Нова форма на живот открита от НАСА

Учени: Откритието може да се окаже революционно
Обновена: 3 дек 2010 16:23 | 3 дек 2010 15:32,

Източник: Reuters

НАСА направи откритие, което може да се окаже революционно за търсенето на извънземен живот.

iffaylo преди 13 години
...да и земята е плоска още. Като главата ти. ***!

GLEN преди 13 години
Да,да!Тъкмо се върнаха пак от Луната,за да си заредят малко бензин!Айде,гледахме филма,колко са стъпили хмериканците на Луната.Смях в залата!!!Сега нова ПРОСТОТИЯ пробутват на света наречен България!!!

www преди 13 години
До 37 - опитваш се да си много оригинална/-ен, но на руски арсен е мышьяк... та с руски ок, но с химията - слаб 2Същото и за тия, според които се хранело нещо си с арсеник... леко не сте в час, ама в тоя сайт/форум това е масово явление

Всеки който живее все Още в България е извънземен!

Жълтинки преди 13 години
Днес от НАСА отказаха коментар, но злите езици говорят, че "откритието" е направено от българката от ГЕРБ - Калина Илиева. Има доказателства, че и 7-те и дипломи, представени преди постъпване на работа в НАСА, са фалшиви, а "откритието" е само начин да се поднови финансирането и в размер на 10 000 000 щатски долара, които вече липсват. Българката е излязла от страната с фалшив паспорт и се укрива.

иииии преди 13 години
хахаха и какво общо има с това? Не съм казал че НАСА е извън Америка бе Кюше.Питах само къде видя американци в цялата работа? НАСА от кога разчита на американци да правят открития бе Кюше?

Физик преди 13 години
Защо пишете неверни неща? Не е открита нова форма на живот. Бактерията, която "се храни" с арсеник е известна отдавна, но не е било обръщано внимание на механизма на замяна на фосфор, който тя има или произвежда, с арсеник, с който се храни. "The organism came from nature," said Ariel Anbar, a scientist at Arizona State University. "It is a known bacteria. It is not a brand new bug but nobody realized it could do this". Вие изкарахте, че са открили извънземен живот на земята! Стига глупости!

- преди 13 години
Хора, на земята е пълно с организми, които не дишат кислород .... Примерно в червата ви има бактерии, които респирират анаеробно.Има и такива, които не се хранят - кемотрофи...Така, че имате доста бегла представа за това какво е извънземен живот...По темата - бактерията не си живее с арсен по принцип. Тя е от тип архаеа, екстремофил. Това, което са направили е да я изложат на среда с увеличаващо се количество Арсен. След няколко поколения тя е заменила фосфора в органелите си с арсен.

pissed off преди 13 години
хахахаххаах а НАСА къде е бе ръб,

35 Трилобайта преди 13 години
Кфа е таа мерна еденица? :)

Арсения Николаевна преди 13 години
И мой муж почти научился эсть арсеном, но умер прежде это :(

в преди 13 години
САМО ГЛЕДАЙТЕ СЕГА КАК ЩЕ ВАДЯТ ЕДНА СЛЕД ДРУГА ТАЙНИТЕ...

иииии преди 13 години
ииии къде видя американци то точно тука? Къде щеше да е NASA ако наистина разчиташе на американци да правят открития.Единствено в случайя калъфа си ти самия пък хамериканците не ги мисли

pissed off преди 13 години
И къде са сега комплексарите да изреват колко са *** американците......

Dan преди 13 години
Преди около три месеца пак имаше статия, в която един учен обясняваше, че не трябва да се търси живот само в подобните на нашата планета условия, и ми звучеше някак чуждо и неприемливо, а виж сега как ми се отвориха очите..

Прав си, определението за "живот", което имаме е твърде тясно и за да може наистина да се открие нова форма на живот и тя да бъде разпозната като нова, трябва да имаме по-широко определение. Но според мен, каквото и да е живото нещо, бе значение дали диша, дали се храни и т.н., в него задължително трябва да протичат някакви процеси, които да не са механични, а органични.

bg преди 13 години
Svetotatstvo! Taq izmislena "nauka" nikoga nqma da opredeli kakvo e zhivot! 4etete Bibliqta!

Почети малко литература по въпроса, преди да се правиш на остроумен.

Georgi преди 13 години
Я извадили са "извънземен" от заглавието, браво.. бърза реакция, но защо оставихте коментарите на първото заглавие

Мисълта ми беше,че голямата грешка на учените е че не могат да приемат организъм ,който да не диша кислород и да съществува.Затова и казаха че на Марс можело да има живот,понеже под кората на планетата в полюсите й имало лед-предпоставка за живот. Ако няма лед или вода и атмосфера с кислород, неможело да има живот видите ли.