1 млн. евро за кола в "насипно състояние"?!

Джеймс Гиленхаус пуска много различен суперавтомобил
2 сеп 2016 15:22,
6
1 млн. евро за кола в "насипно състояние"?!
Снимка: Scuderia Cameron Glickenhaus

Известният колекционер на автомобили Джеймс Гликенхаус съвсем скоро ще покаже своя трети автомобил. И докато първите два бяха предназначени единствено за лично ползване, то третият ще бъде пуснат официално на пазара.

Идеята зад този модел, носещ името SCG 003, е доста екстравагантна, но пък и определено интересна. Автомобилът ще се предлага в разглобено състояние, като всеки клиент ще може сам да го модифицира според това дали иска да го използва на пътя или на пистата. За онези, които нямат време за конструкторска работа, компанията е готова да командирова екип от механици, които да сглобят и настроят колата.

Предлагането на автомобила в "насипно състояние" има за цел да заобиколи строгите изисквания в САЩ по отношение на безопасността, разкрива лично Гликенхаус пред Road & Track. И уточнява, че така моделът няма нужда да преминава през караш тестове, както и да бъде снабдяван с еърбеци.

Но това не е единствената причина за нетипичното за индустрията решение. Най-новият продукт на Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG), както се казва компанията на Джеймс Гликенхаус, лесно може да бъде сглобен като състезателен или като шосеен автомобил. Всъщност машината ще предлага три различни вариации - SCG 003C (Competizione), SCG 003CS (Competizione Stradale) и SCG 003S (Stradale). Версиите SCG 003C и 003CS са пистово ориентирани, докато SCG 003S разполага с климатик и други удобства.

Ако клиентът иска да шофира колата по обществените улици, той ще трябва да използва 4,4-литров би-турбо двигател V8, доставен от Manifattura Automobili Torino. Агрегатът развива 800 к.с., свързан е към задните гуми и работи със 7-степенна трансмисия Cima, която е аналогична с тази при моделите на Koenigsegg.

В случай, че собственикът реши да се впусне в състезания от ранга на "24 часа на Нюрбургринг", той ще трябва да замени мотора с 3,5-литров би-турбо V6 състезателен агрегат, разполагащ със съответните сертификати. Той идва в комплект с пълно състезателно оборудване, включително седалки.

Новата кола на Гиленхаус е изградена от нулата, докато първите две използваха базата на Ferrari Enzo. Цената й ще бъде около 1 млн. евро, но ще се появи на пазара само при условие, че компанията получи поне 10 клиентски заявки.

Още снимки - в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
1
 
! Отговори
Майтапчия преди 7 години
До Анонимендо 4 Какво е "караш тестове"-ами караш,караш,караш ....и ако не се счупи значи е минала теста!(хи-хи)
3
0
 
1
 
! Отговори
маке-ариец преди 7 години
До анонимен 3'Ми като бедните трябва да мълчат, ти *** защо се опитваш да продумваш плахо от *** ти панелка? М? А?
2
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
караш тестове - бре, какво ли да е това чудо?!
1
5
 
1
 
! Отговори
маке-ариец преди 7 години
Тъпо... Който има 1 млн ойро за кола, ще предпочете да си купи 2 коли вместо да разглобява и сглобява.