Все още вадят телата на загиналите край Вакарел

Пожарникари режат ламарини, за да достигнат до жертвите
25 ное 2016 16:14,
32

Снимка: Булфото

Продължава работата по изваждане на телата на жертвите от катастрофата край Вакарел. Служители на пожарна безопасност се наложи на режат ламарините на падналите от виадукта на автомагистрала "Тракия" ТИР и лек автомобил.

Още по темата

Трима души загинаха при четири поредни катастрофи на магистрала "Тракия" край Вакарел в посока София тази сутрин. При най-тежкия инцидент камион и лек автомобил паднаха от виадукта от 30 метра височина. Шофьорите и на двете превозни средства са загинали, жена е тежко ранена. 

Повече от 8 часа магистралата в този участък бе затворена. Малко след 15 часа от АПИ съобщиха, че вече е отворена за движение.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
28
0
 
0
 
! Отговори
До 23 преди 7 години
И все пак ако имаш поне малко мозък в главата лесно ще се сетиш, че ако всеки кара както си иска, ще настъпи хаос и всички участници в движението ще са застрашени. Тези, които карат като хората само поради страх от глоба са мишоци. Нормалните хора, които искат да стигнат живи и знаят каква отговорност носят, сядайки зад волана, би следвало да имат самоконтрол. Ама човечеството така е устроено, трябва да имаме контрол отнякъде, иначе 80%, ако не и повече, щяха да са си още диваци в пещерите.
27
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Пълен ад е това. И особено ако си в съзнание докато се случва това. На никому ....
26
0
 
3
 
! Отговори
Селянин преди 7 години
Много километри изпътувах последната половин година в БГ(преди това бях в чужбина) и силно ми прави впечатление, че КАТ ги няма никакви, нула присъствие. Случващото се е съвсем логично следствие от липсата на какъвто и да е контрол. Дори по себе си усещам, че започнах да си карам както ми душа иска без да се съобразявам с нищо.
25
1
 
3
 
! Отговори
usa преди 7 години
тука хвълят толкова сол, че пътя после е бял! и разбира се заледяване няма след това. не ги интересуват ламарините на колите, животът е по- ценен!
24
2
 
3
 
! Отговори
Б.Б. преди 7 години
Само Ерол от под прекритие може да оцелее след такъв скок
23
1
 
10
 
! Отговори
Скитник преди 7 години
Моста се поддържа от фирма със връзки още от Бай ви Тошово време.
22
0
 
5
 
! Отговори
няма значение преди 7 години
До АнонименКамиона определено е "обут" с мин. M+S на задния мост. Не се знае лекия автомобил как е оборудван, все пак е Ноември. Жалко за жертвите! Хора мислете с главите си , когато сте зад волана!
21
0
 
17
 
! Отговори
До 22 преди 7 години
Само улавите не схващат, че се шофира както КАТ позволява да се шофира. Иначе безмислицата на всеки ъгъл катаджия е разновидност на друга катаджийска безмислица - до всеки шофьор катаджия. В нормалните държави разсъждават по съвсем друг начин, различен от манипулациите на българския КАТ - трябва всеки шофьор да е убеден в неизбежността на санкцията, ако наруши правилата и това доказано върши работа. Само в България КАТ лъже, че пътя е огромни наказания записани в закона, а става по-лошо с тях.
20
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Да бе, ти карай безумни пък чакай КАТ да ти казва какво да правиш.На всеки ъгъл катаджия ли да сложим ?!Улави хора...
19
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
всички превозни средства да бъдат оборудвани с парашути законодателите спят.
18
4
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ДО 18 НЕ СЪМ КАРАЛ ТИР, НО С КОЛАТА БЕЗ ТОВАР СЪМ СЕ ЗАВЪРТАЛ. ЛОШ ПЪТ И ПОДРЪЖКА И ЛОШ ПЪТЕН КОНТРОЛ. По време на мъгла е работа на КАТ ДА ОБЕЗОПАСЯВА ПЛАТНОТО.
17
3
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Винетки плащамеКоя фирма поддържа моста, папараци.Какво снимате ламарините, хиени.Няма журналисти у нас.Жалка история
16
3
 
