Автобуси и трамваи в едно трасе на "Константин Величков"

Промяната цели по-малки закъснения на градския транспорт
25 юни 2018 16:30, Красимир Ангелов
12
Автобуси и трамваи в едно трасе на "Константин Величков"
Снимка: Булфото, архив

Автобусните линии с номера 11, 60, 72, 102, 83, 45 и 77 ще се движат в трасето на трамваите по линии 11, 22 и 3 по бул. "Константин Величков" и бул. "Възкресение" (в участъка между пазара "Красна поляна" до бул. "Сливница"), съобщиха от Столичната община.

Това е една от новите мерки за по-бърз и удобен градски транспорт.

За целта превозните средства ще имат общо трасе и общи спирки. За безопасност и удобство на пътниците ще се изградят перони на спирките и ще бъдат поставени съответните указателни знаци.

Анализът на Центъра за градска мобилност показва, че в този участък автобусите натрупват в пиковите часове закъснения до 10 минути. При отделянето им от общия автомобилен трафик това закъснение ще бъде прекратено.

Очаква се промяната да е факт още това лято.

След като промените станат факт, следващата локация, на която е предвидено изграждането на обособено трасе, е бул. "Мадрид", където трамваи и автобуси отново ще имат общ участък.

Предстои да се анализират всички варианти за изграждане на възможно най-много такива трасета и нови бус ленти в града.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Досега всички промени въведени от Фандъкова водеха до по-лошо, по-големи задръствания, по-мръсни улици и т.н. Няма основания да се очаква, че поредната дивотия на Фандъкова ще доведе до нещо по-добро. Направо е учудващо как с сладка усмивка и приказки за деца, Фандъкова успява да приспи толкова много наивници.
9
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Благодарение на далновидната политика на герп,Фандъкова и бб София се напълни със селяни, пред всеки блок 50% от колите са с номера от провинцията, решение няма, колкото и каквито трасета да пускат, гербе..растка мегаломанщина и просто..тия, с няколко спортни зали бедната провинция няма да дръпне икономически
8
2
 
12
 
! Отговори
Дядо Мраз преди 5 години
Супер, пак промени от хора, които не са минавали от там и не са виждали проблемите. Много ми е чудно, като спрат две коли в участъка между Симеон и Сливница в посока последната, как ще се оправи трафика.А там си спират и никой не им прави нищо.В обратната посока при кръстовището с Пиротска, има отделна секция за наляво, където обикновенно чакат каращи на право и от там също задръстване.Да не говорим излизащите от Симеон трамваи колко чакат.Сменете подредбата на светофарите и лентите, инак нищо
7
5
 
18
 
! Отговори
Peter преди 5 години
В момента с 3 ленти(2 за коли, 1 трамвайна, която се използва от коли нелегално) трафикът е е много тежък. С тая идея така ще се запуши булеварда, че не ми се мисли... На теория, може и да е добра идея, но на практика е безума, поради много разрешени леви завои по него..
6
9
 
20
 
! Отговори
Геле преди 5 години
Екстра. На Константин Величков само перони му липсват...... Тия да не са обявили конкурс - "Как максимално да прецакаме трафика в София". Велоалеите на Раковска бяха едно добро начало....
5
3
 
17
 
! Отговори
Иван Иванов преди 5 години
2 вида транспорт (автобуси и трябвай) и 10 различни линии ( 11, 60, 72, 102, 83, 45 и 77 / 11, 22 и 3), по едно трасе. На практика те сами ще си правят задръстване.
4
5
 
2
 
! Отговори
До ! преди 5 години
Единю двама да застанат на релсите и по 2 часа ще има задръстване. .
3
13
 
21
 
! Отговори
Д-р Менгеле преди 5 години
Дрън ,Дрън.....и пак дрън..да премахнат паркиралите коли ,да настроят светофарите и да пуснат безплатен градски транспорт за часовете от 6:30 до 9:30 и дано стимулират повечето, маЙмуни и КИФЛИ ДА СЛЯЗАТ ОТ КОЛИТЕ СИ..
2
7
 
22
 
! Отговори
3 преди 5 години
Браво! така е на много места по Европа и действа. По трамвайното платно обаче е забранено движението на автомобили.
1
6
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не е лоша идея, да видим на практика как ще е.