Зам.-кмет: Хората да се научат, че София е пренаселена

Градът е строен за три пъти по-малък трафик, каза Кристиян Кръстев
7 яну 2020 14:03,
107
Зам.-кмет: Хората да се научат, че София е пренаселена
Снимка: БГНЕС

Хората в София трябва да знаят, че градът е проектиран за много по-малко жители и придружаващата инфраструктура е строена за три пъти по-малко трафик. Ако не се дисциплинираме като пешеходци, водачи, като колоездачи много трудно ще може да постигнем успех.“ Това каза заместник-кметът по транспорта в Столична община Кристиян Кръстев, предаде Агенция "Фокус".

Още по темата

"Ще работим за построяване на още паркинги. Обсъждаме всички възможни варианти. Ще търсим публични и частни партньорства за изграждане на такива. Разширяване на зелените зони", обясни той.

"Днес и следващите няколко дни работим върху две кръстовища, с които да повишим пропускателната способност. Ще увеличим лентите за излизане от "Тодор Каблешков", защото в момента се образува постоянна, всекидневна тапа", допълни Кръстев.

"По същия начин "Панчо Владигеров" и "Царица Йоанна", там ще направим регулиране на кръстовища по различен начин, за да може да повиши пропускателната способност", каза още Кристиян Кръстев.

"Времето, което спестяваме по светофарите от вече коригираните трасета ще ги прехвърлим към другите дестинации. Има много работа, която може да се свърши. Освен това до месец ще направя виртуална приемна, за да общуваме по-лесно. Ще има нещо като референдум, където ще пускаме всички нови идеи. За да можем да обсъждаме всичко предварително", допълни Кристиян Кръстев.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


107
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
79
11
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А управниците да проумеят, че България не е София и София не е България!Грижат се само за София, а другото - кучета го яли!
78
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
След такова изказване тази Калинка на ГЕРБ трябва веднага да подаде оставка.
77
14
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
София е рядко населен град, а такива градове в Западна Европа няма. Само в Скандинавието има и по-рядко населени градове от София, като Осло например. Престъпление е при толкова рядка населен град да има проблеми с инфраструктурата и с трафика. Преди 140 години, София за колко човека е била проектирана? Коя година е това проектиране за три пъти по-малко хора? А след 20-30 години за колко човека ще е София? София расте и териториално, а това означава възможност за повече хора да живеят в София.
76
2
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Същия тоя и бандата герб управлява софия над 15г. Унищожиха всички зелени пространства, изсякоха хиляди дървета по булевардите, нацвъкаха строежи през 5 метра и какво ли още не. Кой е виновен?Пак ли някой друг се е насрал?
75
2
 
20
 
! Отговори
Кметицата преди 4 години
Този зам кмет по транспорта разбира от транспорт колкото аз от космонавтика. Но няма начин да не оправи нещата. Да станат по зле. То друго не е ставало скоро в европейската столица. Иначе на думи всички много ги бива.
74
2
 
23
 
! Отговори
Спрете преди 4 години
Спрете да строите и да заселявате, че и тук ни чака режим на водата...., към всички кметовена общини
73
2
 
27
 
! Отговори
АБВ преди 4 години
Тия зам. кметове по транспорта явно ги назначават с изискване да не са добре с логиката и интелекта. Под всяко по-голямо кръстовище (в нормалните държави) се прави многоетажен паркинг. Умно и сравнително лесно !Тука - хората виновни, че живеят в София.....
72
8
 
11
 
! Отговори
Селянин преди 4 години
Искам да живея на Софията, ще си купя в Младост и в Манастирски Ливади, че там живеят тарикатите, пък ако требе и у градскио че се бутам па и сам да съм пак че се бутам!!!!
71
2
 
