъдете поне малко щастливи ! Успех !

Бря, де акъл у журналните мишоци, че трябва да пнапишат някоя друга цифричка и евентуално дата.

Току що се изходих по голяма нужда. Въпроса ми е дали чувствителностт ми към магнитната буря ме е накарала или има друга по-основателна причина да извърша тази дейност в полза на биологията ?

ми преди 12 години
преди около месец пак имаше подобна най-силна магнитна буря, причиняваща проблеми в комуникациите - та или сте закъснели с месец да публикувате "новината" или бъркате 5 години с 5 седмици примерно

до 5-ти преди 12 години
Сърби те гъ-зъ, щот не си го плакнал от миналата година. А е време да смениш боксерките, че май и те не са виждали *** от миналия век.

коментар 2 с основание си пита човека...15:30 стана аз лично не съм усетил нищо ... та и мен ме интересува .. по-късно ли , нощес ли ... или ако е минало наистина не сме го усетили...

омаян:) преди 12 години
Слънцето ни залива с любов, за да станием по-добри!!!...за някои обаче явно е магнитна буря - въпрос на гледна точка :), и хубав ден на всички!!! :)

Discovery преди 12 години
До 1:А бе Чикалито, ти какъв си... как успяваш под всяка статия, да пишеш по един и повече коментари, дано си временно безработен, че не ми се мисли твоя работодател, за какво ти плаща. Да кеси по цял ден в днес.бг и да пишеш коментари в стил: аз всичко мога и всичко разбирам, типична черта за безработните българи!!!

гъзъ ми е много метеочувствителен

Ba4e kiko преди 12 години
spaceweather

мен за това ли ме сърби гъзъ?

ined преди 12 години
Аз се чудя защо днес Кънчо все сочи Слънцето - пък то било заради магнитната буря.

Нищо съществено не ни казахте... като например колко време ще продължи, кои места на планетата ще са най-засегнати ... кога ще е и пикът ,.. ама няма нищо ние си имаме гугъл.

д-р Хаус преди 12 години