Рекламата на цифровизацията продължава

Срещу 1 млн. лв. търсят фирма, която да прави реклама в печата
9 окт 2013 14:22,
38
Рекламата на цифровизацията продължава
Снимка: stock.xchng

Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията ще даде още почти 1 млн. лв (833 хил. лева без ДДС) на външна фирма, която да се ангажира с още реклама на цифровизацията.

Парите, които транспортното ведомство планира да инвестира, ще бъдат за реклама единствено в печатните медии, става ясно от публикувана в сайта на министерството публична покана.

От тръжната документация става ясно, че публичната покана е била одобрена от министър Данаил Папазов още на 3 октомври – ден след като от двата мултиплекса „Нуртс диджитъл“ и „Фърст диджитъл“ представиха по-подробни данни за това колко от гражданите на страната попадат в региони, останали в „цифрово затъмнение“ и нямат сигнал след изключването на аналоговата телевизия.

Припомняме, че досега за рекламата на цифровизацията бяха дадени общо около 17,5 млн. лв. на консорциум, който през декември миналата година пое ангажимента да информира обществото за процеса. Тогава в медиите се появи информация, че зад спечелилият консорциум седят фирми близки до медийния шеф Красимир Гергов.

Въпреки немалката сума, която бе дадена, за да може целият процес да стане повече от ясен, днес - седмица след като цифровизацията вече е факт, остават въпроси, на които реклмната кампания не успя да отговори. Някои от тях са чисто технически: на кои места няма сигал, как да се постави антената (в коя посока да се завърти). Вероятно транспортното министерство цели да бъдат разяснени още детайли по процеса.

Според поръчката целта е да се продължи да се предоставя "достъпна информация за цифровизацията на гражданите". Чрез печатните издания ще могат да се предоставят информационни и разяснителни материали, свързани с приложимите декодиращи устройства (включително прилежащи антени за наземната платформа).

Поръчката е със срок на изпълнение до 15.12.2013 г., като отчитането и заплащането на изпълнените дейности ще е до 20.12.2013 г. Срокът за подаване на оферти е 1 ноември. Критериите за оценка на проекта са цената и техническото задание, като съотношението между тях е 50/50. Финансовите изисквания към кандидатите са оборот от поне 2,4 млн. лв. за последните три години, като поне 2 млн. лв. от тях трябва да са от услуги, сходни с предмета на поръчката.

Още новини за технологии четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


38
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
28
0
 
0
 
! Отговори
1 преди 10 години
Сега разбрахме още по-ясно, как искат да ни монтират цифровизацията - отзад. Надали вече остана нормален българин, че краденето не е приоритет само на едни или на други управляващи. От много толерантност към всички управлявали в годините пак се повтаря истината "Помощ-обслужват ни".
27
0
 
1
 
! Отговори
българин преди 10 години
Очевидно е,че парите са отишли само за реклами.И така не са стигнали за достатъчно апаратура с която да се покрие по голяма част от територията на страната.Логично е на ли жената на Станишев има рекламна агенция,а не телекомуникационна фирма.А и след като 300 000 нямат сигнал поне реклами да има.Ако буля Станишевица беше инженерка какво покритие щеше да има-като за 3 Българии.Но не е и затова сега на рекламите се набляга.За да се усеща ръководната роля на Партията!
26
0
 
5
 
! Отговори
bashkircho преди 10 години
Ave kvi sa tia sumi ...1 milion za reklama v pechata???
25
0
 
11
 
! Отговори
Гражданин преди 10 години
Министерството далеч не е изчерпало възможностите си за обявяване на поръчки, търгове и други мероприятия за прахосване и съсипия. Възможно е да се рекламират колелото, автомобилите, а защо не и космически кораби и телепортация! Ходи после и вярвай, че нямаобръчи от фирми! Ако изпълнителите не са свършили работата както трябва, кой е виновен?Докога държавни служители безхаберно ще пилеят парите ни? Защо не се търси материалнаотговорност? Докога ще търпим наглите,лакоми и крадливи чиновници?
24
0
 
