Протест: Столичанин плати паркинг с 42 кила стотинки

Мъжът дължал 100 лв. за личната си кола и 200 - за служебната
Обновена: 19 сеп 2018 11:25 | 19 сеп 2018 10:45, Анисия Иванова
69
Протест: Столичанин плати паркинг с 42 кила стотинки
Архив: Булфото

Столичанин избра да плати годишния си абонамент за паркиране в центъра на София с 42 килограма стотинки.

Той направи това в знак на протест срещу Центъра за градска мобилност.

Причината за гнева му е, че освен за собствения си автомобил, Милен Милушев трябва да плаща и за служебния, който ежедневно оставя близо до дома си в квартал "Лозенец", съобщи Нова тв.

Мъжът дължи общо 300 лева - 100 за личния си автомобил и 200 - за служебния.

Машина брои жълтите стотинки повече от  час.


69
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
67
0
 
3
 
! Отговори
Милен Милушев преди 5 месеца
търговец, а другото не го обсъждаме засега. А когато Ви продава нещо търговец съвсем естествено е да искате да купувате от добросъвестен търговец. А когато правеха зоните казваха добросъвестно да се съберат пари и да се реши проблема, да се направят паркинги..... Е да ама това в началото.... а сега забрави. Парите потъват някъде, проблема се задълбочава, а медиите казват че мрънкям за втората кола. Е не е само за втората кола. Защото ме щавят без да виждам нещо полезно от това
66
0
 
2
 
! Отговори
Милен Милушев преди 5 месеца
Аз съм тоя селски тарикат както казват повечето. И за служебната ми кола тежи че не всеки работодател ще издаде задължителния документ за лично ползване което го обрича да данък уикенд и евентуално преследване що не плаща на другите. От десетина години работя за различни фирми и предишните ми две фирми биха казали НЕ. В момента работя за пловдивска фирма, да бия път до там да паркирам не мерси.

И за всички специалисти разбиращи паркирането е услуга- не данък. Едното е услуга която Ви продава
65
1
 
6
 
! Отговори
софиянец преди 5 месеца
До Да ви кажа
Е, едва ли живее от 100 години в София. Живее откакто Жeльo Жaбатa махна софийското жителства за да може да доведе родата от Веселиново.
64
5
 
3
 
! Отговори
Кола преди 5 месеца
Като имат повече от една кола ще си плащат.
В цял свят паркирането е привилегия, а не право.
Ако има начин в къщите ще ни паркират приходящите.
Не може една кола - мъж, 2-ра кола жена, 2 - коли две деца и офисите им 2 коли - и улицата задръстена.
А пешеходците на пътя, шофьорите ги бият.
Пешеходците да записват левитиране - да не пречат на бричките!
45 минути урок 50 лв.
63
0
 
1
 
! Отговори
Муахаа преди 5 месеца
Ми то първо Лозенец го развалиха, после Иван Вазов, ама там нямаше къде да строят много, и накрая МА -медицинска академия.
Нормално е да има приток на млади.
А по-възрастните да търсят астма, птички и Какаду.
Гоце Делчев и Стрелбище се населиха с криминали .
62
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
София, Лозенец - лозя и овощни градини станали обитаеми преди около 100 години след войните. Там се заселват много бежанци от Вардарско и Царибродско. Трето поколение живеещ в Лозенец - може да живеят там от 50 години, а може и от 90 години. София по принцип на изток свършваше в тази част до бул. Патриарх Евтимий, а след него бяха казармите.
61
3
 
1
 
! Отговори
До 59 преди 5 месеца
Сам ли си говориш?
60
0
 
8
 
! Отговори
Стар Софиянец преди 5 месеца
До 50 (До Мен)
По закон може да е така, но на практика е съвсем друго. В моя блок в центъра на София построен през 2015 година, една трета от жилищата са обявени за ателиета, за които паркомясто не се изисква. Почти навсякъде е по същия начин. Това, че има паркоместа в новия блок, изобщо не означава, че те ще бъдат купени от хората в блока. Продават се отделно и всеки може да си купи паркомясто в този блок. Трето, какво правим с колите когато живеещите в едно жилище имат повече от една кола?
59
8
 
