Колонизирането на Космоса е възможно

Но един живот не стига за приключването на пътуването
Обновена: 23 авг 2011 07:06 | 23 авг 2011 07:04,
Колонизирането на Космоса е възможно
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Планирането за преселване на друга планета вече е в ход. ДАРПА – правителствената агенция към министерството на отбраната на Съединените щати, която се занимава с развитието на новите технологии в американската армия, се е наела със задачата да организира подготовката за полет отвъд Слънчевата система, пише "Daily Mail".

Сред важните решения, които предстои да бъдат взети, са какви законови разпоредби да бъдат прилагани в открития Космос, дали хората да бъдат изпращани на пътешествието в състояние на дълбок сън или като замразени ембриони.

През идния месец на специална среща във Флорида трябва да бъдат положени основите на конкретен план за изследването и колонизацията на далечни светове. На тридневния форум в Орландо директорът на ДАРПА Реджина Дюган ще предложи награда от 500 хил. долара на тази организация, която излезе с разумно решение за пращането на хора в друга планетарна система.

Предполага се, че най-близката до Земята потенциална сходна система може да има около звездата Алфа Кентавър, която се намира на 4.35 светлинни години. Най-бързият летателен обект, създаден от човечеството е автоматичен космически апарат Voyager 1, който развива скорост от близо 61 200 км/ч. Което значи, че пътуването на този обект до Алфа Кентавър ще отнеме около 70 хиляди години.

Очевидно е, че проблемите пред учените наистина са доста. Ясно е само, че тези, които стартират пътуването няма да го завършат. Делото им ще трябва да бъде продължено от следващите поколения. И така, докато един ден първото землянско селище не се установи извън нашата планета.

Разбира се, като едно от задължителните условия за постигане на крайната цел експертите посочват свалянето на забраната на НАСА за секс в Космоса.

До: ЗвездоброецЧовече да ти имам и разсъжденията .... то гравитация изкуствена най лесното ... една центрофуга във тороидна форма и готово ! Големия проблем е РАДИАЦИЯТА !!!

Не ве просто разни *** си защитават безмислените заплати

Заглавието е в пълна противоположност на статията. След гръмкото заглавие "Колонизирането на Космоса е възможно" с малък шрифт в статията е написано "най-близката до Земята потенциална сходна система може да има около звездата Алфа Кентавър, която се намира на 4.35 светлинни години" "пътуването до Алфа Кентавър ще отнеме около 70 хиляди години" баси възможното. Горе долу от толкова години съществува хомосапиенс. Освен това на Алфа Кентавър се знае че няма планета с условия за заселване. Тъпо а?

анонимен преди 12 години
е тая забрана за секс в космоса направо ме убива, ако я отменят ще се пиша доброволец

картофокопача преди 12 години
До 39 Балтазар - мене пари ми не требат, оти копам картофи както нареди Боко

алоооо преди 12 години
Абе чакайте първо до Марс да идем, после космоса. Айде да не слагаме космическия кораб (каруцата) пред магарето:)

някой преди 12 години
До: ЗвездоброецДа ти имам оптимизма! Само гравитацията да ти е проблема!Иначе колко му е да изминеш разстоянието - за има няма някакви си 70 хиляди години!Мумия да беше, не съм сигурен дали ще издържи толкова, а ние говорим за хора все пак. От пещерните хора сме намирали само кокали доколкото ми е известно.

Годо преди 12 години
Нали се сещаш, че космическия "кораб" трябва да може и да намали скоростта си до "0"!Т.е. половина от времето ще трябва да "десселерира", обратното на "акселерира" или ускорява, т.е. колкото енергия му е нужна да стигне тази "космична" скорост, толкова ще му е нужна и да "падне" скоростта на 0

JANA преди 12 години

Звездоброец преди 12 години
ЛИПСАТА на изкуствена гравитация на кораба е основен проблем, защото още първото поколение, което се роди, ще живее в условията на безтегловност, а мускулите им де факто изобщо няма да се развият. В момента, в който се озоват на място с каквато и да е гравитация, ще бъдат напълно неспособни да се мръднат и просто ще се свлекат под натиска й и ще умрат в неистови мъки! >:]А, дори и да упражняват мускулите се непрекъснато, то на въпросната планета гравитацията може да е в пъти по - висока.

Станислав Георгиев преди 12 години
Едно безкрайно интересно нещо - космоса. Наука без край, както самата вселена. Много е хубаво да четеш и да разбираш за разни открития и постижения, сигурно удоволствието да ги откриваш е хиляди пъти по-голямо, но за съжаление "интереса клати феса" и откритията и всичко се прави с цел да се пълни джоба на шепа хора и евентуално те да са добре след време и след напредване на науките. Простосмъртните можем само да се радваме на откритията.

Гошо Тъпото преди 12 години
Това...колонизиране на Космоса без нашенци от Кривунделово,няма да стане.Още сега НАСА да ни включат в програмата,защото само...ние знаем как да оцелеем хиляди години и пак да си останем...криви.

Иследовател преди 12 години
Пак някой не си е прочел домашното ! Voyager 1 изобщо не е най бързия ! Най отдалечения ДА ама най бързия .... Дийп Импакт беше 4 пъти по бърз ,но него го тестваха и не са го зафичкали да напуска слънчевата система ! Плазмен (йонен) двигател може да прочетете и ще видите параметрите му ! Вижте и разработката "Longshot" тя е предвидена да стига до цитираната звезда за 100 години със скорост 13411 km/s ! Още ли ви се вижда невъзможно ? Не са пратени още мисии защото няма ясна цел !

Балтазар преди 12 години
ДАРПА ще готви да даде награда от 500.000 долара на човек или група хора, който предложи най-добрия план за изпращане на човек в друга звездна система през следващите 100 години. Всеки може да участва - включително и вие. От коментарите ви знам, че вие сте най-големите специалисти по всички въпроси. Докажете го и спечелете 500.000 долара, и надявам се да спрете да мрънкате какви невероятни специалисти висшисти сте, но видите ли пречат ни! Чакам резултати!!!

Азъ преди 12 години
Един кораб ба брега на Африка.Капитана качва *** с обещанието да отплава за Америка.Качват се 100,200..500,700 и проължават да се качват.На пристана учуден един матрос пита какъв е тоя кораб,че побира толкова ***.Капитана спокойно отговаря-бездънен.Та така-братчедите-на екскурзия.

Samo minavam преди 12 години
Много интересно,подозрително е,че се замълча за клонираните хора,те нямат минало и нищо не ги свързва със Земята.

mrazq_da_mrazq преди 12 години
Много футурситично и страхотно начинание... дано не е просто схема за източнване на пари. Но все пак звучи невероятно! Аз имам следното конструктивно предложение... да изпратим пъро *** там (и то не като имбриони, а цели целенички) и да наблюдаваме какво ще се случи!

Nasty преди 12 години
Аз пътувам всяка вечер с няколко бири и Мери Джейн до различни галактики и планети и не ме ***!!!

Пеуник преди 12 години