Не Бог, метеорит заличава библейския Содом

Откриха доказателства за космически взрив в Мъртво море
29 ное 2018 21:50, Нели Христова
Не Бог, метеорит заличава библейския Содом
Снимка: Flickr

"Внезапно като гръм от ясно небе се вдигна буря. Господ изсипа от небето сяра и огън върху градовете на плодородната равнина. Техните дворци и храмове, скъпи домове, градини и лозя и веселите, жадни за удоволствие тълпи, които предишната нощ бяха похулили небесните вестители – всичко бе поразено“.

Заради греховете на хората, Содом, близо до Мъртво море е унищожен от Бог. Но дали наистина има нещо божествено в изгарянето на библейския град?

Навярно не. Учени от Югозападния университет Албакърки в САЩ откриха следи от космически взрив, който е заличил обществата на север от Мъртво море в Среден Гор – районът на Тал ел Хамам, намиращ се в днешна Йордания. Именно там се счита, че са се намирали библейските Содом и Гомор.

Преди около 3700 години малък метеорит или комета навлиза в земната атмосфера. Според археолога Филип Силва, между 40 и 64 хил. човека са били убити от взрива. Градовете в радиус от 500 км. са били сравнени със земята на 100%, а на почвата и трябвали поне 600 години, за да се възстанови и отново да стане подходяща за отглеждане на култури.

"Сигурно е било почти толкова горещо, колкото повърхността на Слънцето", твърди Силва. Сред откритията са парчета керамика, чиято повърхност била превърната в стъкло. А за да се случи подобно нещо са нужни повече от 4 хил. градуса по Целзий. Но огънят не горял достатъчно дълго, че да превърне цялата керамика в стъкло – части от нея останали недокоснати.

Единственото нещо в природата, което може да причини подобно масово разрушение, според Силва, е именно космически взрив. Такива е имало няколко през цялата история на човечеството, като най-мощно е било падането на Тунгуския метеорит.

Учените изследват територията на Среден Гор в продължение на 13 години, като техните проучвания продължават и след това огромно откритие. Но Силва е категоричен, че случилото се на града Тал ел Хамам и всички около него напомнят невероятно много на "Битие: Глава 19".

Щерю преди 5 години
Още като студент през 60-те прочетох книгата на д-р Имануил Великовски - "Светове в сблъсък". Там той също пишеше, че междупланетна мълния от Юпитер е заредила магнитосферата на планетата ни и след това е ударила Земята на мястото, където са били градовете Содом и Гомор, като е раздвижила намиращия се отдолу под равнината разлом. Но истината е, че там е имало и голяма пирамида - древни технологии с кристали, за които си нямаме представа...

Бойко и метеорит преди 5 години
Брей, кой е тоз Бог дето се превръща и в метеорит??? Аз ще се моля на всички богове. Нали се казва поискай нещо и ще ти се даде. Аз Бойко също искам да изригна като метеорит. Много ми протестират, ще ми счупят държавата.

Историк преди 5 години
Класическите историци, свидетелстват за огън от небето. Тацит предава, че катастрофата на градовете Содом и Гомор е била причинена от мълния от Юпитер - равнината се погълна от мълния, и добавил: Лично аз съм съвсем готов да предоставя свидетелство, че някога известните градове може да са били изгорени от огън от небето. Йосиф Флавий пише, че градовете са били погълнати от мълнии. Филон пише, че светкавици се изливат от небето.

не ли преди 5 години
Предполагам, че заглавието не е написано от Силва. Даже може би самия Силва е християнин.

Ааааха! Не Бог, а метеорит. Разбирам. Нищо.

Бойко стайл преди 5 години
А от от лошия софийски въздух може ли се образуват метеорити??? Затова и казах стоп на скарите с кебапчета на открито. Бате Бойко ще спаси София, като кметът на Содом бил глу*пав да не се сети, кой му е бил крив?????

