Навиците, които вбесяват шефа

Нещата, които ви правят работник кошмар за всеки началник
Обновена: 11 юли 2012 09:07 | 11 юли 2012 09:07,
3
Навиците, които вбесяват шефа
Снимка: sxc.hu

Ако сте на нова работа, е естествено да сте устремени да се представите максимално добре, за да впечатлите новия си шеф, ала въпреки че това е едно похвално отношение, само то не е достатъчно.

Истината е, че когато влезете в нова професионална среда, вие носите със себе си някои лични трудови навици, които може да харесат, но може и да не харесат на новия ви работодател. Също така съществува и риск да не притежавате необходимите опит и перспектива, за да усетите разликата.

Обстановката в един офис функционира според установена и предначертана рутина, която се базира на системи, ред, цикли, модули и процедури. Тази атмосфера формира разнообразни навици у всекиго, като е важно да имате едно нещо предвид: полезните и ценени навици изискват усилие от ваша страна, докато лошите се настаняват самостоятелно в живота ви при отсъствие на другите.

Така че, преди да се превърнат лошите привички в нещо перманентно, нека разгледаме какво не могат да понасят шефовете, за да се опитате да го промените или въобще да го избягвате.

Началството мрази когато:

Не показвате инициатива

Никой шеф не иска да бъде постоянно ангажиран с това непрекъснато да се налага да ви казва какво да правите. Това му отнема време, ресурс и внимание, които той със сигурност предпочита да инвестира в нещо друго. Това в един момент ще постави под съмнение способностите ви и ще се приеме като мързел и липса на мотивация.

Показвате прекалено много инициатива

От друга страна е добре да внимавате да не прекалявате с инициативата – без значение дали това извира от повишена амбиция, мотивация, твърде много енергия или дори от изконното желание да угодите на всички – това е един от навиците, които дразнят шефовете.

Постарайте се да не „предобрявате" задачи и дейности – това е генерално излишно и вместо да правите впечатление на съвестен служител, ще изглеждате неспособен да приоритизирате и да употребявате времето си рационално.

Измисляте извинения за всичко

Това е един от най-дразнещите за мениджърите навици. Ако търсите извинения за нещата, то значи че ви липсва доблест да поемете отговорност за свои пропуски или грешки. Трябва да сте наясно с тънката граница между извинение и обяснение и да избягвате излишните подробности, които обикновено съпътстват първото. Няма по-дискредитиращо нещо от това, все някой друг да ви е виновен и никога да не отговаряте за постъпките си.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
***, стига с тези препратки на други сайтове
1
1
 
10
 
! Отговори
boss преди 11 години
няма да чета "Тялото"!