Шампионат по сервизни акции

С 52 млн. изтеглени коли от пазара на САЩ настоящата година поставя нов рекорд
21 окт 2014 13:03,
2
Шампионат по сервизни акции
Снимка: Ройтерс

Годината все още не е приключила, а броят на изтеглените само от пазара на САЩ автомобили вече превишава почти двойно досегашния рекорд, пише CNN Money, позовавайки си на данните на Stericycle.

От началото на тази година на територията на САЩ са проведени 544 сервизни акции, засегнали над 52 млн. автомобила. За сравнение през най-лошата в това отношение година - 2004, от този пазар бяха изтеглени почти двойно по-малко коли - 30,8 млн.

Изчисленията на Stericycle показват, че през първите 10 месеца на година са били организирани средно по 2 сервизни акции всеки ден. При това само на пазара на САЩ. Повече от половината от засегнатите автомобили - 26,5 млн., са произведени от американския гигант GM.

"Никога не са били изтегляни повече коли от пазара. Всеки пети автомобил в САЩ е бил привикван в сервиз през тази година", заяви вицепрезидентът на Stericycle Марк Розембайгер пред CNN Money.

Според него увеличаващите се сервизни акции се дължат на факта, че "клиентите искат от автомобилите много повече от преди". А това ги прави сложни, което пък е предпоставка за повече дефекти.

Припомняме, че през 2013 година бяха изтеглени 22 млн. автомобила от пазара на САЩ. Година преди това броят им бе 16.2 млн.

Още за сервизните акции четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Според него увеличаващите се сервизни акции се дължат на факта, че "клиентите искат от автомобилите много повече от преди". Така е според него, а според мен истината е съвсем друга. Аз като потенциален клиент не съм искал и не искам автомобилите за приличат на летящи чинии, претъпкани с електроника. Тези "нововъведения" лишават шофьора от истинското удоволствие, което трябва да изпитва при шофирането. Това се прави от алчността на фирмите за все по-големи печалби и манията да блеснат на пазара.
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Проблемът е, че прекалено сгъстиха цикъла - всяка година, нов модел. Така не остава време за изпитване на всяко едно нововъведение. Резултатът не закъснява - изтегляне на хиляди автомобили за ремонт/подмяна. Или както казваме ние "Бързата работа, срам за майстора"