Руски учен си инжектира бактерии на 3,5 млн. години

Вечният живот може би е все по-достижим
1 окт 2015 12:42,
Руски учен си инжектира бактерии на 3,5 млн. години
Снимка: архив, Reuters

Руски учен твърди, че е намерил тайната на вечния живот след като е инжектирал в себе си бактерии на 3,5 млн. години, пише британският "Метро".

58-годишният Анатоли Брушков твърди, че се чувства по-здрав и по-силен след интервенцията. Ученият обаче отказва да сподели "елексира на живота" с други, тъй като е твърде рано и не иска да рискува.

Брушков е ръководител на катедра в Московския държавен университет и е открил бактерии, наречени Bacillus F, които са останали живи в дълбоко замръзналата земя в продължение на милиони години. Това е причината той да вярва, че бактерията може да промени начина, по който хората остаряват.

Проведените експерименти с бактериите върху мишки, плодови мушици, растения и човешки кръвни клетки показват интересни резултати. Наистина животът се удължава, но учените все още не могат да обяснят защо.

"Започнах да работя по-дълго, не съм боледувал от грип през последните две години", разказва професор Брушков пред руско издание. Но и допълва: "Това не е точно научен експеримент, така че не мога да опиша професионално ефектите".

Професорът подозира, че има и странични ефекти, но са нужни специални медицински апарати, които да ги "уловят".

Все още е твърде рано да се даде възможност на обикновените хора да бъдат изложени на въздействието на бактериите, като начин за удължаване живота си, категоричен е той.

Пред екипа на професора предстои да разберат как точно работят бактериите, за да се знае могат ли категорично и безвредно да предотвратяват стареенето.

Тоя и да си бие бактерии на 10 милиона години, пак Лили Иванова ще го надживее. Просто безсмислено!

Ужасно силен коментар, но е редно да каже, че сиднито е опознал и кожения термометър : ))) Та все си мисли, че има температура и ходи да си я мери.

ss преди 8 години
ако ги е смесил и смалко водка просто става безсмъртен. направо да си сменя името на Маклаут

Гущерът е прав, не виждате ли, че *** се подмладява. Ужас другарки и другари! Ужас ви казвам!

До УМEН ГУЩEРИмаме наша поговорка - " И най умния си е малко *** ."

откривателят на ваксината против бяс я използва най-напред върху себе си.

хммм преди 8 години