30
 
! Отговори
😀&#1 преди 4 години
КОЙ разреши презастрояването? КОЙ даваше разрешение за строеж и пускаше в експлоатация сгради без достатъчно парко места?КОЙ планираше кварталите и сградите в тях без да се съобразява с необходимата инфраструктура?КОЙ прибираше рушветите от инвеститорите-строители.Зам-кмете и ВИЕ не сте светец, както и фандъка.И сега когато нещата са вече о##ани да сме дисциплинирали пешеходци и шофьори.След дъжд качулка.
70
3
 
20
 
! Отговори
До 70 преди 4 години
Младост в София е типичен пример за особено некадърно направена организация на движението. Най-простото решение е да спрат всички светофари по Малинов, като на 43-ти блок направят пасарелка - там подлез май не може да се направи заради тръбите на теца под Малинов Разбира се трябва да махнат всички бусленти. Гарантирано там няма да има задръствания, а включването от страничните улици ще е безпроблемно.
69
5
 
35
 
! Отговори
Просто е преди 4 години
Имаме напредък, някой от управляващите е осъзнал че София е пренаселена...евала, еми спрете да давате разрешителни за строежи преди да има изградена инфраструктура...толкова ли е сложно. Не трябва много акъл, ама алчността и корупцията са с предимство!!!
68
1
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В София гледаш 100 паркирани на улицата коли и си мислиш, ле-ле колко са много. В нормалните държави гледаш на улицата паркирани 20 коли, но не знаеш, че още 400 са в подземни паркинги и си мислиш, че там колите са малко. Същото е и с движещите се коли. В София задръстване и изглеждат много, а в нормалните държави се движат и изглеждат малко, а реално минават много повече коли за единица време.
67
1
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Младост е блокиран всяка сутрин и ще става все по-зле, като станат готови Garitage park и Garanti koza. Включването към Малинов е невъзможно, а те единственото, което правят е да раздават разрешителни за строежи и да преначертават платната по булеварда.
66
5
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В Западна Европа големите градове са няколко пъти по-гъсто населени от София, хората пътуват до работните си места на три пъти по-голямо разстояние, предимно с кола, за разлика от София, където 80% отиват на работа с градски транспорт, но там нямат тези проблеми. Защо така? Да не би защото си нямат ГЕРБ?
65
3
 
25
 
! Отговори
azz преди 4 години
По света бели са измислили многоетажни паркинги много и начесто в града,естакади на няколко нива и т.н.Това са реални съоръжения,които спомагат за решаване на проблема с трафика.Следват "зелени вълни",еднопосочни улици,жестоки и събираеми глоби за спиране и паркиране на непозволени места.Боко направи две/три/кръстовища на две нива които умножиха,а не решиха проблемите.Иначе хвалби до небесата!
64
3
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Прочитайки статията разбрабрах само едно, нищо няма да се направи
63
1
 
10
 
! Отговори
HELL преди 4 години
Кръстев що не каза на София: ПРАВИМ АВАРИЙНО ПОЛОЖЕНИЕ КАТО "ПЕРНИК"!По достоверно нали планата СОФИЯ да е ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ, защото е РАЗПОДАДЕНА И ЧАКАТ ОКУПАТОРИТЕ! Пълен цирк "Хората да се научат, че София е пренаселена". Сериозен проблем тогава има.
62
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Когато човек е некадърен да управлява си измисля "обективни" причини защо не може да се справи. Фандъкова и бандата й действат на принципа, че една лъжа повторена 100 пъти, става истина. Лъжа е, че автомобилите в София са много. Всъщност са доста малко, но висят в задръствания, заради некадърното управление на трафика и изглеждат много, а реално са малко. София е проектирана за три пъти по-малко хора, но без новите квартали, което е препроектиране, а в новите квартали живеят 3 пъти повече хора,
61
4
 
23
 
! Отговори
Икомов преди 4 години
Ами след, като града е проектиран за 500 000 защо давате разрешителни за строеж без инфраструктура.
60
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ами да си ходи в Ямбол.