Подготвени ли са автобусните шофьори за рискови ситуации?

Повечето школи не изкарват курсистите си на магистрали
Обновена: 24 ное 2021 22:09 | 24 ное 2021 22:08, Ния Христова
8
Подготвени ли са автобусните шофьори за рискови ситуации?
Снимка: Pixabay
Добре подготвени ли са автобусните шофьори за рискови ситуцаии? Този въпрос бе зададен след тежката катастрофа на автомагистрала "Струма". 
 
"Обучението като цяло е много слабо. Малко са автошколите, които си позволяват да изкарват своите курсисти на магистрала. 16 часа са предвидени за категория D. Те са достатъчни, въпросът е дали се дават. Масово не се дават, за да бъде курсът евтин", обясни пред bTV автоинструктурът Владимир Василев.
Още по темата
 
Трябва да бъде затегнът контролът на центровете за подготовка на автобусни шофьори.
 
"Много от тях нямат нови автобуси с всички актуални технически параметри и с тази техника едва ли някой ще излезе на пътя", каза още Василев.
 
 
 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


8
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
1
 
1
 
! Отговори
Да преди 2 години
Не че нещо, но водачът е чужд гражданин с чуждо свидетелство за управление на МПС. Къде намесихте обучението в България. Не че е идеално.
5
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Как можеш да задаваш този въпрос? Как могат шофьорите да са подготвени за рискови ситуации, след като рисковите ситуации по българските пътища изскачат като дяволче от табакера? Никой не знае къде и кога.
4
2
 
7
 
! Отговори
Щирлиц преди 2 години
Няма как полуграмотни хора,качили се да управляват автобуси,да бъдат подготвени за каквото и да е.Освен далаверки друго в главите им няма.
3
3
 
6
 
! Отговори
пепи преди 2 години
От една катастрофа съдите за всички шофьори в България . И то шофьора е чужд . Не случайно в България дават д категория след две години ц категория .
2
4
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
За никаква подготовка не може да става въпрос. Според последното преброяване в България живеят под 6 Милиона човека. 2 Милиона са прокудени през последните 12 години от правителствата на Мафията и шайката. В България са останали най-старите и най-болните. Всички по-кадърни шофьори отдавна работят извън държавата на мафията, това важи за всички професии и прослойки на обществото.
1
4
 
14
 
! Отговори
Повечето преди 2 години
Са под всякаква критика. Държат се като каруцари с пътниците. Карат като луди, мислят се за безсмъртни. Недоспали, пили снощи и прочее. Смятат се са важни, защото превозвачите имат недостиг на шофьори. На дали има някой, който да не виждал на път автобус, задминаваш всички по пътя си автомобили и каращ в лявата лента само. Не им е виновен пътя. Манталитета им е виновен. По ЗДвП, който се ползва от НК, са длъжни да се съобразяват и с пътна настилка, и с време, и с всичко. Това е.