Нов етап в ремонта, но стари тапи по Цариградско

Шофьорите в столицата – спокойни, регулацията – ръчна
17 юли 2015 11:47,
13
Нов етап в ремонта, но стари тапи по Цариградско
Снимка: Dnes.bg, архив

Днес започна нов етап от ремонта на бул. "Цариградско шосе" в София.

Ремонтираният участък е от бул. "П. К. Яворов" до надлеза над "Д-р М. Димитров" и от бул. "Александър Малинов" до Околовръстното.

Очаква се рехабилитацията да приключи до 3 август, а след нея софиянци да се радват на изцяло рехабилитиран участък.

В час пик тапа днес се образува по "Цариградско шосе" в посока центъра, като причината за това е светофарът на Орлов мост. Въпреки че светофарите се регулират ръчно, задръстването в час пик започваше още от бившия хотел Плиска.

За разлика от движението в лентите в посока центъра, това в посока магистрала "Тракия" се случва изненадващо бързо. Единственото затруднение предизвикват тролеите, чиито шофьори са принудени да свалят прътовете на колите от контактната мрежа, за да продължат на дизел.

Въпреки всичко шофьорите, решили да отидат на работа с автомобил, не изглеждаха изнервени – не се чуваха клаксони, нямаше и засичания. Така де, народът е казал: "Трай, бабо, за хубост". А може би вече сме и свикнали.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
2
 
2
 
! Отговори
oglab преди 8 години
Можеха поне да сложат табела кога затварят участъка. На затворената естакада за посока Пловдив сунтринта имаше две верижни катастрофи с 12тина коли...
7
2
 
12
 
! Отговори
Фастъкова преди 8 години
Другото лято пак ще го ремонтираме. Важното е средствата да се усвояват.
6
0
 
8
 
! Отговори
Истината преди 8 години
Истината е, че където има регулировчик, веднага стават задръствания. Когато този регулировчик регулира ръчно светофар, задръстванията пак си ги има, но са малко по-малки. Ако се остави светофара на автоматичен режим, задръствания или няма или са значително по-малки, въпреки че и тогава катаджията, който настройва светофара може да прояви чудеса от умност. Спцаилано Орлов мост е едно от най-сбърканите кръстовища по отношение на продължителност на зелена светлина на светофара в различните посоки.
5
0
 
8
 
! Отговори
Пешеходец преди 8 години
"причината за това е светофарът на Орлов мост" - преди два дни в 9 и малко сутринта, ръчното регулиращо устройство взе че заспа. Клаксоните на 12тата минута не го събудиха та един пешеходец се опита - за което получи нерегламентирани обратни съобщения - псувни и закани от въпросното устройство.
4
4
 
4
 
! Отговори
Факт преди 8 години
В България се прилага изпитан метод за създаване на задръствания при ремонти на пътното платно - чрез безумно ниска разрешена скорост, въпреки че в стесненият участък е напълно безопасно да се движиш и с 2-3 пъти по-висока скорост от разрешената. Все пак задръстванията не са чак толкова големи, защото никой шофьор не спазва тези ограничения. Ако ги спазват, София ще се блокира за нула време.
3
1
 
14
 
! Отговори
Мочко ръчния преди 8 години
Ръчната регулация е най- добрия метод. В реално време се регулира интензитет, притискателна сила, обороти и др.А, сетих се и друго- абе как може един електронен контролер на светофар да е по- умен от полицай в будка?
2
4
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
тия що пари краднаха не е истина Боко си има страхотна фирма ТРЕИС
1
16
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ще има задръствания, докато слагат ограничения на скоростта, вместо да разрешат по-висока скорост, за да няма задръствания, но КАТ така препоръчва - 20, 30, 40 км/час и ... задръствания.