София – цяло лято ремонти по улиците

Акцентът ще са строежа на кръстовищата на две нива
Обновена: 9 май 2012 14:56 | 9 май 2012 07:44, Красимир Ангелов
79
София – цяло лято ремонти по улиците
Нови ремонти очакват софиянци през лятото. Снимка: Булфото

И това лято София ще бъде истинска строителна площадка през лятото, след като общината е изготвила инвестиционна програма за над 60 млн. лв., съобщава "Труд".

По традиция през август, когато хората масово са на почивка, ще има най-много реконструкции. Повечето ще продължат и през първата половина на септември - до първия учебен ден.

Акцент в плановете ремонти през лятото обаче не са основни ремонти на улици и булеварди, а дългочаканите естакади по най-натоварените пътища. Очаква се до края на май да е готово първото кръстовище на две нива в жк "Младост" между бул. "Ляпчев" и "Андрей Сахаров". Строителството е за 8,5 млн. лв.

180 дни е срокът за работа и по втората естакада на възловото за трафика кръстовище при бул. "Алея Яворов" и бул."Драган Цанков" до Телевизионната кула. Стойността на обекта е близо 20 млн. лв. Затрудненията в движението в този участък обаче ще продължат до края на октомври. А до края на годината се очаква да започне строителството на естакада по бул. "Алея Яворов" при Семинарията.

Вече е открита строителна площадка и за четвърто кръстовище на две нива при бул. "Гешов" и ул. "Георги Софийски". Работата там и проблемите с трафика ще продължат до края на годината. Обектът е на стойност 11,4 млн. лв.

Цялостна реконструкция предстои на бул. "Мария Луиза" от надлез "Надежда" до Лъвов мост, който ще започне до месец. Все още се избира изпълнител на обекта, а офертите са между 2 и 3 млн. лв.

От юли до края на октомври трудно ще се минава и по бул. "Бъкстон", тъй като тогава и там ще се извърши реконструкция. За целта са предвидени 2 млн. лв. В ремонт ще е до края на юли надлез "Надежда", който е един от най-натоварените пътни възли в града. Съоръжението не е поправяно от около 50 г.

Чисто нови улици ще бъдат изградени в районите "Овча купел", "Панчарево", в Банкя, в кв. "Малинова долина" и кв. "Михайлово". Планираната инвестиция в нови пътища е около 3 млн. лв.

Ремонт ще има и за 4 от мостовите съоръжения на бул. "Цариградско шосе. Обновени ще бъдат мостовете от Четвърти километър до Интер Експо центъра. Заради реконструкцията ще се наложи за дни да бъде ограничено движението по булеварда, но трафикът няма да бъде спиран изцяло.

Затрудения през август с трафика ще има и по друга входно-изходна магистрала на града - бул. "Ботевградско шосе". Там ще се ремонтират мостове, като работата е за около 1,6 млн. лв.

Според изчисленията около 582 декара дупки ще бъдат закърпени по улиците на София това лято. Както и миналата година, ямите ще глътнат над 27 млн. лв. от бюджета на града.

Досега кметството е ремонтирало около 100 000 кв. м настилки по централните булеварди - основно това са улици, по които минава градският транспорт. Това е струвало около 3 млн. лв.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


79
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
62
0
 
1
 
! Отговори
Благо преди 11 години
Искам да кажа на тези,които нареждат да се правят тези ремонти на улици в София че трябва да направят организация така че да се опитат да сведат до минимум неудобствата с движението на автомобилите,които създават и по-конкритно за бул.Ал.Малинов в Младост.Към днешна дата 11.09.2012г положението е отчайващо.От магазин Хит до Деница се взима за около 40мин. нямаше нито един полицай тази сутрин който да улеснява движението.Пътят през Била е отново затворен към Мл.1А, а между Мл3 и Мл1А от 2години.
61
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Цяла година са ремонтите, а не цяло лято. И така вече 23 години на демократични ремонти.
60
2
 
6
 
! Отговори
Цура преди 11 години
Разбира се, че на първо място трябва да се оправи София. Все пак, това е нашата столица, нали?!?
59
0
 
7
 
! Отговори
Аз преди 11 години
Искрено се забавлявам, четейки някои коментари.
58
6
 
7
 
! Отговори
Пешо преди 11 години
Кипи безмислен труд и претакане на средства!Е кво да се прави на Тиквата приятелите всичките си купиха фирми за пътно строителство!
57
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Както казах, който не живее в София, да не коментира. Като искаш да ти оправят твоята улица, действай с твоя кмет и община. Никой не е взел от бюджета на Долно *** за да закърпи улиците в София. А защо бюджета на Долно *** е малък, питайте Долноуйновци.Впрочем, в София живеят много хора, но досега всички, дето ни управляваха, дойдоха на власт с гласовете на останалите. Така че никой не ви е виновен, сами си постилате. стига с това софиянци туй, ние онуй.
56
5
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Всяко година София е в ремонт и на другата година още повече ремонти и на ремонтираното. И така към светло демократично и европейско бъдеще.
55
14
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Вазов понеже е бил 100% столичанин от Сопот *facepalm*
54
6
 
