Самолет на България Ер кацна аварийно на Летище София

Полетът е бил по редовната линия до Москва
10 дек 2010 19:17,
73
Самолет на България Ер кацна аварийно на Летище София
Снимка: Булфото

Самолет на авиокомпания "България Ер" е кацнал аварийно в 17.02 ч. днес на летището в София, съобщиха от аерогарата.

Самолетът е изпълнявал полет FB 363 по редовната линия до Москва (летище Шереметиево) и е излетял от Летище София в 16.30 ч. с 29 пътници на борда и 7-членен екипаж. 

Поради сигнал за дефект във втори двигател е предприето аварийно кацане, на летището в София е обявена ситуация "Местна аварийна готовност".

Кацането е извършено успешно. 

Сред пътниците и екипажа няма пострадали.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


73
Още по темата: летище СофияМосква
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
70
0
 
2
 
! Отговори
Vicky преди 13 години
Brabo BG AIR, naistina e vupros na kusmet i prosta gre6ka v sistemata. Dori spored men, po-starite ma6ini moje i da sa po-sigurni. Kato s kolite e-prosto v edin moment mu idva vremeto na ne6to da se povredi. Na men naprimer, dosta 4esto mi se nalaga da letq i vinagi sum v panika, a na kacane samo gledam kak zadkrilkite se spuskat i si mislq: Ami ako dade defekt i ne se otvori. Moje da sa izprobvali ma6inata 1000 puti i na 1001 da defektira.
69
0
 
7
 
! Отговори
Уотсън преди 13 години
Като обикновен пътник казвам, че от всички видове транспорт приемам за най-безопасен въздушния!Никога няма да забравя уплаха от първия си полет преди няколко десетилетия и удоволствието което ми доставя всеки полет в днешни дни!Недоумявам какво му намират на 154-я. Желязна машина с приличен комфорт!А що се отнася до техниката - на този свят няма нищо абсолютно надеждно!Та дори и брачната половинка! Хаха!
68
0
 
10
 
! Отговори
BG AIR! преди 13 години
До 68Няма значение дали работя или не-дразня се от това че се пишат глупави коментари без да се знае истинската причина,и ме дразни и това че е лепнат етикет на компанията че не обслужва самолетите и има само проблеми с тях.Застъпвам се за всяка една компания в България. Хората в България които работят с такава техника са професионалисти и това ми е напълно достатъчно за да летя спокойно!Причината може да е всякаква! Техниката си е техника и дава дефекти....ПРОУМЕЙТЕ ГО
67
1
 
1
 
! Отговори
theinstr. преди 13 години
do 66Щом казваш - нека така да бъде.Нормално е да те ядосат неща,които са писани тук от хора, които не разбират.Нормално е също и да си лоялен към компанията за която работиш или си работил и затова да се дразниш от някои от твърденията тук. Но това не са невъзможни повреди които описваш.Знаеш това.Естествено ще протече и разследване на случая,а резултатите сигурно ще бъдат обявени публично.Това,което хората пишат тук е плод на недоволството им от обслужването и дейността на BG Air. Sorry.
66
0
 
8
 
! Отговори
BG AIR! преди 13 години
От тук насам ви оставям да си оставяте смешните коментари и да си чешете езиците.Като се замисля сте много прави!Техниците са виновни-те нищо не гледат,нарочно са удряли мотора с чукове...пилотите са го форсирали на 210%,стюардесите са хвърляли вътре безалкохолни и сандвичи! За капак го е ударила светкавица,а веднага след нея и градушка...и да не забравяме птицата на излитане!Ааа и този двигателе объркан-той не е за този модел самолет! Важното за мен е,че екипажа и пътниците са добре.
65
1
 
9
 
! Отговори
BG AIR! преди 13 години
Мили разбирачи... нека да ви кажа само няколко неща като човек работещ в гражданска авиация и пряко свързан с тези самолети...1. Такава ситуация може да се случи както със самолет на 20 години така и със самолет на 20 часа!2. Самолетите на България ЕР се обслужват ПЕРФЕКТНО и БЕЗ НИКАКВИ КОМПРОМИСИ!3. Няма разпадане на двигателя,и няма повреди по лопатките му!4. Причината ще я разберем след като ГВА и представители на производителя на двигателя (CFM) приключат с разследването на случая!
64
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Ер?
63
2
 
