Лична драма или лудост! Защо Лубиц свали самолета?

Полицията е обградила предполагаемия дом на втория пилот
Обновена: 26 мар 2015 17:11 | 26 мар 2015 17:07,
228

Снимка: БТА

Германската полиция е обградила предполагаемия дом на втория пилот на самолета "Еърбъс" А320, който се разби на 24 март в Южна Франция и отне живота на 150 души.

Охранителните мерки около къщата в град Монтабаур, Западна Германия, са предприети, след като стана ясно, че Андреас Лубиц умишлено е предизвикал катастрофата, при която загинаха 150 души, съобщи Би Би Си.

Още по темата
В момента разследващите са насочили усилията си към разследване на миналото на пилота и ще разговарят с неговото семейство. Те ще се опитат да разберат дали е дължал пари, бил ли е недоволен от нещо и т.н.

Полицията ще се разрови и по-сериозно в религиозните му вярвания, както и дали е имал проблеми със закона или пък несподелена любов.

Версиите за самолетния ад варират от лична трагедия до психически проблеми. Засега разследващите от германска страна изключват категорично терористичен мотив за свалянето на самолета.

По-рано днес стана ясно, че 28-годишният втори пилот на самолета Андреас Лубиц е назначен на работа в "Джърмануингс" от 2013 година. Той е издържал всички медицински тестове и е завършил с отличен обучението си за пилот. В "Луфтханза" обаче пълзели слухове, че младият пилот се е борил с психически проблеми.

Причините за странното му действие от преди два дни не са ясни. До последно обаче той е бил в съзнание и въпреки това не е подал сигнал за помощ.

Ясно е, че той не е бил принуден да заключва първия пилот извън кабината, а е направил това доброволно, потвърдиха от прокуратурата в Дюселдорф. Знае се също, че пътниците в самолета са осъзнали какво става твърде късно – секунди преди сблъсъка със земята. Виковете им се чуват едва в последния момент на записа на откритата черна кутия.

И още нещо е ясно - пилотът Андреас Лубиц е имал едва 630 летателни часа и е бил сравнително неопитен.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


228
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
44
1
 
15
 
! Отговори
Психолог преди 9 години
Като чета коментарите по-долу разбирам, че освен пилота на разбития самолет, психично болни са и половината от коментиращите! Нацията ни е болна, изпростяла и негодна за себевъзпроизвеждане! Бог да пази България, защото ние не можем!
43
7
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Западът днес - полицейщина, майнд контрол, русофобия, отчуждение, ислямизация!Честити ви *** ценности, поробени българчета.
42
5
 
8
 
! Отговори
internetlumpen преди 9 години
Стига сте ни занимавали с чужди трагедии и с измислените си статистики, които уж отразявали общественото мнение а истината е, че те имат за цел да създават такова (който се върже). Пишете за това как 700 000 БЪЛГАРИ катастрофират всеки ден живеещи в мизерия и оцеляващи незнайно как. Защо скубят данъци от най-слабите от и без това унизителното заплащане. За абсурдите и лицемерието на властта. Как ходеха по села и паланки и се предлагаха.Това правителство ли!?.... Ще свърши и неговото величие!
41
0
 
7
 
! Отговори
Боби преди 9 години
До Шоп 54от 2013 до 2015 година е в компанията. За това време има поне 500 налетени часа. Местните чартъри имат полети около час от второкласните летища до Хъбовете където се прекачват пътниците. Така че пилота за 2 години мима 500 часа и около 500 кацания - ако за това време не е стнанал профи то аз нищо не разбирам от авиация. Излитане и още повече кацане е най-опасната част от полета.
40
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Egati
39
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Стига с тия конспиративни теории, оставете хората да си свършат работата, щом са се захванали швабите всичко ще стане ясно
38
0
 
16
 
! Отговори
Боби преди 9 години
До Пилот 52РАЗСЛЕДВАНЕТО НА ВСЯКА КАТАСТРОФА СЪС САМОЛЕТ НЕ Е ЗА ДА СЕ НАМЕРИ ВИНОВЕН А ЗА ДА СЕ НАУЧИ ИСТИНАТА И АКО МОЖЕ ЗА В БЪДЕЩЕ ПОДОБНА СИТУАЦИЯ ДА СЕ ПРЕДОТВРАТИ ИЛИ ДА СЕ МИНИМИЗИРА ЕФЕКТА.
37
2
 
