Спират колите край Своге за разследването на пътния ад

Шофьорът е с обвинение, но следствието продължава работа
13
Спират колите край Своге за разследването на пътния ад
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Заради разследването на Национална следствена служба на пътния ад с преобърнатия автобус, който отне живота на 21 пътници, утре от 11.00 часа. до 13.00 часа се ограничава движението по пътя Своге - София при Своге от км 54+220 до км 54+690, съобщиха от пресцентъра на АПИ.

Още по темата
Катастрофата стана в средата на август. Шофьорът на превозното средство е с обвинение за случая, но инцидентът все още се разследва.

От АПИ насочват пътуващите към обходни маршрути: движението на тежкотоварните автомобили над 12 т посока северна България преминава по АМ "Хемус", отнася се за автобусите.

От София за Своге: път София - Костинброд - път Своге - Бучин проход.
Софийски околовръстен път /СОП - Костинброд - Бучин проход - Своге - Ребърково/;
Софийски околовръстен път - Нови Искър - до отклонението по Своге - София до с.Редина се движат всички автомобили;

Посока София: всички тежкотоварни автомобили над 12 т не преминават по пътя Своге - София, а се отклоняват по Видин - София на с.Ребърково посока Ботевград;
Автобусите пътуващи по пътя Видин - София от Враца към София се качват на АМ "Хемус" при Ботевград;
За пътуващите посока София от Враца, поради пълното затваряне на участъка от км 54+220 до км 54+690 на път Своге - София, се въвеждат обходни маршрути както следва: транзитно движение посока Своге през пътя Мездра - Ботевград - София се забранява за тежкотоварните автомобили над 12 т; автобусите за посока София могат да преминават по АМ "Хемус";
Лекотоварното движение до Своге се движи по пътя Своге - София, след което се отбива по пътя Своге - Искрец - Бучин проход и път София - Костинброд;
Локалното движение ще е на пропускателен режим от екипи на Пътна полиция-Мездра при с.Ребърково
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още по темата: пътСвогеразследване
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
0
 
! Отговори
Коки преди 5 години
До Mi6ospГоляма част от журналята няма да направят нищо, ако не им се разпореди и/или плати съответно. Как очакваш да търсят протоколи и такива неща за изпълнението на пътя. Като са откраднати от строежа на пътя едни милиони от най-високо ниво, как да очакваме да няма цензура.
9
0
 
0
 
! Отговори
Коки преди 5 години
Шофьорът може и да е виновен, сигурно и той не е направил нещо както трябва, но вина имат и контролните органи и строителите и поддържащите пътя, защо са откраднали няколко сантиметра от пътя.
8
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ужас. Не очаквах да има още зомбирани от КАТ, че винаги шофьорите били виновни. Джигити няма, има пълна липса на контрол от страна на КАТ за спазването на закона, но в случая даже не е и това, а ужасно лош път, който подвежда шофьорите.
7
4
 
1
 
! Отговори
До 6 преди 5 години
Абсолютно съгласен с теб.Тези живеещите и редовно пътуващи са се ,,рутинирали" и много от тях карат като джигити.А пътят и времето винаги предлагат изненадиПо старите помнят автобусните трагедии на моста в Китен и моста в Бяла.И Ямбол! Някои сети ли се да обвинява политици и партии..Била ,,мека "мантинелата,ами от кевлар ли да я направят та да се утрепват още в нея? Каквото и да се направи и който ида го направи винаги ще има,луди глави,миг невнимание, катастрофи и трагедии-никой не е съвършен!
6
4
 
2
 
! Отговори
Редовно пътуващ преди 5 години
Този път от както съществува си е винаги рисков,когато не съобразяваш скороста.Всичко е в ръцете и крака на *** на водача.Ако ще извънземен материал да сложат има няколко зони/със завои/ м/у Нови искър и Мездра на които ВИНАГИ СА СТАВАЛИ БЕЛИ! Този завой,левият преди равното за Ромча,около Владо Тричков и т.н.Същото е от към Самоков -София ,там десният завой веднага след стената доста често тепраща в гората,или в насрещното или по покрив.И най малкото несъобразяване и самоувереност води до..
5
0
 
15
 
! Отговори
Mi6osp преди 5 години
При анализа на състава на пътната настилка от въпросното място се оказва, че от 27 задължителни показателя нито един не е в допустимите граници. Има протокол на анализа, който не е публикуван. Нито един журналист не се е заинтересувал от този анализ. Или просто не са му го дали. Тези резултати от анализа показват, че за направата на пътя са използвали най евтини *** . Имаше едно неизползвано жепе трасе около Искър, сега натрошения варовик от него е в пътя. Подготвено убийство.
4
0
 
4
 
! Отговори
Вили преди 5 години
Според нормативите стената откъм ската трябва да бъде на 80 сантиметра от активната лента, от плътната линия.
3
1
 
1
 
! Отговори
Асан шифиор на къруц преди 5 години
сас таезе слаба малтенела и мойто къруц заменаваши нанадоло боеко да турга ново
2
1
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
А досега какво чакаха ?!?! То и сняг заваля , какво ще разследват , на баба им хурката !!!!
1
3
 
34
 
! Отговори
АнонимеН преди 5 години
СЛЕД КАТО ОТСТРАНИХА НЕРЕДНОСТИТЕ СЕГА ВЕЧЕ ЩЕ Е РАЗСЛЕДВАНЕТО !!АМАН ОТ ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА БОРИСОВ И ГЕРБ!!!