VW имал няколко версии на мамещия софтуер

В скандала са замесени редица служители
18 окт 2015 12:00, Александър Попов
29
VW имал няколко версии на мамещия софтуер
Снимка: Reuters, архив

Volkswagen е направил няколко версии на софтуера за манипулиране на тестовете за дизелови емисии, което предполага вероятна комплексна измама от германския автомобилопроизводител. Това съобщиха трима информирани източници, цитирани от Ройтерс.

Още по темата

През седемгодишния период на манипулиране, за което Volkswagen вече си призна, компанията е променяла нелегалния си софтуер за четири вида двигатели, твърдят източниците, сред които има мениджър от групата и американски официален представител, близък до разследването.

Говорители на Volkswagen в Европа и САЩ не пожелаха да коментират дали са били разработени множество манипулиращи устройства, изтъквайки продължаващите разследвания от компанията и от властите в двата региона.

На въпрос за броя на хората, които може да са знаели за измамите, говорител в централата на компания във Волфсбург отговори следното: "Работим активно, за да проучим кой какво и кога е знаел, но е твърде рано да се каже".

Някои експерти и анализатори от бранша са на мнение, че няколко версии на манипулиращото устройство повдигат вероятността за замесени редица служители. Според тях софтуерните техници са се нуждаели от редовно финансиране и сведение за двигателните програми.

Миналия месец Volkswagen призна, че около 11 милиона автомобила по света са оборудвани със софтуер, чрез който се занижават реално отделяните вредни газове при проверки на дизеловите коли. В този брой влизат 5 милиона леки автомобила Volkswagen, 2,1 милиона от марката Audi и 1,2 милиона с емблемата на Skoda.

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


29
Още по темата: VolkswagenФолксваген
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
19
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Нали се сещаш,че да правиш безплатна сервизна акция на 10 годишни коли не го правят много производители, въпреки дефектите по колите им. Тойота поправи проблемите, плати си и глобите заради забавянето си. Еърбеците Таката са доставчик на доста марки и всички имаха проблеми, което не ги оправдава ,че не са тествали тези части преди да ги монтират в автомобилите си. А проблемът при Фолксваген е,че искат да се обявят за производители на някакъв уникален чист дизел,а лъжат целия свят с умисъл.
18
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Анонимен Не си напълно прав.Йерархичната консервативна система на Тойота за реакция при такива кризи се оказа неефективна и забавяща вземането на решение за изтеглянето на милиони коли с проблема с ускоренията.Доклад на НАСА доказа,че софтуерен проблем няма. Проблемите се обявиха,че са 2-Неправилно монтирани стелки, които могат да блокират *** на газта и самият *** на газта след време и при определени обстоятелства да заяде.Заради това Тойота изтегли колите и смени стелките и ***.
17
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Еми Континетнал правят едни от най-добрите гуми. А за плащането - единствените разобличени ,че си плащат за да ги избират на първо място в тестовете са Фолксваген на Адак. А Тойота трудно ще плаща по целия свят. То ако ставаше и Фолксваген щеше да си плаща,щото доказано са го правили вече. И карал съм и стари , и нови японски коли, и да ти кажа според мен са най-добрите - тихи,пъргави, удобни, икономични, добре изглеждащи и здрави.
16
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Тойота от Турция идва Версото. Другите идват от Англия,Франция и Япония. Не бъркай сервизни акции- безплатни с дефекти,защото колите на Фолксваген дават много дефекти от калпав инженеринг,които се плащат от техните клиенти,а не ги поема Фолксваген. А Тойота са начело на всички класации за здравиа,включително в Германия, по целия свят. А и Тойота има имидж на най-здравия автомобил.
15
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Напротив, моделите на Фолксваген от чисто нови изглеждат стари. Но твоя работа щом ги харесваш. Стилен дизайн при пасат и голф е толкова нелепо,че чак не ми се пише на тая тема. Ако Пасат и Голф за теб са стилни коли, чудя се какво ще кажеш за Пежо, Волво или Ланчия, сигурно не ти харесват.
14
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Пасатите пък са най-пенсионерските и безлични коли на света. Трошки отвсякъде, дори не изглеждат добре, скука пълна. Голф 7 единствено ми харесва, стилен е донякъде, но и той е доста скучен като дизайн, еднакъв до безобразие със старите модели,а и с тия измами по двигателите си е лош имидж от всякъде за немския инженеринг. В този клас харесвам Тойота Аурис - хем има стил, хем спортно излъчване.
13
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
а за японските Тойоти и Нисани даже не искам да говоря, явно това, че отдавна не се правят в Япония оказва влияние на качеството!Имал съм Голф 5, Пасат B5, сега карам Голф 7! Перфектен автомобил за парите си!----------------------- *** то си личи ,че си голфаджия. Най-здравите и технологични автомобили са японските. Тойота всяка година печели всички класации за здравина и надеждност,както Мазда,Субару и т.н. Голф 5 е пластмасова сапунерка с това сиво пластмасово табло и абсурдно скучно.
12
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не може такава простотия еднакви двигатели от Шкода Фабия до Ауди А6, това е пълна простотия.Фолксваген продават коли с еднакви двигатели,скоростни кутии и части от окачване в коренно различни ценови категории. Как може клиент на А6,който брои 100 000 лева да има еднакъв двигател и ск.кутия с клиент на Шкода Октавия за 28 000 лева. Това е напълно несериозно! Кое му е премиума на Ауди освен марката. А6 е със същата техника като Шкода Октавия и Суперб. Това е менте премиум.
11
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Няма премиум и бюджетни марки. Има премиум и бюджетни класове автомобили. Ауди А1и А3 не ползват двигатели и агрегати на А8. Нито пък имат нещо общо с него. Мерцедес А класа не може да се сравнява с Шкода Суперб. Коя е бюджетната марка в случая? Фолксваген Фаетон ли е бюджетен автомобил или "премиум" марката БМВ 116?------------ Разбира се, че има бюджетни марки като Шкода или Дачия. Ако сравняваш бюджетната Шкода Суперб с Мерцедес Ц клас ти става ясно защо Суперб е по-евтин и по-голям.
10
3
 
