Учени разбраха: Взривят ли Луната, човечеството изчезва

Засега обаче нямало предпоставки за нищо такова
7 ное 2017 10:52,
Учени разбраха: Взривят ли Луната, човечеството изчезва
Снимка: архив, Reuters

Американски учени са на мнение, че ако Луната се взриви, ще загине цялото човечеството, съобщи Лайф.

Те създали компютърен модел, показващ възможните последствия от взривяването на естествения спътник на Земята, и заключили, че подобен взрив би обрекъл на гибел всяко живо същество на нашата планета.

Първо, отсъствието на Луната ще ускори ротацията на Земята. Това ще доведе до изчезване на земната атмосфера.
Освен това повлияният от Луната наклон на земната ос ще се промени и в резултат Земята ще се наклони встрани. В такъв случай климатът драстично ще се промени и моретата ще залеят сушата.

Вследствие на измененията на земната ос климатът на екватора ще стане по-студен, а на полюсите - по-топъл.
Трябва също да се отбележи, че след взривяването на Луната нейни отломки ще паднат на Земята и ще предизвикат ядрена зима.

Все пак засега няма никакви предпоставки за гибел на Луната и за последващо унищожаване на живота на Земята.

Още по темата: взривЗемяталуната

Не само американците мислят за това , ако се намери метод да бъде взривена луната, значи имаме метод да се справим с голям астероид които наближава земята.Но на този етап не разполагаме с подобни възможности.И ако тази новина беше вярна ,това щеше да е на първа страница по всички новини.

Руски учени разработват ракета способна да закара космически апарат до луната с цел разграбване на лунните мандри!

Това е понеже знаят, че злия Путин е задействал план за взривяването на Луната, както и за разграбването на всички мандри по цялото земно кълбо!

Значи Луната е следващата цел на ИД.

Ей, американски учени - за взривяване на луната мислят!

До BotoНапротив материала е готин, но журналистката описва само последвията които са изненада за нея самата ,но не и за нас.А всъщност учените са разработили симулацията на планетарно оръжие, и симулацията се е справила с това.Което е много яко ако не е измислица, защото засега хората разполага само с ядрени оръжия(най мощното) но те не могат да свършат тази работа.Т.е симулативно имаме по мощни оръжия от ядреното.Но журналистката е изпуснала същността.

LosHo преди 6 години
Баси апокалипсиса! Тези учени да ходят да плуват с акулите

Супер големия астероид отпада защото само ще отклони траекторията на луната като билярдни топки, но не може да взриви луната.

Някои така наречени учени си нямат дуга работа явно и не спират да откриват топлата вода. За Луната разбрахме, а от мен предложение за ново изследване, ако взривят Слънцето човечеството пак ли ще изчезне.

Boto преди 6 години
И аз се учудвам на повечето коментари.Хората са почнали да правят симулации на взрив на Луната не щото им пречи а защото така се прави НАУКА. За щастие при тях няма и помен от комунисти и там хората са хора а не скотове които се чудат как да се оплакват.Ако го нямаше интереса към новото немаше да пишеме тука а щехме да се криеме от тигри у пещерата

Как симулацията е успяла да взриви луната?Може да са използвали оръжията от някоя игра с планетарни извънземни оръжия.Ами трябва да се създават и такива работи.Но хората са си геймъри- учени.

Сега трябва само да измислят начин как да взривят луната, Защото с атомни бомби няма да стане само ще се вдигне прах на луната а и няма да е много приятно за разходка на астронавтите по луната защото ще има радиация, ама те и сега астронавтите не се разхождат по луната.Предполагам че за стимулацията са използвали някъв супер голям астероид.Но в този материал не пише най важното каква е тази симулация която взривява луната, а говорят само за последствията от това,Защото темата за планетно зриво

Минаващ преди 6 години
Абсолютно съм солидарен с повечето коментари. Не мога да повярвам с какво се занимават някои хора по света. Какво им пречи Луната, та са тръгнали да я "взривяват" и после да ни обясняват "Видите ли, това и това ще стане". Има абсолютен баланс в природата, но човешката цивилизация прави всичко възможно да унищожи всичко, без да помисли за поколенията напред. Та ядрени ракети, та превъоръжаване, та уранови бомби, войни, Чернобил, Фукушимаи... Остана сега и Луната да се "взриви", да пази Господ!

(-_-) преди 6 години
Едно време, в дивия запад каубоите като се натряскат яко излизали навън и стреляли по луната.. тия "учени" са техните наследници.

до Суека преди 6 години
Пишеш несвързани глупости! Ти кога преброи колка са се завърнали от четата на генерал /адмирал/ Ричард Бърд?

Krom преди 6 години
До ГАДОРЯН - не го отричам. Мисълта ми (доколкото виждам не е приета добре) е, че науката е в основата на превъзходството и лидерството. В Древен Рим - оръжията и машините са били технологично много над тези на галите, германците и другите древни народи. Респективно - Рим е доминирал. А тази новина - ами, хората си усъвършенстват компютърните модели. Днес изглежда безсмислено, но утре - кой знае? Всеки прогрес и развитие е по-добър от застой и нищоправене. Лично мнение, не ангажирам никого.

хм! преди 6 години
Откакто лудия Тръмп дойде на власт, учените МУ изследват въпроса около взривяването на Луната. Сериозни планове се въртят в тази глава!

ъгк преди 6 години
На Луната релефа й се променя,това е видимо и с просто око.Дали от астероиди,или от изкувствена дейност не знам.Но това ,че съществува подобна хипотеза е доста тревожно.Занете конспирациите за извънземни раси и за сключените им договори със САЩ и Айзенхауер.Интересно е ,че дори и такъв натурален български писател като Елин Пелин има книжка за Ян Бибиян и лунетяните.............

Това се знае ,много отдавна, и не е нищо ново още от развитието на астрономията и физиката е ясен този факт, единствено са направили подробна симулация на това събитие.

Суека преди 6 години
Единственият начин нещо лошо да се случи и на Луната и на човечеството е някой *** като КРАВАРИТЕ или ВОДКАДЖИИТЕ да изстрелят няколко ракети в тази посока за да направят тази глупост друг начин няма !!! Ама те толкова и им е акъла видяхме още 50-те години около АНТАРКТИДА какво ги надробиха ген.Бърд и неговата чета от над 5000 човека които отишли да търсят нацистка база и се завърнали у дома само 2000 и кусур човека ... други избити до крак :D !