Въздушният трафик над България се увеличава

Една от причините е кризата в Източна Украйна
Обновена: 6 юли 2014 23:28 | 6 юли 2014 11:34, Красимир Ангелов
16
Въздушният трафик над България се увеличава
Снимка: Булфото

Сериозно се увеличава въздушният трафик над България спрямо миналата година. Докато през 2013 г. на денонощие са прелитали над 2500-2600 самолета, над България в момента за денонощие минават 2900. Очаква се до края на месеца бройката им да достигне много над 3000 полета дневно, предаде bTV.

Една от причините е кризата в Източна Украйна. След анексирането на Крим Европейската въздухоплавателна агенция забрани полети над полуострова и Източна Украйна. Така от февруари целият трафик минава над България.

Втората причина е налагането на Истанбул като център за дълги дестинации към Близкия Изток и Азия. Не на последно място остават и чартърните полети с туристи към нашите и турските морски курорти през лятото.

Засиленият трафик означава и повече аварийни кацания заради проблемни пътници.

Един ръководител полети води средно между 12 и 14 самолета едновременно, коментират специалистите, които държат контакт с машините. Средно 3 до 4 години практика след получаването на лиценз са нужни за изграждането на подготвен ръководител полети.

Още икономически новини четете в Investor.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


16
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До до 120 лева са нищо, пред 160 за акумулатор и 40-50 за крушки----------------- Като те плясне челно некой баварец, свикнал да се пази от фарове, ще си платиш наведнъж 50 акумулатора и 2-300 крушки.
11
2
 
5
 
! Отговори
Дядо Гошо преди 9 години
С ръмженето си дразнят лъва за опашката....Дано дядо Иван е жив и здрав...
10
1
 
5
 
! Отговори
Кончита ВурстАирпорт преди 9 години
Плащайте сега вредни емисии да може да пълните нашите джобчета и резервоарите на самолетите ни. МерсИ.......
9
4
 
8
 
! Отговори
дядо гошо преди 9 години
Това е във връзка с Украйна.Вижте и колко кораби в черно море се движат дошли от отвъд океана замърсяват въздуха и водата заплашващи мира в региона...Скоро ще направят Украйна член на НАТО БЕЗ ДА ПИТАТ НАРОДА КАКТО ПРИ НАС И ВОЙНАТА ЩЕ БЪДЕ СИГУРНА...Това са военнолюбци М Р Ъ С Н И Ц И...
8
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Сега заради увеличения трафик да въведат данък велосипед,защото дишаш повече и замърсяваш въздуха.
7
2
 
5
 
! Отговори
Аз съм Българче преди 9 години
Не бе те самолетите карат на ток по жици не замърсяват ама ииззооббшшооо.
6
5
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Да ви е честито замарсяването! Евро 5 ,евро 6 ако ще и евро 500 да въведат за автомобилния транспор самолетите ще продължават да изгарят тонове керосин за един полет,а а ние балъците ще плащаме милярди заданъци и смешни на този фон вредни емисии от ППС
5
14
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Да внимават, че над *** дори и да прелетиш, все ще ти изчезне нещо- я портфейла, я болест ще прихванеш. Сега е момента да станем известни като въздушни пирати- докато самолетите минават да влизаме в багажното и да го грабим
4
1
 
12
 
! Отговори
Баровеца преди 9 години
Вижте, това с фаровете е така и така. Гадно е, че държавата ни е бедна и хората карат стари коли. Защото късите фарове пречат на шофьора пред теб и този в насрещното движение като му натоварват очите. Затова хората измислиха дневните DRL светлини в новите коли. Тези светлини са подобни на габаритите, но не светят насочено и помагат на другите участници в движението да те забележат без да им пречиш. Така че за мен закона трябва да бъде изменен на габарити в населени места и къси светлини извън гр
3
9
 
11
 
! Отговори
до 1 и 4 преди 9 години
тази материя с дневните светлини е трудна за разбиране от водачи на МПС с животинска тяга като вас. Караайте си москвичите по полето и се радвайте, че сте спестили от крушки.
2
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Рекорда ми на работа над екран беше 14 часа и 48 минути на денонощие.Накрая вече допусках грешки.Но бях млад офицер от ВВС на НРБ.Най-добрите ни оператори водеха средно 8-10 цели а майсторитеоператори до 15.Един средно статистически летец имаше налиот 3000 часа.Сега автоматизацията е голяма и въпреки това самолети се губят и падат.За да не стане произшествие е необходимо да се увеличи броя на наземния брой щурмани.ако се правят икономии за заплати това ще струва много скъпо ако има произшествие
1
4
 
3
 
! Отговори
A преди 9 години
a ti selqko takuv li ti e problema da pusnesh edni farove??? da ne karash moskvich... kak moje da ima takiva kato teb. s farove e mnogo po-dobre