София: В автобусите ще плащаме според пътя и времето

Поставят нова тикет система в столичния транспорт
15 май 2017 18:38, Анисия Иванова
51
София: В автобусите ще плащаме според пътя и времето
Архив: Булфото

Нова тикет система ще се поставя в столичния транспорт. Центърът за градска мобилност днес откри процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка, внедряване и поддръжка на интегрирана автоматизирана система за електронно таксуване и видеонаблюдение в градския транспорт в Столична община и услуга по организиране на управление и отчитане на онлайн продажби на превозни документи".

Новата тикет система ще осигури значителни удобства при използването на градския транспорт в столицата – ще може да се използва един превозен документ за цялата транспортна система, ще се заплаща според разстоянието или времето, удобство ще е възможността и за дистанционно плащане или зареждане на карти.

Срокът за подаване на документи от желаещите фирми е максималният – 60 дни, а срокът за изпълнение е 24 месеца, съобщиха от центъра. Първоначалният срок за изпълнение бе удължен от 18 на 24 месеца заради обема от работа, която предстои.

Системата предвижда 15 000 устройства да бъдат монтирани в над 1350 превозни средства от градския транспорт и да бъдат интегрирани с множество съществуващи системи както на столична община, така и в самите транспортни дружества. Работата ще се извършва през нощта, тъй като превозните средства през деня работят.

Видео-наблюдение ще се гарантира по-голяма сигурност, ще следи за редовността на пътниците и поведението на контрольорите. Системата ще дава надеждна информация за пътникопотока, а така ще спомага за вземането на точни оперативни решения.

С новата тикет система столичани ще получат по-добро обслужване, а специалистите са единодушни, че тя ще носи приходи на града от иновативни канали.

Очакваното дневно натоварване на системата: над 1 000 000 транзакции, а прогнозна стойност на паричните транзакции за 10 години ще бъде над 1 500 000 000 лева.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


51
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
20
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Контрольорите и другите им авери от центъра за градска мобилност са напълно излишни. Достатъчно е да се поставят апарати за самотаксуване и проблема е решен, но целта е дружествата да се източват.
19
1
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тая система ще таксува ли амунджи или пак са с предимство!
18
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Като стана дума за внедряване на системи, какво стана със системата за видеонаблюдение в автобусите, за която Бойко като кмет похарчи милиони. Тя май не просъществува, но милионите бяха похарчени. Въпросът ми е, кой ще отговаря за похарчените милиони от парите на данъкоплатеца? Някой ще попита ли настоящия министър-председател? Питащите журналисти уж са много, ама въпросите май се селектират според боса, на който се задават.
17
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Каквото и да ви говорят, става дума за пари...
16
1
 
17
 
! Отговори
Ужасите продължават преди 6 години
Поредната глупост на великото управление. Който го е измислил това е яко простичък и със сигурност не е излизал от БГ, никога. Стига с тези селяни на управленски места, стига.
15
3
 
38
 
! Отговори
ТЪПО преди 6 години
В Европа се стремят да пускат Градски Транспорт без пари , в София го правят като Такси .По-добре ЮБЕР да дойде .
14
2
 
21
 
! Отговори
Ficho преди 6 години
88 милиона? Това е обира на века
13
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ами така де цецко беше парт секретар в меито - синчето седерас абе нагласьофи нагодидзеда живее демокрацията и високите критерии на гражданското общество дето никой не може да каже какво е нещо като развит комунизъмто хубаво им го каза най-големия политик на чехия - вацлав краус2 мандата премиер и 2 президентЕС си е като СССР- никаква разлика само лозунгите различни
12
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Мога да се обзаложа, че ще спечели Цецо Лукарски
11
0
 
30
 
! Отговори
Коце кмета преди 6 години
Ох на батяя, какви комисионнички и какво крадене ще падне... Старата система ще я изхвърлим, комисионните от нея отдавна похарчихме...
10
4
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Проблема е че ШЕПА ВОДАЧИ ПРЕВОЗВАТ МИЛИОНИ ПЪТНИЦИ.ХИЛЯДИ АДМИНИСТРАТИВНИ ТАРИКАТИ НА ЗАПЛАТА.Затова ЛУСТРАЦИЯ И ПРИВАТИЗАЦИЯ. ТОВА Е ВПАСЕНИЕТО.НЕ В БИЛЕТА.
9
0
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вече билетчето от 1.60 ще се струва на шопите без пари. Щото като влезе автобуса в задръстване, брояча ще тиктака като помпата на бакшиша! Честита придобивка!
8
1
 
27
 
! Отговори
Мафия преди 6 години
Мафията Голямата столична община на крадливата и корумпираната КАЛИНКААААААА-фандъкова е черна касичка на ГЕРБ ЕООД КОМЕРС с старши управител Картонения Генерал от село банкя
7
1
 
18
 
! Отговори
Питам преди 6 години
Що си мисля че едно нещо колко е по просто , толкова по добре.Или това се отнася само за автомобилите?
6
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да се раздържави масовия автомобилен транспорт..НЕ МОЖЕ ПАРТИИ ДА КОНТРОЛИРАТ ФИНАНСИТЕ НА ТРАНСПОРТА.
5
0
 
24
 
! Отговори
Внимание преди 6 години
На вниманието на най голямата крадлива и корумпирана Столична община начело с КАЛИНКАТАААААА Фандъкова...в цялия ЕС един билет важи за 60 мин-цял час ,и където искаш си слизаш и после пак продължаваш с същия билет......Алууууууу Фандъкова и Сие нали се хвалите че сте Европейци,защо досега не беше направено..........Алуууууууууу мафията Голяма столична община
4
1
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Пак глупости. В първото обществено превозно средство се чекираш и с билета пътуваш един час в цялата градска мрежа, както е в развитите страни.
3
0
 
16
 
! Отговори
БАй Х@й преди 6 години
И докато мъдрите тикети става сложно и по просто както правят всички се мятам в таралясника - по евтино и по-бързо! Фандъка ДГД!
2
1
 
7
 
! Отговори
зюмбул преди 6 години
А дистънсиунноту на мойто тиливизур ша може ли да са воза
1
0
 
43
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
к'ви тикети, нали сме с билети?