?:) преди 5 години
Сериозно ли са искали да ... двата ангела???:) Т'ва е егати смешката...:))) Значи ангелите наистина изглеждат добре и са безполови, приличат и на мъж, и на жена...:)))

Burzum преди 5 години
Християни,патриоти ,и.диоти ,герберасти,чалгари...всичките сте за ада....ша ви въртим на чеверме...

а преди 5 години
Ми странно е, разбира се, все едно че искат да ни дадат някаква посока на мислене. Но всеки вече си е преценил така или иначе, за своя мироглед.

ined преди 5 години
А кой е направил метеорита и с него е замерил содомитите - Бог.

Защо да си мълчат вярващите? не казвам християните, защото тази история не е християнска. Досега учените с пяна на уста отричаха че изобщо ги е имало тези градове, па камо ли да са унищожавани. И видиш ли изведнъж, не само ги е имало, но наистина са унищожени от огън от небето, както си пише отпреди хиляди години в една книга. Е не е ли малко странно поне?

а преди 5 години
Нищо такова не пише в Библията. Защо трябва да обиждаш, като градовете са споменати в Библията, а сега и в тази новина?!

Фанатичните християнчета пак се развихрихте. Спрете се вече с малоyмните коментари и започнете да си пиете хапчетата. В Библията пише, че Земята е плоска, а Господ има човешки облик и стои на върха на небесния купол. И също, че Господ е наказал едни и ги е направил черни и това били ***... Аре бягайте от тука, тъпaци! Ако има религиозно продиктувана "истина", тя определено не е точно в християнството. Много е грешно написано, науката лесно го оборва това християнство.

До BurzumСодом и Гомор е стария завет, няма почти нищо общо с християнството. Това е свещена книга на евреите и касае живота на техния родоначалник Аврам и неговия брат. Ако искаш да скачаш на някой, скачай на евреите - ама кой знае защо пред тях сте по-ниски от тревата, все християните са ви виновни, и на музлитата също им лапате и си траете

нефт преди 5 години
Не става ясно как са се спасили Лот и семейството му, просто защото не са поглеждали назад. Нима е достатъчно да обърнеш гръб на метеорита.

Путин отговаря на Б преди 5 години
Ех, Бойко, метеоритите са скъпа инвестиция.Най-много да ти изстрелям една тиква у Банкя. Недей да се криеш в метрото, в руските ми вагони,няма да боли.Обещавам.

Burzum преди 5 години
Ей ,тъз християнска чума ,тоз тумор няма изкореняване бе...комунистите ги бяха стиснали за гърлото ама дойди мирния преход и вируса плъзна отново....

До Анонимен 14Хомосексуализмът е основната причина, блудство и разврат е имало винаги като Рим е апогея, но той не е унищожен, а тези 2 града са. Даже самия ден на унищожението е интересен - двама ангели в образ на хора отиват да изведат единствения нехомо от Содоом, а като разбират за тях - пише изрично, че абсолютно всички мъже отиват и обграждат къщата му и крещат - изкарай си двамата гости да ги ****, с малко фокуси те финтират и излизат от градаи малко след това се започва екшъна

Някой познава ли размерите на вселената? Някой знае ли коя е най-високата скорост с която може да се движи обект във вселената? Имайки предвид, че са известни тела, пред които нашето слънце изглежда чак нищожно малко, ако приемем, че такова тяло се движи и някога е получило някакво ускорение, предвид, че не познаваме истинските размери на вселената, това означава, че още сега в този момент, или например утре, светът ни може да приключи.

Между другото в библията пише, че градовете са унищожени от огън и разтопена сяра, за огъня учените обясняват, ами сярата и тя ли е дошла с метеорита? Има видеа из ютюб как намират там, че е пълно със сяра, що тъй? Но пък те всъщност досега не признаваха, че изобщо ги е имало тези градове, сега видиш ли имало ги било, ама било метеорит, целия от сяра и морска сол, щото пише и за сол и случайно там е най-соленото море на земята