14
 
! Отговори
Nobody преди 10 години
Следващият един милион ще е за костюмари с колела, дето да ходят по селата и да разказват за цифровизацията.
23
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Егати! С тия пари можеха да купят 2 млн. декодера и да ги раздадат на хората по селата. И защо се рекламира нещо което вече е факт и се е случило?
22
0
 
8
 
! Отговори
От село преди 10 години
"Дръж народа в информационна мъгла, за да си търси сам пътя"-Кмета ни е от БСП .Сега ще ни сложат един говорител на среде площада и....."Говорит Москва"....само това ще приемаме че за сателитни тави стотинките не стигат!
21
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Много интересно, продължават да излъчват рекламата, но тя може да се види само ако имаш цифрова телевизия, защото вече аналогова няма. Е питам ся, за кого я излъчват тази реклама и кого ще информира?
20
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Ех къде си Аугусто Хосе.Да беше поживял още малко ,че да дойдеш тук.Че няма оправия.
19
0
 
22
 
! Отговори
kire liberalo преди 10 години
Това е пример как се трошат пари....и защо все не стигат парите за важните неща в тази държава. Така се крадат пари....е*ати и рекламата и чудото. Каквото и да се каже, все е малко.....
18
0
 
26
 
! Отговори
L преди 10 години
Глупости - търсели фирма... Вие фирмата си я знаете много добре, кого ще лъжете че на случаен принцип давате милиони???
17
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
17,5 млн.за реклама.Какво рекламираха,че ще спре едната телевизия и пускат друг сигнал.За тея пари даже и за половината щях да мина навсякъде къща по къща и да им обясня на хората и да им настроя приемниците............Искам част от парите защото поне на 100 човека които са гледали рекламата са им обяснявал или настройвал приемника безплатно.А съм сигурен ,че и много други нищо не са разбрали.Ама някои са гушнали мангизите.
16
0
 
14
 
! Отговори
dim_petrov преди 10 години
Как бе момче, вертикално или хоризонтално ни го монтират?
15
1
 
23
 
! Отговори
хахах преди 10 години
"Как бе момче, как да ги взема"? :-) "Партията от едната страна, комисионната от другата и това е". :-D
14
0
 
44
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
С всичките тези пари просто можеха да подарят на всички хора, които гледат смотаната ефирна телевизия, по един декодер...Ама пък няма да има парче от баницата за послушните медии...
13
0
 
8
 
! Отговори
М преди 10 години
Да бяха прочели книгата на Дрейтън Бърд "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" поне, преди да планират кампанията....
12
2
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Да ви таковата и на цифровизацията! Два телевизора - единия не тръгва, а на другия(не е много стар - на 8 години!!) черно-бяло при изправен декодер! И кво сея? Трябва да купувам нов телевизор, така ли? Отделно дето няма кабели за свързване и там едни различия, божкее!!! Ама нали едни народни пари требе да се опапат! *** и ние сме едни патки, че ги търпим!!! Това ни е най-голямата грешка! Иначе 8-*** година си ни пръскат с кемтрейлс и много казват при все че небето осеяно със самолети: Няма, няма!
11
1
 
36
 
! Отговори
Изгубени в рекламата преди 10 години
За какво всъщност беше цялата далавера с "цифровизацията"?Покрай масираните реклами за реформи, никой от офчетото народозрителство не се сети да попита, кой му излъчва телевизията.А то е много просто - до преди 10-ина дни излъчването на телевизия в България беше... държавно, а вече стана... частно!Една словенска фирма с неясни собственици, държи монопола за излъчването на телевизия в България.А офчезрителството изобщо не си задава въпроса, кой му промива мозъците цифровизирано!
10
0
 
38
 
! Отговори
аз съм българче преди 10 години
Какво е това безумие, нали уж по данни над 7 000 000 българи имали достъп до цифрова телевизия, защо продължават да се харчат пари, на кого ще я рекламирате бе ***?
9
0
 
51
 
! Отговори
Dimitar преди 10 години
По цени на едро можеше да купят 400000 приемника и да ги раздадат безплатно