Това е находка! Дете откри 11 динозавърски яйца в Южен Китай

Учените проучват на кой вид динозавър са
26 юли 2019 12:02,
Това е находка! Дете откри 11 динозавърски яйца в Южен Китай
Снимка: Pixabay

9-годишно китайче е открило 11 динозавърски яйца в град Хеюан, провинция Гунадун, близо до Хонконг, съобщава ТАСС.

Еволюцията експериментира: Откриха динозавър с криле на прилеп

Големината на яйцата е 9 сантиметра, учените са установили, че те са на близо 66 милиона години. Находката е станала възможна след силните наводнения в региона. Това е дало възможност на скалите да ерозират, което е довело до разкриването на динозавърските яйца.

Детето намерило случайно едно от яйцата и веднага е потърсило помощ в местния музей. Експерти незабавно са потеглили към мястото на находката, откривайки още 10 броя от вкаменелостите.

"В момента е сложно да установим на кой вид динозавър са тези яйца. Трябва допълнително да проучим яйцата“, заяви главата на научния отдел към музея на динозаврите в града.

Според експертите яйцата са само началото на една грандиозна находка. Очаква се в близко време палеонтолозите да започнат разкопки в района.

Ето това е образователна система! Детето намира нещо, което впоследствие се оказва яйца на динозавър, и разбира, че трябва да ги занесе в музей. И не го домързява да ги занесе.

Как са на вкус?

На Фред Флинстоун хладилника, веднага героя да се преправи с дръпнати очи за да е политкоректен. За ЕС изискванията червило и пола, да го прекръстите на Кончита Флинстоун.

Сега заради глобалното затопляне отнякъде ще се излюпят динозаврите Гледайте отново Джурасик парк много от нещата по филмите после се оказват истина.

АнонимеН преди 4 години
В ОБЩИНА ХЕЮАН ОТ 1996-ТА ДОСЕГА СА ОТКРИТИ 17 000 ЯИЦА ОТ ДИНОЗАВРИ!! ПОСЛЕДНИТЕ ОТКРИТИ ПРЕЗ 2015-ТА !!ТЪЙ КАТО НИЩО НЕ Е ОТКРИТО ОТ ТОГАВА И ИМ СПИРАХА СУБСИДИЯТА ИЗФАБРИКУВАХА ТОВА ОТКРИТИЕ КАТО ПРОБУТАХА 10 ЯЙЦА ОТ ОГРОМНИЯ БРОЙ КОЙТО ИМАТКАТО ПРИ ИМАНЯРИТЕ Е! КАТО НЕ ОТКРИЕШ НИЩО А ТИ СПИРАТ СУБСИДИЯТА ТИ САМ ПОДХВЪРЛЯШ НЕЩО :D

Жо преди 4 години
ЗНАЧИ, 66000000000 години не е имало наводнения в региона. Чак през 2019 година наводнения стават причина скалите да ерозират и да се открият въпросните яйца, които са чакали този "видов ден" цели 66 МИЛИАРДА години..

Да пратят шефа на БАБХ да ги ликвидира, може да са били болни от африканска чyма и затуй да са измрели динозаврите.

малък южнокитайски динозавър