Теснолинейката удари скала край Якоруда, спря движението

Локомотивът е дерайлирал, пътниците се превозват с автобуси
20 дек 2018 09:23,
18
Теснолинейката удари скала край Якоруда, спря движението
Снимка: Bulphoto, архив

Тази сутрин паднала скала преустанови движението на влаковете между гарите Якоруда и Белица.

Движението е спряно вследствие на паднала земно-скална маса върху железния път и последвал удар на пътническия влак Септември-Добринище в нея, съобщи НКЖИ.

След удара е дерайлирал локомотивът на композицията с първа талига. Няма пострадали пътници и служители на националния железопътен превозвач.

До възстановяване на движението влаковете ще се движат в участъците Белица-Добринище и Септември-Якоруда. Направена е организация за транспортиране на пътниците между Белица и Якоруда.

Аварийни екипи и възстановителна техника на Национална компания "Железопътна инфраструктура" са на мястото за отстраняване на щетите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


18
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
0
 
2
 
! Отговори
до един от германия преди 5 години
Ти не гледай какво се прави в Германия. Там канят бежанци и после ги хрантутят, като им дават по няколко стотин евро на месец. От там акъл не взимай.
15
0
 
2
 
! Отговори
до един от германия преди 5 години
Нека се запази теснолинейката, ама ти ли ще и покриваш загубите в милиони на година? Или ще бъркат в джоба на целия народ?
14
0
 
2
 
! Отговори
ЗАКРИВАЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ преди 5 години
По тази линия отдавна не се превозват никакви товари (тирове и всякакви камиони) изхвърлиха БДЖ от играта. Пътниците, които пътуват на ден с трите влака, може да се съберат в 2 буса. А за атракция се доказа, че не става защото ретро влака пътува веднъж на 2 години и вози мераклии, които може да се съберат в 2 трабанта и приходите от тях не покриват само въглищата, които ла.па парната машина от Септември до Добринище.
13
0
 
0
 
! Отговори
Tim преди 5 години
Всеки си пише без да разбира от железопътен транспорт по тази линия не се случва често да има проблеми и малкото хора който отговарят за железния път се стараят но трябва да се разбере че жп транспорт без хора който да работят не се развива и подържа но за жалост от многото реформи в бдж се изпусна контрола и изпълнението на всички инструкции за движение и безопасност но във случая не се знае да ли преди това е паднала или по време на движение защото теснолинейката не се движи с висока скрост
12
2
 
6
 
! Отговори
Един от Германия преди 5 години
Абе хора, в Германия подобни стари теснолинейки са най-големия хит. Млади и стари туристи масово ги използват, дори и с парни локомотиви като в планината Харц. Подобна атракция в Германия е скъпо платена. Пътувал съм с теснолинейката от Септември до Велинград и съм се възхищавал на природата. С колата е стрес, а и върху шосето падат камъни от скалните масиви, надвесени се над него. Нека да се запази тази теснолинейка.Необходима е туристическа реклама.
11
1
 
5
 
! Отговори
??? преди 5 години
Кратуне! Правиш ли разлика между Свличане и Срутване? Или и ти искаш да подражаваш на псевдо журналистите с научена някоя нова дума? Невежеството покорява все повече и повече върхове...Та в твоя стил-аз искам да стане свлачище в Министерския съвет и НС.
10
10
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
От 25 години се говори за закриване на тази изключително губеща линия. Кога най-после закриването ще стане факт? Имам усещането, че нарочно не се закрива, за да участва активно в нарастването на общия дълг на БДЖ.
9
1
 
8
 
! Отговори
Кратун преди 5 години
БДЖ играят на тука има - тука нема. Не може да се оставя не случайността да се стига до такива инциденти, които струват наистина много пари. Склоновете трябва да се ревизират и всички възможни срутища да се укрепят! Не може вечно да бракуваме локомотиви и да купуваме други!
8
1
 
12
 
! Отговори
Шопо преди 5 години
Алууу,БДЖ-то !!! Изтепаха народецо,бе!
7
4
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
ГРОБ сринаха държавата за 10години.Но те не са виновни.Вината е на простото балканско племе наричащо се българи.
6
1
 
10
 
! Отговори
Въпрос за 3 клас преди 5 години
Броят на скалите в България по голям или равен е на броя локомотиви на бдж? Второ под условие. При верен отговор на първия въпрос, за колко време бдж ще остане само с вагони за скраб? Подсказка със звездичка, трябва да се отчетат и броя печки тип Хитрино покрай жп линията, които също допринасят за крайния отговор на задачата.
5
4
 
16
 
! Отговори
Българина преди 5 години
Някой може да напише бестселър, как за 10 г при герб изостанахме с 20 г зад Източна европа...... На бб и цц им подхожда златен скункс за цялостни видими резултати
4
7
 
1
 
! Отговори
нема угодия преди 5 години
Ако машиниста е следял пътя,това нямаше да се случи!Друг въпрос е,че там склоновете не са обезопасени,а БДЖ пък иска да закрие линията!
3
2
 
14
 
! Отговори
Тиквуний преди 5 години
Няма проблем ! Всичко е точно! Нали АЗ или някой мой "партиен другар или другарка" НЕ са били в теснолинейката ! Ние си имаме джипове и охрана и се движим по магистралите , които сами се си ги "направили" и сме си ги "окрали" ... Боли ме фара , че БДЖ-то ни е на нивото от 70-те години със същите локомотиви , вагони и железен път !!! .... Важното е , че все още има какво да се "гепса" от него ! ... Най много на някой вагон да напиша - "ЛОКО СОФИЯ" !!! ..........
2
2
 
21
 
! Отговори
Аз преди 5 години
В България ако пътуваш с кола ще ри падне лампа в тунел или тие в насрещното. Ако си с бдж ще те удари 240 тонна скала, ако си с колело ще те блъсне шофьор без книжка ...тук транспорта е убийствен но иначе ГО искат да я вдигат по вина на шофьора
1
4
 
19
 
! Отговори
Ф.С.В. преди 5 години
Каквито ни магистралите- такива са и ЖП линиите- Чудя се въобще останаха ли им локомотиви на БДЖ??