Работата на машинистите в метрото е повече от перфектна. Не са 8 часа на тъмно.Първото не са всеки ден на работа.Второ: Качват се на Станция Сливница, отиват до следващата "Обеля". От там до "Младост 1" и от Младост пак до Люлин. След което излизат в почивка.Заплатите им са много големи.
В десетки държави тепърва строят метро или разширяват старите си метра...Дубай, Пекин, Шанхай също така в Тайван, Колумбия, Тайланд, Турция, Малайзия, Дания, Пуерто Рико, Доминиканска република, Перу и т. н.
Първите метростаннций бяха пуснати преди 10тина години.Най-искренно моля, ако някой знае да напише в коя друга държава в света са започнали тепърва да строят метро. И ако има такава горе-долу преди колко години. предварително Благодаря!
Добре, че е метрото да поеме трафика на града. На машинистите не им е лесно цял ден да са под земята. В двумилионен град е трудно придвижването с автобусите и трамваите, то си е истинско приключение.
Е кое му е хубавото! Да редуваш тъмно, светло, тъмно и пак светло...и то какво светло - изкуствена светлина... А мерси... А пък тези дето и слънце не виждат и са по 12ч. дежурства н алуминисцентно осветление хич не е добре... Аз в това метро съм работил преди доста време, и то бая годинки ми минаха там. Изобщо не е добре, прах, шум, абе не искам и да си спомням..... а заплати - мечтииииии.... но те са безплатни! Нали така! Еми мечтайте си, успехи!