Уменията, които са ви нужни, за да успеете в кариерата

Извън нещата, които са вписани в длъжностната ви характеристика
24 юни 2014 21:20, Теодора Драгоева
10
Уменията, които са ви нужни, за да успеете в кариерата
Кадър от филма "Вълкът от Уолстрийт"; Снимка: outnow.ch

Ако искате да постигнете успех в кариерата, особено ако работите в голяма компания, трябва да владеете не само нещата, които са вписани в длъжностната ви характеристика, но и да притежавате някои други умения.

Независимо от индустрията, за която работите или позицията, която заемате, вие трябва да усъвършенствате някои умения, свързани с взаимодействието ви с други хора. Трябва да намирате начин да се разбирате с вашия ръководител, да имате правилен подход към конфликтите, да умеете да се интегрирате и т.н.

Ето и част от тези „по-различни“ умения, които обаче са от съществено значение за успеха ви в службата:

1. Емоционална интелигентност

Може да сте най-добрият професионалист в света, но ако колегите ви ви отлъчат от екипа, дори и мениджърът няма да може да ви помогне. Затова трябва винаги да проявявате разбиране към сътрудниците си и да изградите едно добро разбирателство с тях. Избирайте внимателно битките си, както и времето, кога да се впускате в такива.

2. Уравновесеност

Човек трябва да умее да остава спокоен в по-напрегнати ситуации. Така той може да реагира много по-рационално и обективно, отколкото ако е гневен или ядосан. Освен това повишаването на тон и затръшването на врати, няма да ви създадат добра репутация в службата. Дръжте се максимално уравновесено и зряло в спорните ситуации, дори когато ви идва да избухнете като бомба.

3. Умение за обратна връзка

Човек винаги трябва да е отворен за обратна връзка, ако иска да се развива професионално в голяма компания с йерархия, много отдели, купища колеги и дузина шефове. Не настръхвайте при всяка критика, а също така не реагирайте отбранително на забележките. По-добре се замислете какво наистина можете да направите по-добре, така че да не ви критикуват друг път. Когато сте мениджър, умението за обратна връзка е още по-важно.

За да управлявате добре, вие трябва да можете да си взимате поуки от практиката и да адаптирате вашия подход на управление, към по-нетърпеливите индивиди от екипа си.

Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.


10
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
0
 
15
 
! Отговори
адам 1966 преди 6 години
Най-успелите типове в корпоративната йерархия обикновено са лъжци с отрицателен морал и безскрупулни, слузести ***! Хора, които могат да ви гледат директно в очите и да ви лъжат, с ясното съзнание, че го правят! И да не им пука! Уви.
6
0
 
15
 
! Отговори
до 3 преди 6 години
Уви не само в Бг, също ив Германия. нали моделът е на САЩ/ по целия свят.шакам фабриките на смъртта
5
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Интересно е, че се пише за "кариери", "мениджъри", "екипи", "битки" и ред подобни глупости... В такъв свят успеха се дължи единствено на умението да шпакловаш, лъжеш, мамиш, прецакваш и т.н. Такива фирми да ги наречем са ***.А кога ще работят гореописаните субекти ?
4
1
 
15
 
! Отговори
Основното качество преди 6 години
за Бг е да си човек на шефа, или на собственика на фирмата, или на някой още по-голям от тях, на когото те правят мили очи.Ако нямате такъв покровител, трябва да сте такъв ***, какъвто са описали коментаторите 2 и 3, за съжаление.Добрите съвети на Патил (1), ще ви свършат работа, само ако шефът ви е хем достатъчно авторитетен, хем интелигентен и справедлив. Друг е въпросът докога и доколко ще успее да просъществува в Бг такъв шеф. Обикновено го измества любовницата на по-голям началник.
3
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Правилно!
2
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Че то всеки знае какви "умения" трябва да имаш, за да успееш:1. Да си безскрупулен ***, готов да мачка всеки по пътя си.И/или2. Да си слагач, готов да лиже всеки задник.Или си човек, или си успял в кариерата. Трети вариант няма
1
2
 
22
 
! Отговори
Патил преди 6 години
За да бъдете добър за компанията трябва да им покажете ясно .че притежавате други умения но да работите за това за което ви плащат .Иначе ще ви се качат на главата и ще ви юркат за без пари.Ще ви плащат за това което са ви цанили , а ще вършите всичко останало бадева.Устоявайте си допълнителните умения и ги превръщайте в пари.