След такса "Празен стол", ново 20: Такса "Желание на клиента"!

Кръчма в Кранево взима 2 лв. за препържване на лук
20 авг 2017 17:50,
174
След такса "Празен стол", ново 20: Такса "Желание на клиента"!
Снимка: Facebook

След такса "Празен стол", срещаме нов вид такса - "Желание на клиента".

На снимка, публикувана в социалните мрежи, се вижда, че освен поръчаната храна, клиентът трябва да заплати такса "Желание на клиента", на стойност 2 лева, пише 24 часа.

Още по темата

"Днес ми се случи нещо невероятно ! В тази кръчма в Кранево таксуват препържването на лука като желание на клиента за 2 лв. Боже то килограм лук не струва 2 лева хахаха...ПАК ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ !", написа Владислав Славов, недоволен клиент на заведение в Кранево, под снимката на касовия бон.

От коментарите под снимката става ясно, че това е редовна практика на заведението.

Впечатление правят и високите цени от касовата бележка. Така например литър и половина минерална вода струва 4 лв., а рибената чорба е 5 лв.

От заведението отказаха коментар. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


174
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
93
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Според мен нямаме право да виним собственика за цените в заведението му. В крайна сметка всеки си преценя дали са му по джоба. Лично за мен, не е проблем да платя такава сметка, но в крайна сметка не бих го направил. Просто не мисля, че тези цени са актуални за България, още помалко за Кранево! Няколко хиляди процента надценка, този все едно ми се подиграва, не виждам причина при това положение да му тъпча гушата!
92
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Така ще е след като още има луди да ходят на нашето море.
91
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Това е държава на абсурдите.СериозноНа мен не ми харесва.
90
0
 
28
 
! Отговори
клиент преди 6 години
Не ходете по кожодерските заведения не им купувайте новите коли!500% надценка на водата айде да се*****
89
0
 
10
 
! Отговори
Ивчо преди 6 години
до другаря 66не ни учи каквое капитализъм. Вдигай цени но вдигай и качеството. Това е селски тарикътлък. Аз пък да ти кажа за декрацията , всеки може да си каже каквото иска щом се чувства ощетен. Или ти ми говориш за онзи дивия капитализъм 18/19 век в който е нормално да си като Братчетата на Гаврош.
88
5
 
13
 
! Отговори
Незнайко преди 6 години
До: номер 81Аха, затова ли у нас на родния пазар оставаше само трето и четвърто качество?Това беше риторичен въпрос.Шматката може да не е прав, но това не прави комунизма по-добър.Бил съм на студентска бригада за ябълки. За износ за СССР. Ама не какъв да е износ, а за Политбюро, за партийците!Такива огромни ябълки видях там за пръв път! Нямаше ги и в показните магазини!А дядо ми разказваше че шият ризи за Квеле, за ГФР. Да обяснявам ли, че и ризите ги нямаше в нашите магазини?
87
1
 
12
 
! Отговори
СИГУРЕН СЪМ ЧЕ...... преди 6 години
ЗА 50 ЛЕВА СМЕТКА И ХОРАТА СА ОСТАНАЛИ ГЛАДНИ ДАЖЕ
86
1
 
13
 
! Отговори
БГ преди 6 години
Написано ли е някъде на видно място че при корекция на ястието се заплаща 2 лева ?Ако си поръчаш бира и не ти донесат чаша и си искаш ще те таксуват ли 2 лева ?
85
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Като не ви харесва не ходете там. И накрая ще фалират.
84
0
 
4
 
! Отговори
ш преди 6 години
това е само ако поискаш листа с менюто преди да поръчаш +2 лева отгоре - стара българска традиция за берекет и здраве, а и да покажеш че си готин клиент и не ти се свиди
83
0
 
12
 
! Отговори
Клиент преди 6 години
А ако въведете такса "гoлa сервитьорка" ще си увеличите оборота на 200%, хем и печалбата ви ще скочи още повече!Гаранция!!!
82
15
 
10
 
! Отговори
Дзивко преди 6 години
Мен примерно ми пържиха така яйца извън менюто за 8 лева и то в София, скъпо ли е,скъпо е, кат искам евтино в нас да си ги бях пържил,станахме по католици от папата , всеки средно ниво потребител знае че всичко отгоре се плаща, грешката е че не е предупреден клиента ама тая истерия почва да писва
81
13
 
5
 
! Отговори
шматка преди 6 години
До 79Много точноМина ми през ума че точно така стоят нещата.Най вероятно клиента е бил там и преди това.Претенции гевезелъци и накрая бакшиш -няма.Е втория път са го цакали с топла бира.И аз съм имал"желания"извън менюто но никога не съм доплащал за товаТук има предистория която ни е спестена
80
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
За пореден път ви казвам че без да се чуе и мнението на втората страна не може да съдите никой....Че то си пише на бележката,да не сме неграмотни?
79
23
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
80 коментара за някакъв, дето отишъл на море и не му се давали 2 лева...
78
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До шматкаАааа,не е вярно,купували са най-хубавите места в някои столици с чушки и домати,колкото и да не ти се вярва.Като бригадири,работехме в цех за краставички за износ за СССР и западна Германия,за западна Германия се изпращаше най-доброто качество.В продукция и техника,също се пращаше из много държави извън соца и в Европа,колкото и да не ти се вярва,зависи какво,не говоря за домашни електроуреди.
77
19
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
За пореден път ви казвам че без да се чуе и мнението на втората страна не може да съдите никой.
76
14
 
3
 
! Отговори
пинтии преди 6 години
какво сте си свили кесиите.не бъдете керпедени.дайте бакшиш .
75
0
 
28
 
! Отговори
кел нер преди 6 години
клиентът ще бъде информиран ,срещу такса информация.
74
0
 
25
 
! Отговори
аз-ът преди 6 години
до всички сервиторчета, барманчета и колбасарчета дето са ак..ли отдолу... Каво е нормално или не, не решавате вие. Ако искате нещо да цакате- се включва в менюто. Примерно добавки към пица- клиента иска още шунка, малко му било - ми добре, ама си плати и ще има. Кисели краставички -квото кажеш ще има. И клиента решава дали го устройва или не. АМА ЗНАЕ предварително, има избор. За какъв избор говорим, когато нразбера накрая, че трябва да плащам и за въздуха, който дишам ?!