Въвеждат новите билети за градския транспорт в София

Дават варианти за икономично предвижване
31 авг 2022 17:30, Росен Стойчев
40
Въвеждат новите билети за градския транспорт в София
Снимка: БГНЕС

От 1 септември влизат в сила новите превозни документи за пътуване с градския транспорт в София.

Още по темата
Те дават повече възможности за свободно и икономично придвижване с обществения транспорт на младежи, ученици, студенти и родители, съобщи Bulgaria ON AIR.

За първи път се въвежда и годишна карта за ученици и студенти. Тя е с цена от 200 лева и важи за целия обществен транспорт. С нея дневното неограничено придвижване излиза 0,54 лв. Зареждането е еднократно срещу документ от училище или университет в София, ако ученикът или студентът за първи път влизат в съответното учебно заведение. Ако и до момента е имал карта, не е необходимо да представя уверение. Запазва се и сегашната месечна карта от 20 лева.

Младежите до 26 години, независимо дали учат или работят, могат да се възползват от предимствата на годишната младежка карта. Тя е на цена от 250 лева и е за цялата мрежа, включително и метрото. С нея пътуването излиза по 0,68 лв. на ден.

Специална подкрепа има и за младите родители на деца до 2 години. Родителят, който е в отпуск за отглеждане на дете, вече ще може да ползва месечна карта на стойност 10 лева за цялата мрежа на градския транспорт. Необходимо е само да представи уверение за своя статут в пункт на ЦГМ.

Най-търсеният и продаван продукт за обществения транспорт – годишната абонаментна карта ще може да се плаща на 3 вноски, а не както до момента само на две. Първата вноска е  първоначална с валидност до 3 месеца  и е на стойност 150 лв.; втората вноска е за 3 месеца и е на цена от 120 лева, а третата е до 6 месеца и е 100 лева.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


40
Още по темата: транспортСофиябилет
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
33
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Е нали уж за следващата година? Кой си измисля кога и къде да променя правилата?
32
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Даже преди 2 седмици се качих на метрото в София от станция "Сердика" до "Обеля" и бях там за по-малко от 10 минути. Хванах метрото от центъра наскоро.
31
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Всеки път ползвам метрото в София, удобно е, но билетите и за метрото много поскъпнаха. А и във Варна все още нямаме метро, засега не ни направиха.
30
2
 
2
 
! Отговори
Батето преди 1 година
До Един от аргументитеХодил съм в сградите на БАН, както ги е оставил бай Тошо така си стоят и тънат в разруха. Тук таме някой академик нещо прави в кабинета си. Има обаче частни лаборатории на фирми и организации които са оборудване с най-съвременна техника и там наистина се прави нещо. Държавните са на доизживяване...
29
3
 
7
 
! Отговори
А нови преди 1 година
пътници ще въвеждате ли?!?За Фандъка процентче отделите ли?
28
8
 
19
 
! Отговори
??? преди 1 година
Пътуваш 10 пъти в годината с градския транспорт и при едногодишната карта едно пътуване излиза 36,50 лева. Пътуваш 100 пъти в годината и това ти струва по 3,65 лева на пътуване. Какво му е хубавото на едногодишната карта?
27
3
 
7
 
! Отговори
Сахар преди 1 година
Залагам на 1-годишната карта и е супер.Има дълги периоди, в които не ползвам, но има и дни, в които сменям и ползвам по 7-8 превозни средства.Много е удобно.Слабото е, че новите квартали с предимно активни хора (ливади, вади и долини) са доста зле откъм транспорт.
26
4
 
10
 
! Отговори
Гаро преди 1 година
Въртят,въртят,дрънкат,дрънка а за пенсионерите нито думичка
25
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Честито ви увеличение
24
5
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
И ще ми махнете карнета за 10 пътувания, нали? Ще накажете редовните пътници с едно планирано поскъпване и нагнетяване на стрес с билетите за 30 и 60 минути, които предстои да се въведат. В ада да горите всички общински съветници, начело с г-н Б. Бонев.
23
3
 
7
 
! Отговори
пълен ужас преди 1 година
В Германия железопътния транспорт с тези 9 евро е пълен ад, само пътнически влакове претъпкани с имигранти и бедни хора плюс велосипеди, с прекачвания, например от Берлин до Лайпциг сменяш два пътнически влака и пътуваш прав близо 4 часа, докато с бързия платен влак седиш културно и си за 1 и 20 минути.
22
2
 
15
 
! Отговори
пасарела преди 1 година
Не се крийте като ду.е у га.и , а кажете на хората колко поскъпва транспорта , какво го заобикаляте кото ла-но на път ? Или и вие сте като Кокорко и Жаборко , апа зад тях ги бута Зеления чорап !!!
21
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До 24Имаш късмет. На Лъвов мост не те ли хващат?
20
21
 
7
 
! Отговори
:-) :-) :-) :-) :-) преди 1 година
Има ли още балъци да се возят с Г.Т. С тоя ковид само ромите и бездомниците ви останаха пациенти. Айде улево на Г.Т.
19
1
 
25
 
! Отговори
Съвет преди 1 година
Не сравнявайте вече България с Германия, а сравнявайте България със Зайр и Конго. А Германия с Норвегия и Белгия. Има разлика, няма прилика!
18
8
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 19 - Така е по цял свят. Дори в музеите, ако си до 26 г. и още учиш можеш да влезеш безплатно или да си купиш по-евтини билети. Ползваш намаление и по аеролиниите. Така че, доводите на баба ти Цуца да си важат само за нея. Навремето 20-годишна омъжена и родила три деца е казвала за себе си "Я сум вече дърта". Средната продължителност на живота е била около 32 г. Днес светът е различен. Продължителността на живота е друга.
17
3
 
10
 
! Отговори
Един от аргументите преди 1 година
на работещите в БАН, в онези институти, в които ходят на работа по веднъж седмично следобед: Колкото и да се мъчат да ги накарат да ходят в института си поне два пъти в седмицата, те отговарят, че не всекиго го устройва метрото и че някои хора сменят по две превозни средства за да отидат на работа и още две за да се приберат след работа. Прави са, но проблемът е там, че мнозина от тях - особено жените, използват това "работно" време за да си домакинстват у дома и да си гледат децата или внуците.
16
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
маногу скапо нема пари нема маро нема какво да си туриш ф осттата паари за глупусти нема да давами само искат дани зимват зашто сме се принодили да доидеме од другото краи на балгариа чак откам пазааржик да мизерваме по ковите и жобовети на пенцонерите до цум на банята
15
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Остават ти по-малко от 5 часа да пътуваш из цяла Германия за 9 евро. Не знам защо драскаш по беге форумите, вместо да пърпориш на влака от Бремен до Бременхавен да видиш малко свят.
14
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Значи за всички останали групи неспоменати в статията има увеличение. Всички работещи над 26г. с деца над 2 г., която е и основната група създаваща БВП и плащаща данъци- xypkaта. Тия под 26г. не стават за нищо, кашкавалени меки китки. Еми честото! Фандъкова- горда ГЕРБерка. ГЕРБ=ПП=ДБ, евр(оп)ейски ценности. Минус 40% от инфлация и спекула на заплатите. Другия път пак да гласувате за инфлацията, спекулата, безработицата, прайдовете, ЛГБТ, насилието, анархията и корупцията.