Старите германски дизели: Проблемът не се решава, а "емигрира" на изток

В Украйна старите дизелови автомобили бързо се "нагаждат" към условията
29 ное 2018 20:32,
45

Източна Европа вече си спечели прозвището на "гробницата за германските дизели".

Украйна не остава назад от тази тенденция. Старите германски дизелови автомобили пристигат в Украйна и не след дълго се "нагаждат" за местно потребление.

Още по темата

Най-късно след няколко месеца катализаторът и филтърът за фини частици биват свалени.

"При нас те много често се запушват, защото качеството на горивото в Украйна е много лошо", обяснява Андри Свинцицки пред "Deutsche Welle".

В Украйна манипулирането на системата не се набива на очи, защото в страната няма конкретно предписание за това как се провежда техническия преглед.

"Германия е загрижена за околната среда, затова цените на дизелите падат. Германия разбира грижите на своите хора и харчи много пари за опазване на околната среда", смята казва Сергий Гетиманчук.

Той е от Луск, където въздухът е силно замърсен. Въпреки това всяка седмица тук има пазар за стари автомобили.

Германия вече не иска своите стари дизели. Но проблемът не се решава, а просто "емигрира".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


45
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
10
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Вчера си докарах 5 годишен автомобил от германия. Дизел с всички екстри които може да се сетите. Излезна ми на цена която ако бях го купил тук щеше да е доста солена. А цената е 7000 лева като в тази цена влиза и горивото. Лошото е че не всеки може да си докара сам автомобил. Пътя е дълъг и уморителен. Но аз съм свикнал защото работя като тиражия и път не ме плаши.
17
1
 
22
 
! Отговори
Иван преди 5 години
Аз дадох само ориентировъчно 20%, може и много повече. Родните автоджамбази лъжат така брутално, че си нямате и на идея за какво става дума. Аз само лично купувам и до сега само позитивни отзиви. Като видиш продавача и веднага ти става ясно дали се е грижил за колата или не, а тия от автокъщите в България лъжат, че била карана от пенсионер, само в неделя и то на високосна година, километража смазан с 300 000 надолу и гледай какво става.
16
2
 
6
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 5 години
До Иванe Прекален песимист си, с тия 20%, приятелю. поне 75% ще икономисат от цената.
15
3
 
30
 
! Отговори
Не на мръсния въздух преди 5 години
Незабавна забрана на абсолютно всички автомобили и дори на обувки с подметки с изкуствени материи - само с дървени налъми - за по- чист въздух, братя!
14
3
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аз карам дизел с DPF. Голяма мъка е. Зимата обикновено го карам само до работа и обратно, къса отсечка и на 2-3 седмици светва лампата, че се пълни и хайде, търси дълги пътища да го отпушваш. Изключително дразнещо нещо. По принцип дизел ми харесва повече, но тея скапани филтри развалят работата.
13
4
 
24
 
! Отговори
ДПФ преди 5 години
Филтрите за твърди частици ги свалят и в редица държави от западна европа.Дори и при качествена нафта животът им е ограничен.
12
4
 
37
 
! Отговори
Иван преди 5 години
Уважаеми Българи, знайте, че в автокъщите ви лъжат яко - ако искате автомобил 2ра употреба вземате WizzAir или RyanAir и директно в Германия. Ще спестите поне 20% от цената и ще знаете какво купувате.
11
1
 
39
 
! Отговори
Партиен член преди 5 години
А защо не казват че на изток още се опесъчава.Днес над София към Железница хвърляха пясък. После като исъхне пътя тоя пясък го дишаме. И при него няма пясък евро 5.6 и др. Ако спрът дизелите дали ще стане въздуха чист? Прахта по улиците го вдига и една Тесла.
10
1
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Промиването на мозъци продължава. Вече битува понятието "стар дизел" като враг на екологията. Естествено и виновни за екологията са потребителите, щото не си купуват нови дизели, а си карат старите. И за това са виновни най бедните държави, нищо че не генерират и процент, от общото замърсяване, създавано при производството на нови дизели. Важното е да произвеждат едни акита, които после да са проблем други му. Бизнеса трябва да върви, без значение кой кому какви акита продава.
9
3
 
40
 
! Отговори
f преди 5 години
затова пък, изтока изпраща своите лекари и инженери на запад - като приказката "сливи за смет"
8
29
 
41
 
! Отговори
истина е преди 5 години
УКРАЙНА НЕ Е ДЪРЖАВА ,А ТЕРИТОРИЯ НА РУСИЯ !
7
41
 
20
 
! Отговори
Край преди 5 години
България има шанс да си обнови автопарка със сравнително чисти коли. Трябва силно да притисне старите дизели под евро 4 с данъци и забрани и да ЗАБРАНИ технически неизправните коли - без катализатори и фап филтри.
6
1
 
21
 
! Отговори
пецата преди 5 години
в бургас скоро ще започнат да пресаждат дизелова турбина вместо бял дроб , като вдишам и вдигам 100км/ч до 10 сек , от изпаренията от производствата в кроношпан дрехите които съхнат от вън на простор стават лепкави и приятни от пдч лепилото във въздуха
5
2
 
49
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
В България,София се очертава като градът с най-мръсен въздух,според специалистите,като обвиняват основно леките автомобили за това.Но аз като пpocт човек и умен почти колкото бойко,забелязвам нещо друго.Почти не се виждат пушещи автомобили,но навсякъде след тях са облаци от прахоляци, пясъци и какви ли не мръсотии,които нямат място на шосето.Вечер прибирайки се не се умирисвам на коли, а на въглища, гуми и пластмаса.
4
5
 
38
 
! Отговори
Мен преди 5 години
Не казвам,че не цапат но може би са най-малкото зло. Тецовете,танкерите....и тн. Мрасотиите по улиците. Един танкер хвърля сажди и ÇO2 колкото 300 000 дизелови коли. Ами тировете и тях ли ще спрем. Ами самолетите да не говорим колко мизерия хвъркят над нас. А тока в ел.колите от къде идва от теца. Просто ни занимават с тяхните простотии.
3
5
 
11
 
! Отговори
179 преди 5 години
Виждате ли какво е във Украйна :D Красота !!! На коя ли държава ми прилича ? Ммм... нека помисля хахаха....
2
11
 
34
 
! Отговори
българина преди 5 години
както вече е известно немците са лицемери. що не забранят бензините над 300 до 1000 кс!?! такива има колкото искаш в германия със среден разход 25. ясно е и на малките деца че замърсяват по пет спрямо 1,9 дизел с разход 6. що не ги забранят питам??? щота са мафия. стигнаха пика на двг като технология и продажбите зациклиха! и хоп смяна технологията и продажбите тръгват отново. но не може едновременно бензин и дизел по практични причини, първо диз после ще отстрелят и бензина. МАФИЯ!
1
9
 
45
 
! Отговори
Burzum преди 5 години
Старите германски дизели са с десет години по нови от старите български... хахахаха...