Скок при продадените годишни карти за градския транспорт в София

Борис Бонев зове столичани да ползват градски транспорт
22
Скок при продадените годишни карти за градския транспорт в София
Снимка: БГНЕС

Благодарение на новата тарифна политика в градския транспорт на Столичната община (СО), която беше приета през миналия мандат, броят на продадените годишни абонаментни карти за цялата мрежа на градския транспорт се е увеличил от 15 000 на 50 000 броя. Това съобщи на брифинг в Столичната община общинският съветник Борис Бонев от групата на "Продължаваме промяната - Демократична България ("Спаси София"), който коментира темата за качеството на въздуха в града и нискоемисионните зони.

От 1 март спря да действа нискоемисионната зона, която ограничава достъпа на замърсяващи автомобили в центъра на града. Тя беше въведена на 1 декември миналата година в т.нар. малък ринг, който обхваща булевардите „Васил Левски”, „Патриарх Евтимий” и улиците „Ген. Скобелев”, „Опълченска” и булевард „Сливница”.

Бонев отчете, че от самото начало на въвеждането на зоната от неговата група са имали притеснения за това, че тя не функционира. По думите на общинския съветник заедно с кмета на София Васил Терзиев са намерили "соломоново решение", с което множеството нарушители да не бъдат глобявани и това не се случи."Това, което се подготвя от нашата група, е проект за нов доклад за промяна на Наредбата за нискоемисионните зони, така че тя да стане работеща“, обяви Борис Бонев. Той се съгласи, че ограниченията "не са най-приятното нещо за хората, които попадат под действието на тази наредба". Бонев обаче е твърдо убеден, че здравето на живеещите в София е по-важно от комфорта на някой, който кара стар автомобил.

"Поели сме като ангажимент нещо, което предишните управляващи не направиха, въпреки нашите призиви, а именно добра разяснителна кампания, която ще бъде направена, така че от началото на следващия сезон хората да разберат, че наредбата действа и глоби ще бъдат налагани", каза Бонев, цитиран от БТА. Той призова гражданите да ползват градски транспорт.

Всеки, който се чувства ощетен от подобен тип мерки, да се възползва от закупуването на годишна карта за цялата градска мрежа, което може да стане и на вноски и струва 1 лев на ден, заяви Бонев.

Относно качеството на въздуха в София той каза, че станциите на Изпълнителната агенция по околна среда за измерване на качеството са само пет, като една е на Копитото и мери фоновото замърсяване. Според Бонев станциите трябва да са поне двойно повече.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


22
Още по темата: СОСБорис Бонев
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
20
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Напълно нормално е да се вадят карти първите месеци на годината, еле па в началото на втория учебен срок.
19
0
 
1
 
! Отговори
Шаши преди 2 месеца
Този изнагля много. В очите ни казва, че ще спират колите за да пътуваме с градския транспорт.
18
0
 
5
 
! Отговори
n123 преди 2 месеца
София се замърсява от неизмитите след строителите улици.
17
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Жената мъж ,че оправи транспорта в София
16
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Поредната лъжа излязла от устата на фалшив човек. Ако картите са 50000, няма да мога да вляза в трамвая или метрото от блъсканица. Ама те от общината така са свикнали, да лъжат.
15
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Тия любовниците само с глупости се занимават
14
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Пробвах да се откажа от ходенето на работа с кола и да ползвам 74 за придвижване до местоработата. Два пъти падам в автобуса поради рязко тръгване и спиране. Може би ще си купя карабинери като тези за алпинистите и ще пробвам пак.
13
2
 
4
 
! Отговори
Олимпий Панов преди 2 месеца
Ми ка няма да има скок бе ....оти с тия цени на горивата и такава инфлация всеки се е стиснал и избира най ефтиното!
12
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Да, но след като махнаха картата за една линия. Така хората се принудиха да купят цитираната карта.
11
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Какъв е тоя вампир на снимката?
10
3
 
9
 
! Отговори
холан преди 2 месеца
тоя що ми се чини че е лявостоящ.или си е направо ачък ачък аркаданчо
9
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Бонев, защо тази година в София не се събират опасните отпадъци от домакинствата? Къде са мобилните пунктове? Нали уж беше много еко.... така ли ще спасявате София?
8
2
 
10
 
! Отговори
Public enemies преди 2 месеца
Хммм, Борис Бонев, пореден к апацитет който си мисли че върши нещо. Ковид ситуацията намаля продажбата на тези карти до 90 %, логично е те да не се продават като изобщо нямаше хора в автобусите, нито контролъори, все още сме в ковид ситуация и страната бавно излиза от нея и само поради тази причина има лек приръст в продажбата на тези карти.
7
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До 4 Точно, бро! Но те искат бедните да са боси и по градския, ама шефчето да си кара поршето.
6
2
 
9
 
! Отговори
торенте преди 2 месеца
ей муш мурок
5
2
 
8
 
! Отговори
боньо левата лента преди 2 месеца
без коментар...Да са земат с хихимянчо
4
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Нормално е. Хората обедняват и се качват на градския. Не знам тия какво се радват. Никой, ама никой не би предпочел градския, ако може да си позволи кола и паркомясто.
3
4
 
7
 
! Отговори
бл.134 в Zап. парк преди 2 месеца
Чудесно ,че са се увеличили .Значи без проблем може да и увеличите и цената а.Направо двойно , да има да си харчите !
2
3
 
26
 
! Отговори
Столичани преди 2 месеца
И ние зовем бонката да се вози на градски транспорт, а да не ползва кола. Чудно защо никой не го е виждал.
1
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
3a cмeтka нa cлyжeбнитe вepoятнo?