44
 
! Отговори
ПЛАМЕН преди 7 години
ДОБРЕ ДЕ И АЗ САМ ШОФЬОР НА ТИР,С КАКВИТО И ГУМИ ДА СИ А МИ КАЖЕТЕ КАК МОЖЕ ДА ГО СПРЕШ ТОЯ КАМИОН НА ЗАЛЕДЕН МОСТ С НАКЛОН. СА ПАК СЕ ПОЧВА, ПАК ДАЕ КАРАЛ БАВНО ПАК.....,.Е С КОЛКО ТРЯБВА ДА КАРАШ ПО МАГИСТРАЛАТА С 20,ТА ДАНЕ ПАДНЕШ ОТ МОСТА. КОЙ ПРЕДПОЛАГА ЧЕ ТАМ Е ЗАЛЕДЕНО ТА ДА КАРАШ С 20 КМ.ПОСЛЕ ПАК КАМИОНИТЕ ИМ ПРЕЧАТ.НАЛИ НЕ Е БЪЛГАРСКИ КАМИОНА,АМИ АКО ЗА ПЪРВИ ПЪТ МИНАВА ПРЕЗ БЪЛГАРИЯ,МОЖЕЛИ ДА ЗНАЕ ВСИЧКИ МОСТОВЕ КАК ГИ ПОДДЪРЖАТ А?
15
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ДО 16 ПРАВ СТЕ ,БРАВО.
14
7
 
49
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ЗАЩО В СТАТИЯТА НИ ОБЯСНЯВАТ КАК НЯКАКВИ СИ РЕЖЕЛИ ЛАМАРИНИ ДА ИЗВАДЯТ ТРУПОВЕТЕ НА ЗАГИНАЛИТЕ ХОРА? ЗАЩО НЕ ПИШАТ КОЙ ОТГОВАРЯ ЗА ПОДРЪЖКАТА НА МАГИСТРАЛАТА ЗА КОЯТО ПОДРЪЖКА ВЗИМАТ МИЛИОНИ НА СЕЗОН? НЕ ТОВА НЯМА ДА ГО ПРОЧЕТЕТЕ НИКЪДЕ В НИТО ЕДНА МЕДИЯ. А ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО? НЕЗНАЕТЕ? ЕХ ВИЕ СТАДО ОВЧИЦИ ЗА ДОЕНЕ СТРИЖЕНЕ И ОНОДВАНЕ НА ЗАДНА ПРАШКА. ЗАЩОТО МИЛИ ОВЧИЦИ ИМ Е ЗАБРАНЕНО ОТ ВИСШЕ СТОЯЩИТЕ СЕЛЕНЖЪРИ ДА СЕ СПОМЕНАВАТ ФРМИ БЛИЗКИ ДО ВЛАСТ ИМАЩИТЕ СЕЛЕНЖЪРИ. СЕГА ИЗЯСНИЛИ ВИ СЕ СИТУАЦИЯТА?
13
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ТИР-а не е от България.
12
7
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Реалността е, че около 90% от катастрофите в България се дължат на бездействието на КАТ. Около 5-6% се дължат на лошите пътища и лошата им поддръжка и около 4-5% се дължат и на двете - КАТ и лоши пътища и поддръжка. Незначителна част от процента са катастрофите, при които КАТ и поддържащите пътищата нямат вина, т.е. по вина на шофьорите или поради техническа неизправност, която шофьорите не са могли да предвидят.
11
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В БЪЛГАРИЯ КАТ СА НА РАБОТА САМО НА ЗАПЛАТА. Оправданието е ! НЯМА КАДРИ
10
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Начинът на шофиране във всяка една държава се определя от съответния аналог на българския КАТ. Когато КАТ бездейства, както е в България, има прекалено много нарушения, от които неминуемо следват катастрофи, ранени и загинали, както при Вакарел сега. Кой обаче трябва да осъди истинския виновник - КАТ за загиналите и катастрофите?
9
4
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
НЕПОДДЪРЖАН ПЪТ , ,МАТИНЕЛА НЯМА, САМО ПАРАПЕТ . УЖАС