8
 
! Отговори
жеко преди 9 години
по силен е мотива на фирмата да си изчисти името от колкото мотива на човек с успешна кариера да реши да се убие и да изтрепе толкова народ просто така, а това с психическите отклонения ако го признаят то тогава ще дискридитират цялата система за сертифициране и лицензиране на пилоти в германия
36
8
 
0
 
! Отговори
Шоп преди 9 години
На 28 години със само 630 часа това е пилот с провалена кариера.Имаше една голяма вълна пилоти, които завършиха точно преди кризатаот 2008 г. И после сума години не можеха да си намерят работа.
35
3
 
7
 
! Отговори
Пилот преди 9 години
Гурбет,Имай предвид,че обществото на запад не е като нашето. Ако стане ясно, че открият жив виновник, той ще си го отнесе. Затова най-вероятно правят опит да прикрият истината.
34
0
 
11
 
! Отговори
Боби преди 9 години
Само един коментар - Пилота е имал 630 часа и бил сравнително неопитен?!?Това мога да го кажа за линеен пилот по трансатлантическа или транстихоокеанска линия. Един полет е повече от 12 часа. За пилот за своите 630 часа направил поне 500 кацания на разни второкласни летища бих го нарекъл профи и дори ас.
33
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
до 45ааа, викаш другите 24 годишни кочини от този модел които реално продължават да летят са по-малко опасност, ако се окаже че има повреда при този самолет, отколкото втори евентуален човек с психически отклолнения в редиците на екипа на фирмата? Брех да му се невиди, цепиш косъма на 3 с логика.
32
1
 
20
 
! Отговори
Сократис преди 9 години
Подобни случаи е имало и в миналото.Пилотите от гражданската,транспортна и военна авиация винаги са били най-привилегированите служители във системата и това е нормално.Те трябва да са материално и финансово обезпечени,да ползват превилегии,данъчни облекчения и екстри които за останалите са недостъпни,но има нещо което мисля,че трябва да се промени-те трябва да бъдат семейни с деца а не свободни ергенчета..Когато знаеш,че долу те чака семейство и деца,няма да пожертваш невинни хора и деца...
31
3
 
3
 
! Отговори
m0105 преди 9 години
Natapqli 4oveka, kak ne. Vinoven e, 6tom e poel kontrol nad samoletut!? Komisii ot experty razglejdat slu4eqt vuz osnova na fakti, razbira se 4e ne mogat da se izopa4avat faktite a i ne se pravqt bezrazborno uliki..
30
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До 43не бе то сега няма да има милиарди загуби, и между другото много по-голям удар по имиджа на една авиокомпания е наличието на пилот със психични проблеми, отколкото техническа неизправност
29
7
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
42 Гурбет,Тук говорим за Луфтханза бе. Говорим за милиарди загуби ако се разчуе истината, че самолета се е повредил.
28
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До Анонимен Gledah Prskonferenzijata ....predstaviteljat na Lufthansa pochti priplakvashe che tova bilo edinstven sluchai, che samoletite i pilotite im bili nai-dobrite v sveta ...... ama tozi Pilot bil vinoven.. ,bla bla bla bla....da ne izbjagat klientite im !!!
27
14
 
35
 
! Отговори
С.А преди 9 години
Отдавна се отказах от бизнес със Запада. Прехвърлих по-голямата част от авоарите си в руски банки, а другата засега залежава в швейцарски. Работя предимно с лоялни партньори от Русия и съм доволен. Скалата на приходите ми расте с няколко десетки милиона на година. Важното е човек да излезе от шаблона и да се насочи навреме където трябва.
26
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
да пуснат офицално записите да видим така ли е!! Най-лесно да се обвини някой, защото ако проблема е в самолета някой ще загуби мнооооооооого пари..
25
8
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
до Гурбета, не можело да се изопачава резултати от черна кутия? Брех майка му стара- така убедено го каза сякаш си присъствал лично на всички експертизи на черни кутии в историята на самолетните катастрофи. Баси смешника.