5
 
! Отговори
do 1 преди 8 години
Може да спреш да говориш простотии вече. Вземи сравни различните марки и тогава прииказвай простотии. А само да те светна. Има огромна разлика между колите, които се продават на немския и на българския пазар!
9
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Софтуерът е разработен от бош за тестови цели. Вагените не са разработвали нищо. Просто са го използвали в забранена обстановка.
8
5
 
6
 
! Отговори
Константин преди 8 години
Интересно ми е колко то съществата, който хейтят са имали възможност да карат премиум класа на ауди/фолксваген, и да, не говоря за 10 годишен автомобил. Качеството не е същото, но с новите екстри и цялата електроника има повече потенциални проблеми. И понеже съм любопитен *** селянин, ми е чудно как анонимния мъжага от 1вия пост стигна до тези изводи, та си позволява и да обижда ? Аз като *** селянин от европа отивам да си карам новото ауди :)
7
3
 
23
 
! Отговори
край преди 8 години
Ще призная че има ЕС и всички сме равни в него АКО фолксваген фалира, шефовете му влезнат в панделата а германчета от Волфсбург дойдат пролетта да берат череши в Кюстендилско. Българския завод за дизелови двигатели ВАМО във варна беше затворен 2006г. защото двигателите на отговоряха на екологичните норми в ЕС. 500 човека останаха без работа защото не знаехме че може и със софтуерче да се бъзнат малко. По този ред бяха затворени хиляди български производства - кокошките ни все нещасти.
6
1
 
23
 
! Отговори
край преди 8 години
Качеството на колите е без значение. По важно е че това е начина да изхвърлиш конкурентите от пазара. Фолксваген е взел участие в правенето на евро нормите чрез лобизма на немската държава. Последните 20 години в България бяха затворени хиляди производства за това че не отговоряли на европейските норми. Закриха се 3 и 4 блок на АЕЦ козлодуй по тази причина. Военната промишленост на България беше ликвидирана защото сме продавали оръжие на лоши. А германчетата със софтуерчето си продавали.
5
6
 
7
 
! Отговори
ЦК на либерастите преди 8 години
Дойчевагените са атакувани от САЩ, когато финансовите социопати и борсови спекуланти им изкупят концерните на безценица тогава всичко ще си тръгне по старому !
4
5
 
9
 
! Отговори
до-2 преди 8 години
Дааа,това е така но,се дължи на това че,немските автомобили пройзведени до 2000-та година бяха изключително качествени и здрави.След този период всички немски автомобили са с ниско качество и калпаво изпълнение.
3
5
 
12
 
! Отговори
дойчменте преди 8 години
На практика се оказа,че германците започнаха да пройзвеждат коли-ментета,без изключение на марка и модел.
2
13
 
8
 
! Отговори
Константин преди 8 години
И защо мислиш, че това е лошо ?Просто означава, че бюджетните им автомобили също са добри. Доказват го хилядите фенове на марката. Плюс това, ако си имал възможност да караш премиум автомобили трябваше да знаеш, че разликите са в детайла, екстрите. Хубав двигател е повече от задължителен за всеки автомобил, не само за премум калса.
1
9
 
23
 
! Отговори
audi=skoda преди 8 години
Само европейските селяни българските такива не можаха да разберат,че фолксваген продава надценени коли с ниско качество. Да оставим настрана това,че се трошат почти като френски коли,но и да продават ауди/псевдо премиум според мен/ с еднакви двигатели с бюджетната Шкода,която пък е конкурент на Дачия,ето това е такава подигравка с безмозъчните им клиенти каквато направо си е за отбелязване. Не може да продаваш премиум и бюджетен автомобил с еднакви двигатели, скорости,части от ход.част и т.н.