Две версии за обърнатия край Дупница влак

Машинистът не е пил алкохол, категоричен е тестът с дрегер
Обновена: 23 яну 2016 11:23 | 23 яну 2016 11:21,
19
Две версии за обърнатия край Дупница влак
Снимка: архив, Булфото

Разследване ще търси причините за дерайлирането на товарен влак миналата нощ край Дупница.

Инцидентът стана пет минути след полунощ на входните стрелки на жп гара Дупница. Влаковата композиция от 13 вагона, натоварени с над 1000 тона цимент, излезе от релсите и се преобърна. Девет от вагоните са излезли от релсите.

Още по темата
За щастие, машинистът и колегите му, които обслужват композицията са невредими. На място е извършен оглед от служители на Районно управление – Дупница. Спешно пристигнаха и специалисти от "БДЖ – Товарни превози” ЕООД и Национална компания "Железопътна инфраструктура", които извършват оглед за установяване на причините за дерайлирането на вагоните.

Възможно е инцидентът да е станала поради навлизане с висока скорост в района на гарата, пише 24 часа. По-вероятно е обаче заради рекордно ниските температури да се е получила някаква техническа повреда или дефект на релсовия път. Машинистът и колегите му са проверени с дрегер, който е показал, че не са употребили алкохол.

Нанесени са сериозни материални щети както на жп инфраструктурата, така и на вагоните и контактната мрежа. Поне няколко дни ще продължи работата по отстраняване на дерайлиралите вагони и възстановяване на релсовия път.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


19
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До пътнико свиденМи то Петрбурски освен да държи портретчето на магнолията на бюрото си друго не прави!
7
2
 
9
 
! Отговори
пътнико свиден преди 8 години
Ако беше пътнически влак.Крайно време е транспортния министър МОСКОВСКИ и неговите пионки-шефовете на БДЖ да си подадат оставките.На влак повече не се качвам.
6
2
 
4
 
! Отговори
до №10 преди 8 години
и до изчезването на БДЖ.
5
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
20 км преди Дупница спирачките отказват. Машиниста се свързва с управлението в Дупница и от там осигуряват транзитно преминаване през гарата в Дяково и Дупница, само че в Дупница ограничението е 40км/ч, а той влиза с 80км/ч. и следва катастрофа. Със старите влакове е така.
4
5
 
6
 
! Отговори
гуньо преди 8 години
на влак повеке се не качуем
3
3
 
6
 
! Отговори
шеф на БДЖ преди 8 години
Пак ли бе мама му стара.
2
4
 
32
 
! Отговори
Либертоносец от НПО преди 8 години
Много е вероятно ромовете пак да са били колектори на металните болтове с гайките от траверсите!В НПК не пише нищо за тероризъм ....ама хората си берат желязо!
1
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Влака спукал гума