В Helpbook получихме сигнал за грубо отношение на инкасатор на "Софийска вода"

Молбата е за проверка от страна на дружеството
19 май 2024 19:55, Анисия Иванова
9
В Helpbook получихме сигнал за грубо отношение на инкасатор на "Софийска вода"
Снимка: Pixabay

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал озаглавен "Непрофесионално, грубо и арогантно поведение спрямо потребителите от страна на инкасаторка в "Софийска вода".

Възрастните хора често се сблъскват със затруднения при използването на нови технологии. Наша задача е да окуражим близките си и да им покажем, че те не са нещо страшно, а напротив- биха улеснили живота им в много аспекти.

За съжаление често се сблъскваме с липса на емпатия, както е видно от сигнала на наш потребител, по повод неприемливото отношение на служител от Софийска вода, чието име ще спестим.

Ето какво пише в него: "Обадих се по телефона на инкасаторка от "Софийска вода" с въпрос относно данните от домашните ми водомери, които бях изнесла на бележка на вратата ми, тъй като не бях вкъщи, исках само да ми потвърди, че е взела бележката с данните, но вместо това получих от нейна страна много грубо отношение, наруга ме и отказа да ми даде необходимата информация, каза, че събира данните само по Вайбър, а аз съм възрастен човек - инвалид и не разполагам с Вайбър.

По този начин ли се отнася "Софийска вода" с възрастните хора? И ако поведението на гореспоменатата служителка е изключение от добрите практики и политики на "Софийска вода", то тогава се налага извода, че въпросната служителка компрометира репутацията на дружеството пред обществеността, злепоставя го и не я интересува, че с поведението си тя представлява определена институция, а не работи само за себе си. Моля "Софийска вода" да даде становище по случая и да вземе необходимите мерки за подобряване на клиентското изживяване като изключи агресията от поведението на служителите си", пише в сигнала.

Никой не е длъжен да търпи обидно, пренебрежително и неучтиво отношение, особено от хора, на които им се плаща да защитават интересите ни, независимо от социалните и възрастовите ни характеристики, за това апелираме възможно най-скоро за изясняване на случая.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
2
 
1
 
! Отговори
007 преди 1 месец
Що такъв не ми дойде на вратата? Знаеш ли как арогантно ще бяга надолу по стълбите. Па после да ме съди, имам пари ще се оправя.
6
0
 
1
 
! Отговори
Американ преди 1 месец
В омразната на много завистици Америка това ако се случи би довело до моментално дисциплинарно уволнение, демек без право на обезщетение за безработица - и трудности в намирането на следващата работа.
5
0
 
3
 
! Отговори
Libre comme air преди 1 месец
Пишете името!!!
4
2
 
3
 
! Отговори
баба мара преди 1 месец
отскоро младо момиче е инкасатор в люлин на мястото на напуснал колега от коготобяхме много доволни сега има проблем с държането към възрастните хоране изчаква не се спира не изслушва прибира бележките и бяга
3
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Първия бюрократ е бил българин.
2
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Те тия чиновници са масово така! Особено жените! Вечно в лошо настроение, ядосани, не знам кво си! Ми като не ви се работи, напуснете и отивайте си вкъщи! Дайте на младия народ работа! Седнали някакви бабички там и избиват комплекси наред!
1
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Някоя незадоволена дебела лелка от Софийска вода избива комплекси.