Новият Mercedes A-class – официално

Засега хечбекът ще бъде с 5 врати, но се очаква и версия с 3
31
Новият Mercedes A-class – официално
Снимка: AutoMedia.bg

На изложенията през миналата година в Ню Йорк и Шанхай компанията Mercedes показа концептуалния модел с 3 врати A-class.

В навечерието на автомобилния салон в Женева германският производител официално разкри как ще изглежда следващото поколение на най-малкия си автомобил.

Както се очакваше, новият Mercedes A-class 2013 моделна година ще бъде традиционен хечбек, а не компактен ван, каквата бе предишната версия на машината.

Първоначално автомобилът ще бъде с 5 врати, но на по-късен етап се очаква появата и на версия с 3 врати.

Основни конкуренти на новата A-class трябва да бъдет BMW 1-Series F20, както и следващото поколение на Audi A3, което също предстои да видим в Женева.

Засега автомобилът на Mercedes ще се предлага с 4-цилиндрови, бензинови турбомотори с обем 1.6 литра и мощност 122 и 156 к.с., както и с дизелови агрегати с обем 1.8 л. и мощност 109 и 136 к.с.

Световният дебют на новият Mercedes A-class ще бъде на започващото днес изложение в Женева, където ще станат известни ое технически подробности, както и цените на автомобила.

Още снимки на новия Мерцедес вижте в галерията

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


31
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
"При покупка на старо единственото важно нещо е здравината"Tака е, съгласен съм. По същата причина хората си купуват немски автомобили втора ръка. По пътищата е трудно да видиш Тойота, Нисан или Хонда на възраст над 10 години! Интересно защо...
26
0
 
6
 
! Отговори
20 до 29 преди 12 години
Работата е там, че тойота е само статистически по-здрава, и то със съвсем малко. Много по-важно е самият еземпляр стара кола как е експлоатиран, не марката. Трябва да купиш 100 тойоти и 100 германски за да усетиш ползата.Нова кола - каквато ти е кеф, стара кола - каквато й е историята + каквато ти е кеф. Затова Фолксваген скоро ще бъде най-големият производител глобално - защото цял свят мисли като мен, не като теб :)
25
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Много ясно че ще пиша за това колко били здрави японските коли. При покупка на старо това е единственото важно нещо, всичко друго е бошлаф работа. Ако една кола не е надеждна, тя е като воденичен камък на шията - закопава те все повече, плащаш дребни ремонтчета всяка седмица, докато накрая ти писва и тя кротко си изгнива пред блока. Ето защо надеждността е най-важна в един автомобил.
24
0
 
5
 
! Отговори
Горублянин преди 12 години
Тая новина е постнете след 10 години когато за българите това ще е нов модел изложен на автосалоните в Горубляне.
23
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
каква е тая бракма, а сложете снимка на лада гранта да оплакна окото
22
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Не знам дали ми харесва. На мен ми се струва доста агресивна и без плавни линии - не ми харесва.
21
1
 
3
 
! Отговори
ЗОРО преди 12 години
Най-после я пооправиха тази А-класа,харесва ми!!!
20
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Същата новина я има и dnevnik.bg.прочетете коментарите там и после тук,сами си преценете
19
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
А класата си е дамска кола за града и ремонта му е сложен но не е някаква тойота пак вие наистина ако разбирате от автомобили няма да хвалите тойотата с екстри от 90 г на производство на автомобили с евтина пластмаса
18
1
 
17
 
! Отговори
АС преди 12 години
От 21 коментара сигурно има 17-18 негативни, написани от хора, които никога нямат да могат да си позволят да притежават и карат Мерцедес! С тази злоба и Дачия ви е много!!!
17
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Тойотите са много здрави, затова сигурно правят и Лексус, та дано някой балък да се излъже и да ги предпочете пред Мерцедес/Ауди/БМВ!
16
0
 
5
 
! Отговори
до 18 преди 12 години
и аз се чудя на акъла на тия с "тойотите били по-здрави" - няма да си ги нося у гробищата - кефът е къде къдее по-важен !!!(а и тойотите са по-здрави с 5% - другото са маркетингови лаф-моабети ! )
15
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Абе стига с тея тойоти бе здрави били еди кви си били айде моля ви се като гледам всичките президенти са се качили на тойоти. На всеки човек ако му предложиш чисто нова тойота или мерцедес ще избере мерцедеса защото мерцедеса е лукс. За да си позволиш да караш мерцедес няма да те интерисува колко често влизал за ремонт колко горял и тнт.
14
0
 
2
 
! Отговори
agata преди 12 години
чок пара :d
13
1
 
0
 
! Отговори
Стоянов преди 12 години
Точно за стартера щях да пиша и аз но реших че едва ли някой тук ще ме разбере правилно какво искам да кажа , и се отказах. Но е точно така стартера се намира точно над двигателя и под купето, с две думи стигане дотам няма.
12
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
За да се свали стартерът на старата А класа трябва да се извади двигателят.Те затова загубиха войната - всичко им е много сложно и прехвалено.
11
5
 
3
 
! Отговори
Стоянов преди 12 години
A-класата е най-несполучливият модел на Мерцедес !Ако не ми вярвате попитайте в който искате сервиз.Всеки 70 на 100 е с проблеми в скоростната кутия.А какво обслужване има , Мале миа !
10
8
 
1
 
! Отговори
az преди 12 години
Последните мерцедеси колко са грозниииииииииии..............
9
0
 
3
 
! Отговори
emos преди 12 години
3-ти на 50% си прав .От 93-та карам само мерник и на 100% съм съгласен с теб.Със 124 макар,че беше 180000 като я купих .За105000 един силов кабел и консумативи,210ката от 60до 180 000,седем пъти ремонти,211ката от 0 до 65000 два пъти проблеми с аср за щастие в гаранция и протекла скоростна кутия-780 лева.Поне на мен ми изглежда множко.Но имам двама колеги с Ланд КРАУЗЕРИ ,късата база почти се разпадна за около 150 000, дългата за 90 000 не знае вече колко пъти е влизала за ремонт.
8
1
 
6
 
! Отговори
от кокошарника преди 12 години
ало, ще се обадя на МИРО найденов да дойде да види тия цени на тия А-класи ,бе!!Не ви е срам !