4
 
! Отговори
theinstr. преди 13 години
За съжаление никога няма да узнаем истинската причина за отказа на двигателя.Самия факт,че той е 'гръмнал' може да се дължи както на саморазпадане на лопатките на турбините му/при наличие на микропукнатини /, или пък на саморазрушаване на някоя от горивните камери на двигателя...пак поради наличие на някой скрит дефект,който би трябвало да бъде забелязан при обслужванията на тези двигатели.Обслужванията се правят през определени периоди на на натрупване на летателни часове.Тогава рутинно се подменят някои от частите на двигателя,а други щателно се проверяват. Дали това се прави по надлежния ред от наземния поддържащ персонал на Bulgaria Air това не мога да кажа.Може би официалната версия ще е повреда в следствие на удар с птица по време на излитането,довел по-късно до отказ на двигателя...
62
0
 
7
 
! Отговори
fsb преди 13 години
Много кофти случка, баща ми трябваше да се върне с него от Москва с редовния полет в 22ч. и имаха 8часа зкъснение, кацнаха в 6! Аз също ходя до там и новите Еърбуси са много яки и удобни, много страшно, че такива дефекти се случват на нови самолети! Относно Москва, който не я харесва да не ходи там, мен ме кефи, по-чиста е от София със сигурност...
61
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
'ем ще ГО ***, 'ем после ще плюеш!!!
60
3
 
1
 
! Отговори
patso84 преди 13 години
За мен пилотите на България Ер са много добри, спор няма! Но това е най - голямата грешка на Авиокомпанията да купят самолети Ер Бъс... На една година самолет и вече проблемите са налице, добре че няма пострадали! Боинг си бяха 6 и винаги ще са! Това е машината! Колко стари бяха самолетите Боинг на България Ер, но проблеми такива чак не се сещам да е имало... да се замислят пак!
59
3
 
0
 
! Отговори
стг преди 13 години
Ivaka , ту 144 е общо взето е рожба на промишления шпионаж в което няма нищо лошо де, но само година след пускането си е спрян поради абсолютна непригодност за нормални полети, вземи се образовай ти вместо да препоръчваш на останалите
58
5
 
3
 
! Отговори
Wizz преди 13 години
samo wizz air em po evtino em po luksozno
57
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Ту 154 беше много добър самолет, каквото и да говорите. Аз съм се возил не веднъж. Може да беше дървен, но направен просто и стабилно - като повечето от успешните руски разработки.Вече обаче е много стар.Дори Аерофлот го извади от употреба. Руското самолетостроене от миналата година е в процес на силно преструктуриране и са замразили повечето си проекти, а се работи главно върху военни самолети. Туполев произвеждат основно ту-204, ама по няколко бройки на година. Затова Аерофлот взимат еърбъси.
56
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Абе нещо има май някакъв проблем с новите а320? Нали тази година и един чисто нов на Уизеър за България аварира. Мисля, че беше на две-три седмици - чисто нов? Да не се окаже някакъв проблем от производството? Това обаче направо ще довърши производителя и заради стратегическото му значение най-вероятно ще го скрият, ако има такъв проблем...
55
2
 
5
 
! Отговори
Азазазазаз преди 13 години
1. Един самолет дори да изпълнява първи полет може да стане авария. Техника е все пак... и то много сложна. 2. В "България Ер" (все още!) работят професионалисти и фактът за безпроблемното кацане е доказателство. 3. Самолетите на "България Ер" почти не се поддържат и най-вероятно това е причината за аварията. 4. Самолетите, за които спорите кой е по-по-най до един са топ модели в гражданската авиация, така че спорът е безсмислен. 5. Аварии стават навсякъде по света във всякакви авиокомпании.
54
2
 
3
 
! Отговори
Ivaka преди 13 години
Ти май не си чувал за Ту-144. Вземи прочети малко да се образоваш, Конкорд далеч не е бил единствен по рода си. Руснаците винаги са били ако не една крачка напред, то поне наравно със запада относно наука и технически постижения. А и казваш, че нямат самолети по-сигурни от западните си аналози, а я малко се позамисли за военните им самолети.
53
8
 
0
 
! Отговори
lupo преди 13 години
sheremetovo se pishe typananari ot Dnes.bg a ne seremetievo duri konchinij.
52
1
 
1
 
! Отговори
müller преди 13 години
Разликата е, че от 80-те години до днес са минали,.... има няма 30 години. Руското гордо самолетостроене спря развитието си при Ту 154, а онези, загниващите, междувременно частни космически апарати изстреляха...
51
2
 
6
 
! Отговори
ДО 51 преди 13 години
do 51НЕ Е ТОЧНО ТАКА. ВСИЧКО Е ДО ПОДДРЪЖКА. И ТО ПРАВИЛНА И КАЧЕСТВЕНА ПОДДРЪЖКА.