Защо Микре се превърна в отсечка на смъртта?

В неделя стана поредният инцдент, взел 5 жертви
7 юни 2021 12:32, Ния Христова
56
Защо Микре се превърна в отсечка на смъртта?
Снимка: БГНЕС
Множество проблеми с организацията на движението са причина участъкът, в района на ловешкото село Микре, да се превърне в отсечка на смъртта. Това съобщиха от Института за пътна безопасност, предаде БГНЕС.
 
Поводът е поредният тежък пътен инцидент от неделя, при който пет души изгубиха живота си. Има и други в тежко състояние. От института припомнят резултати от своя инспекция, извършена след предишната катастрофа, на 20.04.2021 г., при която загина семейство.
 
"За периода 2017-2021 г. там са загинали най-малко 18 души, със 115 бр. ПТП и 32 души са тежко пострадали", посочват от организацията.
 
На мястото има и стационарна камера, която от години обаче не работи.
Още по темата
 
"Поставените пътни знаци не отговарят на нормативните изисквания. Организацията на движението е противоречива, маркировката не отговаря на минималните нормативни изисквания за обратна светлооотразителност", заявяват от института.
 
Според тях кампанийното отношение на отговорните институции и предприемането на акции от страна на Пътна полиция след инцидентите показва немощ и липса на план за управление на риска от ПТП.
 
От там призовават за незабавни структурни и кадрови промени в транспортната система, ако държавата не иска да продължи да отчита поредните жертви на пътя в този участък. 
 
 
 
 

56
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
35
0
 
1
 
! Отговори
Абе... преди 5 месеца
Ако пътят беше трилентов, нямяше да се изпреварва рисково. Поне не чак толкова много.
34
1
 
3
 
! Отговори
Отговор преди 5 месеца
Толкова много въпроси, а отговорът е един- защото се краде, и то много се краде. Колко пъти се отпускаха от Евросъюза пари, за инфраструктура , но парите потъват в джобовете на управляващите. После имали къщи по Барселона, децата им живеят и учат в Щатите , или в Англия. В България се краде не на килограм, а на тон.
33
0
 
2
 
! Отговори
Данчо КАТерицата преди 5 месеца
Само кинти на ветрило, че камера къща не.
32
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
А защо 16-годишният Людмил беше убит от оголен кабел насред центъра на София? Причината е една и съща, и има много общо с простащината, наглостта и дебелоочието на шайката потомствени комунисти, която стои начело на държавата и никога не е пускала властта.
31
7
 
4
 
! Отговори
Край преди 5 месеца
И другото - Бате е виновен що направи пътищата много гладки. Сега като "изчегъртат" направеното от герб - да ударят и по един плуг на шосетат. Един нема да има умрел тогава само пломбите ще им падат ама и камъни в бъбреците няма да имат.
30
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Направете трета лента между Търново и Боаза. Между В. Търново и Боаза никъде няма място където да се изпреварва спокойно. Преди да направят Русе-Шумен трилентов там беше същия кошмар. Сега, макар че третата лента я има само в 50 процента от пътя и то доста нескопосано направена, все пак там се пътува много по-спокойно.
29
7
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Този въпрос има отговор. А той е. Защото се продавт книжки на килограм. Тези които продават и тези които купуват са на принципа пазарна икономика. Докато принципа пазарна икономика е в действие ще има трупове. Не е тайна че всички знаят за проблема но си затварят очите и ушите. След това само констатират и пускат смешни лафове за Война по Пътищата. Да тази война я създавате вие сеяндурите дето променихте всички закони и ги направихте във ваш интерес. При бай Тошо щяхте да бъдете застреляни.
28
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Само коловози оправят нещата. И на всеки автонобил да му се сложат буфери от влак.
27
1
 
15
 
! Отговори
Край преди 5 месеца
Защото в двора на рома дето изнасили и уби ромчето от самоковско имаше 2 коли.Защото се продават книжки на неграмотни и защото се допускат по пътищата коли за по 300 лв. които не са коли.Е те за това.
26
1
 
8
 
! Отговори
До 10 преди 5 месеца
Но БМБ ти казва точно това, С България ще се трепите по селския път
25
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
До Шофьор 20Асфалтът не се яде. И този е твърде много.
24
1
 
9
 
! Отговори
и те така преди 5 месеца
до като има шофьори с коли бегачки , всяка отсечка ше е отсечка на смъртта ! никой не е в състояние да предотврати такива катастрофи , не мантинели или знаци , ако ще и матраци да сложат около пътищата , пак ше има катастрофи .
23
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен Алкохолик преди 5 месеца
Верно е. Там умря и ЦСКА
22
0
 
19
 
! Отговори
G преди 5 месеца
Извергите с ауди и бмв правят катастрофите,защото не могат да карат и си мислят,че *** ,които карат могат да вървят!
21
2
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Три дена гледам насред пътя Русе Търново си стои едно голямо парче отлепен тираджийски регенерат....на 50 метра от едната страна катаджии,от другата даиджии стоят и си дебнат,и те всеки ден заобикалят тая гума но не ги интересува че ще преобърне някоя кола!За тях най важно е глобосъбирането и пенсията в младежка възраст с 30-40 хилядарки накуп!
20
4
 
31
 
! Отговори
Шофьор преди 5 месеца
Естествено, че пътят е причината за катастрофите. От София към Велико Търново е пълно с тапи от по 2-3 тира каращи един зад друг. Срещат се в една лента различни по скорост и характеристики видове трафик, това предполага вземането на нерационални и нелогични решения с напредването на киломентрите и натрупалата се умора. Не е сериозно двулентов път в окаяно състояние и спорадична маркировка да поема целия трафик на северна България.
19
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Не се ли закрие този комунистически бай Тошов остатък -катажийницата по зле ще става!
18
1
 
12
 
! Отговори
ДДРОнег преди 5 месеца
Пак много приказки, работа няма да свършат и така до следващата катастрофа, пак приказки и т.н. !!!
17
7
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Управлявалите ни до сега зазатвора! Толкова пари опапаха, а един нормален път в Северна България, свързващ София с Варна, не направиха! Затвор с години за окрадените пари! Не може този централен път да има вид на междуселски второкласен с по една лента в посока, без възможности за изпреварване и включвания. Това е прсот път от миналия век, свързващ селата с претенции за главен.
16
0
 
16
 
! Отговори
До анонимен 8. преди 5 месеца
Добре де - каква ""светлоотразителност на маркировката"" щеше да е от значение в 11и 30 посред бял ден ....... другаде е обяснението , и то не само за тази трагична история ! ! !