1
 
! Отговори
КРЕ*ТЕН...(3.0) преди 5 месеца
57 Много лоше се обърка нещо пич...Аз съм 3-то поколение живущ в Лозенец, ти ма*нгале не знам от кое Подуяанско, Дружбенско или Надежденско гето си ама вземи се образовай малко. И първо се научи да пасеш кози - после да използваш интурнета! Пий една боза, дъвчи шпека и продължавай да мислиш че НЕ-Софиянците са ти виновни, пишман гражданин. Седи си у панелката и си набий жената и децата, че те е хванала скуката и закъсняваш по график...
58
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Даже е евтино паркирането. Който иска като на село, с трактора навсякъде да си плаща. Зелената зона трябва да стане поне 2 лв на час, а синята 4. 95 % от паркираните в центъра коли НЕ СА НА ЖИВЕЕЩИ ТАМ!
57
3
 
4
 
! Отговори
КРЕ*ТЕНИ....(2.0) преди 5 месеца
Колко улици са асвалтирани като хората? Колко време ще се ремонтират Дондуков, България, Прага и сие? Колко адекватни са ви светофарите, знаците и маркировките? Колко хубаво са ви почистени улиците като зимата ни изненада с извънземен сняг за пореден път? Колко обществени паркинг сгради има построени в София знаете ли - 1 в Бизнес Парка и той е за служителите само, а защо? Къде отиват парите от зоните? А от данъците? Колко нови кооперации има със собствени гаражи на % от жилищния фонд????
56
5
 
4
 
! Отговори
КРЕ*ТЕНИ.... преди 5 месеца
Не сипете много мозък, който и без това го нямате, за това кой от къде е и как какво защо платил и паркирал. Истината е много проста и елементарна като съществуването на 85% от обречените "граждани" на територията на ке*нефа България. Зоните са направени с простичката цел - ВСИЧКИ от управляващата клика да имат ДОПЪЛНИТЕЛЕН сигурен ДОХОД. Зоните непрекъснато ще се разширяват и КАКТО един авер който работи към столнична община сподели - Не се сърдете като 2020 стигнат до ОКОЛОВРЪСТНОТО!!!
55
3
 
8
 
! Отговори
Кореняк лозенчанин преди 5 месеца
Откакто разчертаха зоната в долната част на Лозенец се родихме. Преди това куцо и сакато се тъпчеше да паркира тук защото отвъд реката беше зона. Сега е много по спокойно и няма паркиране по тротоарите. По местоживеене е 100 лв на година, което е съвсем нормална цена, даже си е ниска.
54
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Съседната кооперация е от 2000 г и си е с подземен гараж. Даже един съсед дава парко място под наем.
53
2
 
4
 
! Отговори
До Мен 50 преди 5 месеца
Този закон влезе в сила през 2007-ма,човеко!Не лъжи.И преди 2007-ма се строеше пак ударно,но тогава никой не изискваше парко места и гаражи и застроиха де що има градинки и площи.Сега дори и с по гараж-апартамент положението отдавна е изтървано.
52
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
В София се строи много не заради кореняците, а защото всичкото селянин се натиска да идва да живее тук. Има търсене, затова има и строителство, затова и цените са високи. Ако спрат да прииждат и се върнат по родните места ще има даже разрушаване на сгради.
51
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
...ама нали всички "искат" пембена зона под балкона да имат...молят се на общината всеки ден, а тя добра и слага...боя и табели!
50
9
 
4
 
! Отговори
До Мен преди 5 месеца
Не си наясно селянче, много си далеч от истината. Всички нови постройки за последните над 20 години ПО ЗАКОН трябва да имат приземен или подземен гараж с поне едно паркомясто на апартамент. Ако искат и един върху друг да строят новото строителство не генерира повече паркирани по улиците коли. Да не говорим, че в Долни Лозенец (където е зоната) не се построи много, но ти си селянче и това не го знаеш.
Знам, че селяните ви е яд, но като не ви харесва си се връщайте по селата...
49
5
 
4
 
! Отговори
тнт преди 5 месеца
Щом е имал толкова много монети,значи е бил подготвен,че все някога ще го отнесе. Такива не са за жалене. А "служебната кола" много вероятно е на собствената му фирма. Както тук,така и в останалата Европа глобите за неправилно паркиране получава собственика на колата,а не този който я е оставил паркирана без да плати.
48
9
 
7
 
! Отговори
Мен преди 5 месеца
До Анонимен
Стана така че кореняците софиянци вместо да си направят градинки в рестируираните имоти решиха да построят блокове на 2м един от друг. И после естествено обвиниха селяните, че са им виновни.