Защо Микре се превърна в отсечка на смъртта?

В неделя стана поредният инцдент, взел 5 жертви
7 юни 2021 12:32, Ния Христова
56
Защо Микре се превърна в отсечка на смъртта?
Снимка: БГНЕС
Множество проблеми с организацията на движението са причина участъкът, в района на ловешкото село Микре, да се превърне в отсечка на смъртта. Това съобщиха от Института за пътна безопасност, предаде БГНЕС.
 
Поводът е поредният тежък пътен инцидент от неделя, при който пет души изгубиха живота си. Има и други в тежко състояние. От института припомнят резултати от своя инспекция, извършена след предишната катастрофа, на 20.04.2021 г., при която загина семейство.
 
"За периода 2017-2021 г. там са загинали най-малко 18 души, със 115 бр. ПТП и 32 души са тежко пострадали", посочват от организацията.
 
На мястото има и стационарна камера, която от години обаче не работи.
Още по темата
 
"Поставените пътни знаци не отговарят на нормативните изисквания. Организацията на движението е противоречива, маркировката не отговаря на минималните нормативни изисквания за обратна светлооотразителност", заявяват от института.
 
Според тях кампанийното отношение на отговорните институции и предприемането на акции от страна на Пътна полиция след инцидентите показва немощ и липса на план за управление на риска от ПТП.
 
От там призовават за незабавни структурни и кадрови промени в транспортната система, ако държавата не иска да продължи да отчита поредните жертви на пътя в този участък. 
 
 
 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


56
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
0
 
1
 
! Отговори
Абе... преди 2 години
Ако пътят беше трилентов, нямяше да се изпреварва рисково. Поне не чак толкова много.
29
1
 
3
 
! Отговори
Отговор преди 2 години
Толкова много въпроси, а отговорът е един- защото се краде, и то много се краде. Колко пъти се отпускаха от Евросъюза пари, за инфраструктура , но парите потъват в джобовете на управляващите. После имали къщи по Барселона, децата им живеят и учат в Щатите , или в Англия. В България се краде не на килограм, а на тон.
28
0
 
2
 
! Отговори
Данчо КАТерицата преди 2 години
Само кинти на ветрило, че камера къща не.
27
7
 
4
 
! Отговори
Край преди 2 години
И другото - Бате е виновен що направи пътищата много гладки. Сега като "изчегъртат" направеното от герб - да ударят и по един плуг на шосетат. Един нема да има умрел тогава само пломбите ще им падат ама и камъни в бъбреците няма да имат.
26
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Направете трета лента между Търново и Боаза. Между В. Търново и Боаза никъде няма място където да се изпреварва спокойно. Преди да направят Русе-Шумен трилентов там беше същия кошмар. Сега, макар че третата лента я има само в 50 процента от пътя и то доста нескопосано направена, все пак там се пътува много по-спокойно.
25
7
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Този въпрос има отговор. А той е. Защото се продавт книжки на килограм. Тези които продават и тези които купуват са на принципа пазарна икономика. Докато принципа пазарна икономика е в действие ще има трупове. Не е тайна че всички знаят за проблема но си затварят очите и ушите. След това само констатират и пускат смешни лафове за Война по Пътищата. Да тази война я създавате вие сеяндурите дето променихте всички закони и ги направихте във ваш интерес. При бай Тошо щяхте да бъдете застреляни.
24
1
 
15
 
! Отговори
Край преди 2 години
Защото в двора на рома дето изнасили и уби ромчето от самоковско имаше 2 коли.Защото се продават книжки на неграмотни и защото се допускат по пътищата коли за по 300 лв. които не са коли.Е те за това.
23
1
 
8
 
! Отговори
До 10 преди 2 години
Но БМБ ти казва точно това, С България ще се трепите по селския път
22
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Шофьор 20Асфалтът не се яде. И този е твърде много.
21
1
 
9
 
! Отговори
и те така преди 2 години
до като има шофьори с коли бегачки , всяка отсечка ше е отсечка на смъртта ! никой не е в състояние да предотврати такива катастрофи , не мантинели или знаци , ако ще и матраци да сложат около пътищата , пак ше има катастрофи .
20
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен Алкохолик преди 2 години
Верно е. Там умря и ЦСКА
19
0
 
19
 
! Отговори
G преди 2 години
Извергите с ауди и бмв правят катастрофите,защото не могат да карат и си мислят,че *** ,които карат могат да вървят!
18
2
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Три дена гледам насред пътя Русе Търново си стои едно голямо парче отлепен тираджийски регенерат....на 50 метра от едната страна катаджии,от другата даиджии стоят и си дебнат,и те всеки ден заобикалят тая гума но не ги интересува че ще преобърне някоя кола!За тях най важно е глобосъбирането и пенсията в младежка възраст с 30-40 хилядарки накуп!
17
4
 
31
 
! Отговори
Шофьор преди 2 години
Естествено, че пътят е причината за катастрофите. От София към Велико Търново е пълно с тапи от по 2-3 тира каращи един зад друг. Срещат се в една лента различни по скорост и характеристики видове трафик, това предполага вземането на нерационални и нелогични решения с напредването на киломентрите и натрупалата се умора. Не е сериозно двулентов път в окаяно състояние и спорадична маркировка да поема целия трафик на северна България.
16
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Не се ли закрие този комунистически бай Тошов остатък -катажийницата по зле ще става!
15
1
 
12
 
! Отговори
ДДРОнег преди 2 години
Пак много приказки, работа няма да свършат и така до следващата катастрофа, пак приказки и т.н. !!!
14
7
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Управлявалите ни до сега зазатвора! Толкова пари опапаха, а един нормален път в Северна България, свързващ София с Варна, не направиха! Затвор с години за окрадените пари! Не може този централен път да има вид на междуселски второкласен с по една лента в посока, без възможности за изпреварване и включвания. Това е прсот път от миналия век, свързващ селата с претенции за главен.
13
0
 
16
 
! Отговори
До анонимен 8. преди 2 години
Добре де - каква ""светлоотразителност на маркировката"" щеше да е от значение в 11и 30 посред бял ден ....... другаде е обяснението , и то не само за тази трагична история ! ! !
12
0
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Пътищата - не струват.Шофьорите - и те.Книжки се продават като домати на пазар.Контролните органи не работят.Законодателството - пълна скръб.Цялата тази съвкупност води до неизбежната последица да сме първи по катастрофи и жертви на пътя. Всеки отделен елемент е важен, а заедно са просто непробиваема стена!
11
1
 
16
 
! Отговори
Светослав преди 2 години
Като на дадено място постоянно стават инциденти и има толкова много смъртни случай, трябва да се направи нещо. Най-добре да има лента за включване и на места трети ленти за изпреварване. Това е основния път в Северна България, свързващ София с Варна, а изглежда като селска отсечка между Долно и Горно ***. Може би не помните преди да завършат АМ Тракия, но тогава също черно място беше пътя Сливен - Бургас с адски много загинали. От както има път отговарящ на трафика, случаите намаляха много.