Установиха какво причинява "мозъчната мъгла" при дълъг COVID-19

Близо 200 са известните симптоми на продължителната инфекция
26 фев 2024 19:00, Елка Василева
Установиха какво причинява "мозъчната мъгла" при дълъг COVID-19
Снимка: архив, БГНЕС

Учени от "Тринити колидж" в Дъблин и изследователи от FutureNeuro са достигнали до важно откритие, което дава яснота за състоянието, известно като "мозъчна мъгла" и когнитивните нарушения при някои пациенти с дълъг COVID-19, съобщи електронното издание "МедикълЕкспрес".

Резултатите от изследването са публикувани в специализираното издание Nature Neuroscience.

Известните и описани досега симптоми на продължителната инфекция COVID-19 са почти двеста, като повечето пациенти се оплакват предимно от умора, задъхване, проблеми с паметта и мускулни болки. Преобладаващата част от пациентите с COVID-19 се възстановяват напълно, като продължителността на симптомите над 12 седмици се счита за дълъг COVID-19. От пациентите с този тип на инфекцията под 50 на сто имат неврологични оплаквания като умора, "мозъчна мъгла" и когнитивни нарушения.

Авторите на изследването са установили, че при пациентите с "мозъчна мъгла" се наблюдава нарушение в целостта на кръвоносните съдове на пациентите.

"За пръв път успяхме да докажем, че спукани кръвоносни съдове в човешкия мозък в комбинация с хиперактивна имунна система може да са водеща причина за "мозъчната мъгла", свързвана с дългия КОВИД, каза проф. Матю Кембъл, преподавател по генетика в Тринити колидж и главен изследовател на FutureNeuro.

Изследването е започнало в разгара на пандемията през 2020 г. върху пациенти с дълъг КОВИД и с болни, хоспитализирани в болница "Сейнт Джеймс" в Дъблин.

А запитвали ли сте се какво започнаха да изхвърлят самолетите след 2008 година? Алуминиеви нано частици във въздуха, който вдишваме за запушване на нано дупчиците в Белите Дробове и червените кръвни клетки не могат да поемат кислорода и да изхвърлят въглеродния двуокис.

Ваксините в комбина с телевизията.

Бог да прости всички мои приятели, който бяха верни на дофторите и измряха след първа и втора бустерна доза. Казвах им не се боцкай... боцкаха се, ко да прайш и след няколко седмици хоп Сърдечен Удар!

Бустерос морталис преди 2 месеца
А дали тази "мозъчна мъгла" не е причинена от експерименталните ваксини? Има ли статистика, колко от хората с тази мъгла са се бустерирали?

Докторите не обичат хората да си поддържат "МЕТАБОЛИЗМА" висок! Когато тялото ти има висок МЕТАБОЛИЗЪМ, па макар и да си възрастен, то функциите в тялото на атомно и молекулярно ниво са като на младо дете и тялото ти не трупа МАЗНИНИ - по шията, под кожата на ръцете, по коремната част, около черния дроб, белия дроб.....и няма значение колко много ядеш .... Идете при своя ДОКТОР и го запитайте: Докторе, как да си поддържам МЕТАБОЛИЗМА изправен до края на живота! Отговор - не знам, не са ме учили

Ей едно време си спомням Мутафчиев и Кунчев как бяха начело на хорото от измамата ковиТ по цял ден плашепха народа имаше пенсионерски час в магазина кпп-та писиари по 100 лв., а фалшивия сертификат за първа доза стигаше до 350 долара.

За онези не разбрали става дума ваксинирани хора които НЕ СЕ СРЕЩАТ С КОВИДА и развиват ковид който е във истинската ваксина . На хората по света се инжектираха истинска и плацебо ( разтвор) кой каквото улучи ,всичко с подпис и съгласие на ваша отговорност .Така стана защото нямаха време за тестове.Освен странични ефекти от модифицирания истински ковиден "сироп"много други отключиха /ускориха заболявания скрити в тях! Останалите който не им стана нищо са били "ваксинирани" с плацебо

Гений, има произведени 14 милиарда ваксини, откъде са намерили толкова кобри бре?

Във Ковидовата експериментална Ваксина са поставили "Графен Оксижен" нано частица с въглеродни и кислородни атоми. Понеже нашите червени кръвни клетки пренасят Кислорода и Въглеродния Двуокис те се залепват за тези въглероднокислородни частици. Правят игромни кълба и с тях се запушват капилярите, вените, артериите и хоп - Сърдечен и Мозъчен Удар!

Мъглата идва от бустера

До 2 преди 2 месеца
До Divide et impera: И в набоцканите страни и в България вирусът си отиде по едно и също време - с началото на военната операция в Украйна. А пък ти си вярвай как разни фармацевтични компании ти мислят доброто.

Във ваксините поставят протеини, които недобри бактерии произвеждат като навлязат в живия организъм, за да могат да просъщетвуват и правят възпаления в организма. Приметрно добрите бактерии от Българското Кисело мляко - Пробиотик са Полезни Бактерии, понеже като си хапвате Кисело Маляко и примерно задържате в устата си всяка глътка - те се бият с недобрите бактерии и ги унищожават в устната кухина.

Кво? Протеинът от отрова на кобра, който са добавили към вируса и го има във ваксините ли? Или още е рано за това?

Дълъг, къс, все фалшив.

до 6 преди 2 месеца
Две години са дълъг период от време за противогрипна Вакса, обикновенно след 18 месеца ефекта й изчезва, освен ако в промеждутъка на този период не са възникнали сериозни нарушения и проблеми, то организма постепенно се въстановява. Но ако освен Ваксата са последвали и Бустъри, тогава възникват сериозни Перманентни нарушения и отклонения в организма!

Колкото в една държава има повече доктори, толкова пандемиите и болнитте са повече!

Въгъраждане:Ни си боццнахме по един Янсен.За всеки случай.

от 1 Тоя Тр0л 2 преди 2 месеца
ми наслага 17 Минуса - като истинско ИТ извадих списък на Всичките 17 ИП Адреса! Сигурно е някой Платен от Лена ПараПеткова!!

До 2 преди 2 месеца
Ами ти ако искаш можеш да си слагаш бустери на бустери, можеш да питаш и дали е ок да се боцкаш всеки месец. Някой да те е спрял?! Само by the way, твоето е също диагноза и се нарича хипохондрия. Ама споко и с нея се живее, не се умира.

МазнУ ТурскУ Кафе преди 2 месеца
пия от Мек Топъл Скут и съм Здрав!