20
 
! Отговори
Вазов преди 11 години
"В Перник имах случай да се сближа за пръв път с простия български народ, със селянина, и да изуча неговия бит, неговите нрави и обичаи всред една девствена природа"
53
1
 
10
 
! Отговори
Niki преди 11 години
Davai Danche-bravo,chakali sme tolkova mnogo,shte izchakame oshte malko.Pojelavam vi predsrochno izpulnenie na proektite :)
52
14
 
3
 
! Отговори
do 69 преди 11 години
за какво говорим?:4316 6 Отговори Всичко се връща преди 2 часа Укрепват столицата, другите българи кучета ги яли, освен само можем да кажем цитат от разказ на Елин Пелин-"...да прокълнем и умрем". Ето затова всички мразим столичани. ......................................
51
1
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Уважаеми граждани,минавам за 'софиянец' - роден съм в Сф, както и родителите ми, а дядо ми е дошъл тук около 1920 г., но за мен разправията 'граждани-селяни' е признак на КОМПЛЕКСАРЩИНА!Само много прости хора може да стимулират самочувствието си с някакъв мним произход!И тои какъв произход?!По време на Освобождението Сф е имала не повече от 20 хил. души население от които сигурно 1/3 не са били българи! За какакви граждани и селяни може да става дума?!Едва ли някой напуска родното си място от ДОБРО!Това не е крепостничество!Всеки в някакъв момент мигрира някъде! От село в град или от селска държава в голям мегаполис!ДРУГ е въпросът, че нито държавата, нито общината се оказаха на ниво за да отговорят адекватно с ред и инфраструктура!И аз се дразня, когато виждам откровени 'селяни ' (в смисъл на възпитание и манталитет, а не произход) : от начина по който карат кола, до начина по който си изхвърлят *** от прозореца или се ръгат в магазина, но.. това е друга тема.
50
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
при старите "столичани" синята кръв се предава по наследство като мотиката с която баща им е копал градината в лозенец
49
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Интересно всеки, който не е роден в "Софията" е селянин, моля хората от Мюнхен, Ню Йорк, Бостън и други НЕ столични градове смирено да наведат глава и да отдадат чест на висшите столичани от Дружба и Люлин тези потомствени аристократи на България.*ирония* *ирония*
48
0
 
11
 
! Отговори
Един Българин преди 11 години
Нека да се прави. Изброените места имат нужда от ремонт, но да е КАЧЕСТВЕН. 63 е прав за отводняването, но на никой не му дреме за наклона на пътя! Да не говорим че и новите пътища се правят на "вълни". 51, може и да си прав за Пазарджик и браво ако е така, но има градове, в които половината улици са непроходими. Такъв един град е Сливница. Там изглежда управляващите с години не могат да се разберат кой да открадне парите и в крайна сметка всичко се краде и вече някои улици не съществуват!!!
47
4
 
9
 
! Отговори
До 62 преди 11 години
Аууу, какъв патос! А относно "селяните, надошли отвсякъде"....какво да кажем? Те може да идват от село, но са повече граждани от теб, "гражданино" :-)
46
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
1.Дупките стават най-вече заради ЛОШО отводняване.Отстрани пътищата са обрасли с бурени, с непочистени канавки и лош или никакаъв наклон.2.Рязането и асфалтирането е скъпо, предразполагащо към корупция, защото многократно съм ставал свидетел как се режат абсолютно здрави квадратури асфалт за да се отчитат декари свършена работа, а в същото време има дупки дето стоят с години!3. Ако ще е кърпене то поне да евтино!По метода при който се запълва само разрушения асфалт.Поне е в пъти по-евтино, а и също толкова трайно, но кой ли го интересува!? :)4. Много от кръстовищата регулирани със светофари могат да се заменят с кръгови движения със среден диаметър - това е евтино решение за регулиране на трафика.
45
8
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Радвам се ,че нещо се прави в моя роден град , няма начин ще го изтърпим !!Относно селяните надошли от всякъде ,какво да кажа , и те търсят място под слънцето , не може човек да им се сърди , все пак на село се живее трудно и работа няма за всички .
44
10
 
16
 
! Отговори
Гогата преди 11 години
Това е порочен кръг за източване на пари.Всяка година се кърпят едни и същи места и така до безкрай.В нормалните държави когато построят един път,следващите 5 г. е като нов.В България след 2 месеца става на кратериВидяхте какво стана с гордостта на Тиквата-околовръсният път около София,заваля един дъжд и хората караха кану-каяк по него
43
0
 
9
 
! Отговори
Цветелина преди 11 години
Кръстовище на две нива - пътен възел му се казва... учи се да не казвам в кой клас...