Boeing откри нов проблем в модела 737

Не представлявал опасност по време на полет
29
Boeing откри нов проблем в модела 737
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Американският самолетостроител Boeing заяви, че е открил нови проблеми с фюзелажа на водещия си модел 737, които - въпреки че не представляват непосредствена опасност по време на полет, ще изискват "преработка" на десетки самолети.

"Миналия четвъртък доставчик ни уведоми за несъответствие в някои фюзелажи на 737", заяви главният изпълнителен директор на Boeing Commercial Airplanes Стан Дийл в изявление до служителите, което беше разпространено сред журналистите.

Според Дийл служител, работещ при доставчика, "сигнализирал на своя ръководител, че два отвора може да не са пробити точно според нашите изисквания".

"Макар че това потенциално състояние не представлява непосредствен проблем за безопасността на полетите и всички самолети 737 могат да продължат да работят безопасно, понастоящем смятаме, че ще трябва да извършим преработка на около 50 недоставени самолета - проблем, който "може да забави някои доставки на 737 в близко бъдеще".

През изминалата година Boeing се бореше с трудности със своя звезден самолет 737 MAX, като кулминацията бе сериозен инцидент с безопасността по време на полет на Аляска Еърлайнс в началото на януари, който предизвика мащабно разследване от страна на регулаторния орган в САЩ - Федералната авиационна администрация.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


29
Още по темата: Boeing
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До: Самолетите на Боинг много отдавна не ползват въжета. През 70-те години са заменени с хидравлика (една основна и две запасни сист.....Отговор: Въжетата при 737 имат директна механична връзка с елероните и с елеватора!!! и в случай на отказ на хидравликата имат възможност да отклоняват кормилата ръчно ( със физическата сила на пилотите) При 320 въжетата са къде-къде по малко и там те предават сигнал за управляващо въздействие - премествайки шибри които разпределят потока хидравлична енергия!!!
28
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Много спецове, пък в техническия център само боядисваме самолети и подменяме кафеварки.
27
0
 
0
 
! Отговори
ааааа преди 3 месеца
как може да наречеш звезден самолет който утрепа 35 0човека ! ех СМЯХ !
26
0
 
2
 
! Отговори
бг смешки 2 преди 3 месеца
ясно е какво правят БОИНГ въпрсът езащо им е било разрешено ! а отговорът е че са част от ВПК-то на САЩ 2рата по - големина компания всъщност след Локхийд Мартин ....
25
0
 
8
 
! Отговори
Боби преди 3 месеца
B737 е разработен и полита 1967г. А320 е разработка 20 години по-късно. Освен това А320 семейството е от 4 самолета. А318, А319, А320 и А321 - различават се по дължина, брой пътници, товароносимост и далечина на полета. Така да се каже вътешната структура на самолета Б737 е така да се каже края на възможностите си. И за това изтсиквайки още "нещо" Хамерикнците прекрачват границите на безопасното...
24
0
 
1
 
! Отговори
до ЮАР преди 3 месеца
мн си неграмотен бро ! замълчи се че ставаш смешен . когато не разбираш от нещо си мълчиш !
23
0
 
2
 
! Отговори
бг смешки 2 ДО 22 преди 3 месеца
ЗАЩОТО са част от ВПК-то на САЩ КОЕТО е мощен фактор в световната политика не само в САЩ - продажбата на оръжие и самолети ! за това поставят печлабата отгоре ...
22
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
по Netflix върви един доста интересен филм за Boing: Downfall, обяснява доста неща за това, защо компанията от десетилетия върви надолу и как печалбите се поставят над качеството и чошешките животи.
21
2
 
3
 
! Отговори
До от ЮАР преди 3 месеца
Самолетите на Боинг много отдавна не ползват въжета. През 70-те години са заменени с хидравлика (една основна и две запасни системи), въжетата остават като допълнителен бекъп, но много скоро след това отпадат напълно. Назад си с матрЯла.
20
7
 
0
 
! Отговори
от ЮАР преди 3 месеца
И още нещо - това, че Боинг имат щурвал с въжета и пр. е нещо добро. Защото, Боинг имат всичката електроника и автоматика, fly-by-wire и пр. с тройно осигуряване, както при Ербус, но при отказ на всичко - няма електричество, няма хидравлик и пр., пилотът може да управлява самолета. Трудно е да се каже дали Боинг или Ербус са по-добри, но това са най-добрите пътнически самолети, то други почти няма. Е, има Ембраер, Бомбардие, АТR при по-малките, под 100 пасажерски места, но делът им е малък.
19
10
 
0
 
! Отговори
от ЮАР преди 3 месеца
Сумарните часове полет на самолетите Боинг са хиляди пъти повече от часовете налетени с Руски самолети. При това, броят на катастрофи и загинали е по-малък от този на Руските. 737 е най-произвежданият пътнически самолет в света. По-икономичните модерни двигатели са с по-голям диаметър, което изисква изнасянето им по-напред и нагоре, но тази промяна става същевременно с контрол-система с грешки в софтуера, оттам невъзможност за превключване на ръчно управление и т.н. Оправиха вече и няма проблем.
18
1
 
12
 
! Отговори
Бойнг вече са опасни преди 3 месеца
До Заклет комунист - абсолютно офф-топик. Такъв самолет Ту в живота си не съм вижда. Тук говорим за Бойнг и големия проблем с качеството и дизайна на новите им самолети. Бойнг пропанда до такава степен че самолетите им станаха опасни.
17
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Най-добър самолет няма - това е относително понятие а А350 е една идея по технологичен от 787 но това е просто защото целия проект е няколко години след него... Не се потдавайте на стериотипи и пропаганда... Отдавна живеем в глобален свят
16
0
 
9
 
! Отговори
до 11 преди 3 месеца
До АнонименЕЪРБЪС правят по хубавите самолети последните 10-15 години ! което е меко каазано изнадващо след като БОИНГ имат голям опит в правенето на самолети ...но там с БОИНГ играта е далеч по -дебела- те са основна част америкианското ВПК което има силно лоби в парламента на САЩ и получават поръчки и от Пентагона ...абе дЕБЕЛА работата и става въпрос за мн пари !
15
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
737 оставаше дълго време конкурент на 320 заради здравия си колесник - това позволяваше да се експлуатира дълго време в африка... затова отчасти преди беше и предпочитан в Русия
14
15
 
7
 
! Отговори
Заклет комунист преди 3 месеца
Аз си харесвам самальотите Ту-154. Там няма проблеми, няма сервизни акции. Просто самальота си пада, бракува се и те така.
13
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Защо? 787 и 777 са си супер... но 737 и 767 са стари просто...
12
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
За нищо не стават краварските самолети,пълни ***
11
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Каквато и модернизация да правят старото си остава старо... Не всички боинги са технологично стари разбира се... 777 и 787 са си доста съвременни... Просто ще се наложи да отстъпят на конкуренцията от нишата на тяснофюзелажните самолети
10
0
 
19
 
! Отговори
бг смешки преди 3 месеца
Боинг знаят че е морално остарял но заради огормните средства нужни за да разраобят напълно нов самолет посториха тва чудо 737 МАКС което е стара концепция взета от 737 в от преди 60 години и повече. резултатът е 2 зверски катастрофи 346 човека загинали и множество проблеми от всякакво естество . следя ситуацията с тях и смея да твърдя че положението им е мн сериозно ! не се качвайте на новите им самолети от 737 Макс СЕРИЯТА на нито 1 от версиите ....