НАСА създаде отдел "Армагедон"

Той ще проследява за евентуални заплахи от сблъсък на Земята
13 яну 2016 10:37,
НАСА създаде отдел "Армагедон"
Снимка: Reuters, архив

НАСА създаде Отдел за координиране на планетарната отбрана. Той ще е част от Управлението за планетарни науки и Главното управление за научни мисии на космическата агенция. За откриването на новото подразделение за подготовка за евентуален Армагедон съобщи в. "Хъфингът пост", цитиран от БТА.

Целите на отдела са да координира усилията на службите на НАСА за откриване и проследяване на околоземни обекти, а също за установяване на връзки с други федерални органи в случай на възникване на заплаха за сблъсък на Земята с астероиди или комети.

Главната причина за създаването на новото подразделение в НАСА е падането през 2013 година на метеорит в Челябинска област, голям фрагмент от който е открит в езерото Чебаркул.

В американското космическо ведомство предвиждат да си сътрудничат с други държави за защита на планетата, а също смятат за възможно използването на ядрено оръжие.

Всяка година НАСА открива по около 1500 околоземни обекта. Агенцията предполага, че е открила 90 процента от небесните тела с размери над 90 метра в диаметър.

Сега НАСА съсредоточава усилията си в търсене на по-малки астероиди.

Бухал преди 8 години
Целта е да им отпуснат на НАСА=НАЗА практически неограничени средства за да създадат оръжие срещу астероидите но това оръжие ще бъде насочено срещу хората за да подчинят всички нации на антихриста! За цвлта се измислят и се търсят а вероятно вече и се манипулирят със модерни технологии орбитите на няколко избрани астероида. Тази планетарна отбрана не трябва да се допуска защото целта е да служи това оръжие на антихриста!!! Надявам се в другия си живот ако пак съм на земята тази каша дае оправена

Калоян преди 8 години
Напълно спокоен съм, ако съм обезпокоен за нещо то е по отношение на вашето невежество относно какво наистина става в света. Благодаря все пак за загрижеността, но пропуснахте да ме посъветвате да си пия хапчетата.

... преди 8 години
Калояне... успокой се малко.

Калоян преди 8 години
Планетарна отбрана? Нов световен ред? Световно правителство? Една армия и една полиция? Идването на антихриста посрещнат като спасител? Чипове за всички? Християните обявени за радикали и заплаха за човечеството? Една световна религия микс от всички останали с централна фигура антихриста? Второто идване на Господа Иисуса Христа и обявяването му за планетарна заплаха? Събиране на земните армии в опит да бъде спряно Второто Пришествие и унищожението им на мястото наречено Армагедон?

Готвим се за извънземно посещение. За целта обаче трябва да се създаде световно правителство. Постепенно ООН ще бъде трансформирано като такова. За целта е необходимо да има повече глобални заплахи, които не могат да бъдат преодолявани от отделните страни. Само така човечеството ще може да се обедини. Тероризъм, екология, заплахи от астероиди, природни катаклизми, смъртоносни епидемии - всичко това отделните правителства дори и на най-силните държави не могат да преодоляват сами.

Защита на планетата ли? че ние, човеците сме най-голямата опасност за нея!

Цецо преди 8 години
Най-сетне намериха полезно приложение на ядрените оръжия...

Хайдееее, Досиетата Х в реалния живот! (Предполагам никой не вярва, че ще занимават само с астероиди).

Аз преди 8 години
Не, Брус Уилис ще ръководи само мисиите по взривяване на опасните астероиди, а Бен Афлек ще бъде дясната му ръка.

нека да позная на чело на това ще е брус уилис